www.Ferrari-Data.cz




STUDIE  A  PROTOTYPY  VOZŮ  FERRARI    od r.1960





Ferrari_400_Superfast_II        r.1960              400 Superfast II

Pininfarinova studie karoserie, postavená na funkčním podvozku z typu 400 Superamerica.

- č. podvozku:  2207SA
- motor:  V12  ,  4,0L
- výkon:  340 koní
Ferrari_400_Superfast_III        r.1962              400 Superfast III

Další Pininfarinova studie postavená na stejném podvozku jako 400 Superfast II.

- č. podvozku:  2207SA
- motor:  V12  ,  4,0L
- výkon:  340 koní
Ferrari_400_Superfast_IV        r.1962              400 Superfast IV

Třetí a poslední Pininfarinova studie postavená na podvozku 2207SA.

- č. podvozku:  2207SA
- motor:  V12  ,  4,0L
- výkon:  340 koní
Dino_206_S        r.1965              Dino 206 S

Designérská studie Pininfariny budoucího typu Dino 206 GT.
Byla vyrobená pouze jako nepojízdná maketa a podélně umístěný motor byl také maketou.

- č. podvozku:  0840
Ferrari_365_P_Speciale        r.1966              365 P Speciale

Plně funkční tří-místná studie od Pininfariny.
Jako základ použili upravené šasi typu 250 LM, na které namontovali upravený motor
z typu 365 California, jiný interiér a speciální karoserii.
První vůz dostal Giovanni Agnelli, druhý Luigi Chinetti.

- č. podvozku:  8815  a  8971
- motor:  V12  ,  4,4L
- výkon:  380 koní
- hmotnost:  1020 kg
Dino_206_Pf_Prototipo_Speciale        r.1967              Dino 206  Pf.  Prototipo Speciale

Funkční Pininfarinova studie se speciální karoserií ze sklolaminátu, pro kterou použili
podvozek a motor závodního vozu Dino 206 S.

- č. podvozku:  034
- motor:  V6  ,  2,0L
- výkon:  218 koní
- hmotnost:  700 kg
Ferrari_250_P5        r.1968              250 P5

Aerodynamická a designová studie Ferrari a Pininfariny, postavená na starším šasi
závodního vozu Dino 206 S, s novým tří-litrovým motorem vyvíjeným pro závodní 312 P.

- č. podvozku:  0862
- motor:  V12  ,  3,0L
- výkon:  400 koní
- hmotnost:  664 kg
Ferrari_P6        r.1968              P6

Pininfarinova studie, podle jejíž designu pozděj vznikl sériový typ Berlinetta Boxer.
Vůz postavili na nepoužitém šasi typu Dino 206 S s motorem ze studie 250 P5.

- č. podvozku:  036
- motor:  V12  ,  3,0L
- výkon:  400 koní
Ferrari_512_Speciale        r.1969              512 Speciale

Futuristický koncept od Pininfariny, postavený na poškozeném šasi typu 312 P, s motorem
z typu 612 CanAm..

- č. podvozku:  0868
- motor:  V12  ,  6,2L
- výkon:  620 koní
Ferrari_Modulo        r.1970              Modulo

Další Pininfarinova futuristická studie. Tentokrát využil upravené šasi typu 612 CanAm
a motor nového závodního vozu 512 S.

- č. podvozku:  0864
- motor:  V12  ,  5,0L
- výkon:  550 koní
- hmotnost:  900 kg
Ferrari_Studio_Cr25        r.1974              Studio Cr25

Pininfarinova aerodynamická studie s motorem z typu Berlinetta Boxer, který byl ale
umístěný vpředu.

- motor:  V12 boxer  ,  4,4L
- výkon:  360 koní
Ferrari_308_Rainbow        r.1976              308 Rainbow

Designérská studie od Bertoneho, postavená na typu Dino 308 GT/4.

- č. podvozku:  12 788
- motor:  V8  ,  3,0L
- výkon:  255 koní
Ferrari_Pinin        r.1980              Pinin

Čtyřdveřová Pininfarinova studie vozu s vpředu umístěným motorem z typu 512 BB.

- č. podvozku:  20 263
- motor:  V12 boxer  ,  5,0L
- výkon:  340 koní
- hmotnost:  1830 kg
Ferrari_408_4RM        r.1987              408  4RM

Koncept dvoumístného vozu Ferrari a pohonem všech kol.
Poháněl jej uprostřed umístěný 4-litrový motor vycházející z typu 328 GTB.

- č. podvozku:  70 183  a  78 510
- motor:  V8  ,  4,0L
- výkon:  300 koní
- hmotnost:  1260  až  1343 kg
PPG_Pace_Car        r.1989              PPG  Pace Car

Vůz na základě typu Mondial T byl postavený podle návrhu I.DE.A Institute pro
společnost PPG Industries a měl sloužit jako Safety Car v sérii IndyCar.

- č. podvozku:  76 390
- motor:  V8  ,  3,4L
- výkon:  290 koní
Ferrari_Mythos        r.1989              Mythos

Pininfarinova designérská studie, pro kterou použil šasi a pohon z Testarossy.

- motor:  V12 boxer  ,  5,0L
- výkon:  390 koní
- hmotnost:  1250 kg
Ferrari_Rossa        r.2000              Rossa

Pininfarinova designérská studie k 70-tému výročí firmy, pro kterou použil šasi a pohon z modelu 550 Maranello.

- č. podvozku:  104 982
- motor:  V12  ,  5,5L
- výkon:  485 koní
Ferrari_GG50        r.2005              GG50

Čtyřmístný koncept Giorgetta Giugiara k 50. výročí své designérské práce, postavený
na základě typu 612 Scaglietti.

- motor:  V12  ,  5,75L
- výkon:  540 koní
Ferrari_Millechilli        r.2007              Millechilli

Projekt vozu vyrobený Ferrari ve spolupráci s univerzitami, který měl představovat koncept
budoucích lehčích vozů.

- hmotnost:  1000 kg
Pininfarina_Sergio        r.2013              Pininfarina  Sergio

Koncept vozu od Pininfariny, postavený na základě typu 458 Italia.

- motor:  V8  ,  4,5L
- výkon:  570 koní



home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail