0900 | - podvozek vyrobený v 70-tých letech jako typ 330 P4 Barchetta (David Piper Racing) - vůz postavil David Piper z originálních náhradních dílů , které koupil od továrny , originálního motoru a originální karoserie pocházející z vozu č.p. 0860 , pouze rám vozu není celý originální - vzhledem k použití většiny původních dílů je vůz považovaný za originál , a Ferrari mu oficiálně povolil používat tohle číslo podvozku - David Piper pozděj postavil i další vozy typu 330 P4 (0900a , 0900c , a jiné) , ty ale mají méně jak 50% původních dílů a tak jsou považované spíš za repliky |
0902až1000 | - nepoužitá série čísel |
1002 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Spyder (Escuderia Montjuich) - začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M Berlinetta - závodil do konce roku 1971 |
1004 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Berlinetta (tovární vůz) - v lednu 1970 havárie v Daytoně , vůz opravili a dál závodil - v červnu 1970 byl v továrně úplně rozebraný na díly |
1006 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Spyder (N.A.R.T.) - závodil do roku 1972 - v 80-tých letech předělaný na Berlinettu |
1008 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Berlinetta (Scuderia Filipinetti) - v červnu 1970 v LeMans havárie - začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M Berlinetta - v červenci 1971 vůz havaroval , byl úplně zničený a odepsaný - v 90-tých letech postavili repliku vozu , pro kterou použili originální motor a převodovku |
1010 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Spyder (tovární vůz) - v říjnu 1970 byl vůz modifikovaný na typ 512 M Berlinetta (první vůz této specifikace) - v dubnu 1971 do něj nainstalovali nový motor V12 6,9 litru - v červnu továrna vůz přestavěla na typ 712 CanAm spyder - v červenci 1971 jej koupil tým N.A.R.T. , závodil až do roku 1974 |
1012 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Spyder (tovární vůz) - v květnu 1970 měl při tréninku havárii a byl poškozený , vůz v továrně kompletně rozebrali - v červnu 1970 šasi a karoserii prodali Solar Productions , pro natáčení filmu LeMans (karoserii namontovali na vůz Lola T70 s dálkovým ovládáním pro natáčení havárie , původní šasi zůstalo nepoškozené) - v roce 1980 s použitím původního šasi vůz znovu sestavili |
1014 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Berlinetta (N.A.R.T.) - začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M - koncem roku 1971 měl těžkou havárii a byl hodně poničený |
1016 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Berlinetta (Scuderia Filipinetti) - v červnu 1970 v LeMans havárie - v létě 1970 vůz prodali společnosti Solar Productions pro film LeMans , při natáčení nebyl poškozený - začátkem roku 1971 prodali vůz soukromníkovi , který s ním ještě celou sezónu závodil - v roce 1979 byl vůz předělaný na Spyder a dostal motor č.1042 |
1018 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Spyder (Gelo Racing Team) - začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M Berlinetta , závodil do konce roku 1971 - v letech 1971-1991 byl majitelem Pierre Bardinon , F |
1020 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S - v této konfiguraci se ale vůbec nepoužíval a ani nebyl prodaný - začátkem roku 1971 továrna vůz modifikovala na typ 512 M Berlinetta , a prodala jej týmu N.A.R.T. - závodil do konce roku 1971 , a pozděj se ještě účastnil světových rychlostních rekordů |
1022 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Berlinetta (tovární vůz) - v dubnu 1970 vůz prodali soukromníkovi , a byl přečíslovaný na č.p. 1032 - začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M , závodil do roku 1972 |
1024 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Berlinetta - v této konfiguraci se ale vůbec nepoužíval a ani nebyl prodaný - začátkem roku 1971 továrna vůz modifikovala na typ 512 M Berlinetta , a prodala jej týmu Scuderia Brescia Corse - závodil do konce roku 1971 |
1026 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Berlinetta (tovární vůz) - v létě 1970 vůz prodali společnosti Solar Productions pro film LeMans , při natáčení byl vůz zničený a vrak prodali - začátkem 80-tých let byl vrak vozu opravený a zrestaurovaný do konfigurace 512 S Spyder - od roku 1978 je majitelem: Nick Mason , UK |
1028 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Spyder - vůz se nepoužíval , koupil jej až začátkem roku 1971 tým N.A.R.T. - v květnu 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M Berlinetta , po 24h LeMans už nezávodil |
1030 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Berlinetta (Garage Francorchamps) - na jaře 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M Berlinetta - v letech 1971-1977 byl majitelem Anthony Bamford , UK |
1032 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S Berlinetta (Scuderia Picchio Rosso) - v dubnu 1970 měl vůz při závodě vážnou havárii , vrak se vrátil do továrny - kromě motoru a převodovky bylo všechno vyhozeno - od dubna 1970 začal tohle číslo podvozku 1032 používat vůz s původním č.p. 1022 - ten byl začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M , závodil do roku 1972 |
1034 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Berlinetta (tovární vůz) - v červnu 1970 v LeMans měl těžkou havárii , vrak v továrně rozebrali , kromě motoru byl celý vůz zničený a odepsaný - v letech 1986-1996 vyrobili repliku vozu s č.p. 1034 ve specifikaci 512 M Berlinetta , pro kterou použili původní motor č.1034 a náhradní díly k vozu č.p.1040 |
1036 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Berlinetta (tovární vůz) - v červnu 1970 továrna prodala týmu Ecurie Francorchamps pouze šasi s karoserií - v létě 1970 vůz prodaný Solar Productions , pro natáčení filmu LeMans , nepoškozený jej koncem roku 1970 prodali a dál závodil - v roce 1972 byl vůz modifikovaný na typ 512 M - v roce 1974 byl upravený na CanAm Spyder s motory 5,0 5,7 a 7 litrů - závodil až do konce roku 1975 - v roce 1978 byl zrestaurovaný zpět na verzi 512 M |
1038 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Berlinetta (tovární vůz) - v červnu 1970 v LeMans měl těžkou havárii , vůz byl zničený a odepsaný - v roce 1990 byla vyrobená replika vozu s tímto číslem podvozku , ale ve specifikaci 512 M Berlinetta |
1040 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Spyder (Cord a Earle) - koncem roku 1970 byl vůz modifikovaný na typ 512 M Berlinetta - závodil do konce roku 1971 |
1042 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Spyder (tovární vůz) - závodil do konce roku 1970 - v letech 1971-1995 byl majitelem Anthony Bamford , UK |
1044 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Berlinetta (tovární vůz) - koncem roku 1970 byl vůz modifikovaný na typ 512 M Berlinetta - závodil až do roku 1974 |
1046 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Berlinetta - vůz nikdy nezávodil , šasi , karoserie a různé jeho díly byly použité pro úpravy a opravy jiných vozů - v 70-tých nebo 80-tých letech byl vůz zase z různých dílů složený dohromady |
1048 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Berlinetta (tovární vůz) - sloužil jako záložní a testovací vůz - někdy v roce 1970 jej prodali týmu Scuderia Filipinetti - na jaře 1971 byl vůz modifikovaný na specifikaci F (= typ 512 M upravený týmem Scuderia Filipinetti) - závodil do roku 1972 |
1050 | - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S Berlinetta - v této konfiguraci se ale vůbec nepoužíval a ani nebyl prodaný - v roce 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M Berlinetta a prodali jej soukromníkovi - závodil do konce roku 1971 |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail