www.Ferrari-Data.cz


HISTORIE  ŠASI  FERRARI   0900 - 1050




Historie především technických změn na závodních vozech Ferrari s podvozky  č. 0900  až  1050.

0900 - podvozek vyrobený v 70-tých letech jako typ 330 P4  Barchetta    (David Piper Racing)
- vůz postavil David Piper z originálních náhradních dílů , které koupil od továrny  , originálního motoru a originální karoserie
  pocházející z vozu  č.p. 0860  , pouze rám vozu není celý originální
- vzhledem k použití většiny původních dílů je vůz považovaný za originál , a Ferrari mu oficiálně povolil používat tohle číslo podvozku

- David Piper pozděj postavil i další vozy typu 330 P4  (0900a , 0900c , a jiné) , ty ale mají méně jak 50% původních dílů
  a tak jsou považované spíš za repliky
0902



1000
- nepoužitá série čísel
1002 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Spyder    (Escuderia Montjuich)
- začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  Berlinetta
- závodil do konce roku 1971
1004 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (tovární vůz)
- v lednu 1970 havárie v Daytoně  ,  vůz opravili a dál závodil
- v červnu 1970 byl v továrně úplně rozebraný na díly
1006 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Spyder    (N.A.R.T.)
- závodil do roku 1972
- v 80-tých letech předělaný na Berlinettu
1008 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (Scuderia Filipinetti)
- v červnu 1970 v LeMans havárie
- začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  Berlinetta
- v červenci 1971 vůz havaroval , byl úplně zničený a odepsaný

- v 90-tých letech postavili repliku vozu , pro kterou použili originální motor a převodovku
1010 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Spyder    (tovární vůz)
- v říjnu 1970 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  Berlinetta   (první vůz této specifikace)
- v dubnu 1971 do něj nainstalovali nový motor V12  6,9 litru
- v červnu továrna vůz přestavěla na typ 712 CanAm  spyder
- v červenci 1971 jej koupil tým N.A.R.T.  ,  závodil až do roku 1974
1012 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Spyder    (tovární vůz)
- v květnu 1970 měl při tréninku havárii a byl poškozený  ,  vůz v továrně kompletně rozebrali
- v červnu 1970 šasi a karoserii prodali Solar Productions , pro natáčení filmu LeMans
  (karoserii namontovali na vůz Lola T70 s dálkovým ovládáním pro natáčení havárie  ,  původní šasi zůstalo nepoškozené)
- v roce 1980 s použitím původního šasi vůz znovu sestavili
1014 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (N.A.R.T.)
- začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M
- koncem roku 1971 měl těžkou havárii a byl hodně poničený
1016 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (Scuderia Filipinetti)
- v červnu 1970 v LeMans havárie
- v létě 1970 vůz prodali společnosti Solar Productions pro film LeMans  ,  při natáčení nebyl poškozený
- začátkem roku 1971 prodali vůz soukromníkovi , který s ním ještě celou sezónu závodil
- v roce 1979 byl vůz předělaný na Spyder  a dostal motor č.1042
1018 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Spyder    (Gelo Racing Team)
- začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  Berlinetta  ,  závodil do konce roku 1971
- v letech 1971-1991 byl majitelem Pierre Bardinon , F
1020 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S
- v této konfiguraci se ale vůbec nepoužíval a ani nebyl prodaný
- začátkem roku 1971 továrna vůz modifikovala na typ 512 M  Berlinetta  ,  a prodala jej týmu N.A.R.T.
- závodil do konce roku 1971  ,  a pozděj se ještě účastnil světových rychlostních rekordů
1022 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (tovární vůz)
- v dubnu 1970 vůz prodali soukromníkovi , a byl přečíslovaný na  č.p. 1032
- začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  ,  závodil do roku 1972
1024 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Berlinetta
- v této konfiguraci se ale vůbec nepoužíval a ani nebyl prodaný
- začátkem roku 1971 továrna vůz modifikovala na typ 512 M  Berlinetta  ,  a prodala jej týmu Scuderia Brescia Corse
- závodil do konce roku 1971
1026 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (tovární vůz)
- v létě 1970 vůz prodali společnosti Solar Productions pro film LeMans  ,  při natáčení byl vůz zničený a vrak prodali
- začátkem 80-tých let byl vrak vozu opravený a zrestaurovaný do konfigurace 512 S  Spyder
- od roku 1978 je majitelem:  Nick Mason , UK
1028 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Spyder
- vůz se nepoužíval  ,  koupil jej až začátkem roku 1971 tým N.A.R.T.
- v květnu 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  Berlinetta  ,  po 24h LeMans už nezávodil
1030 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (Garage Francorchamps)
- na jaře 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  Berlinetta
- v letech 1971-1977 byl majitelem Anthony Bamford , UK
1032 - podvozek vyrobený začátkem roku 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (Scuderia Picchio Rosso)
- v dubnu 1970 měl vůz při závodě vážnou havárii  ,  vrak se vrátil do továrny  -  kromě motoru a převodovky bylo všechno vyhozeno

- od dubna 1970 začal tohle číslo podvozku 1032  používat vůz s původním č.p. 1022
- ten byl začátkem roku 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  ,  závodil do roku 1972
1034 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (tovární vůz)
- v červnu 1970 v LeMans měl těžkou havárii  ,  vrak v továrně rozebrali  ,  kromě motoru byl celý vůz zničený a odepsaný

- v letech 1986-1996 vyrobili repliku vozu s  č.p. 1034 ve specifikaci 512 M  Berlinetta  ,  pro kterou použili původní motor č.1034
  a náhradní díly k vozu č.p.1040
1036 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (tovární vůz)
- v červnu 1970 továrna prodala týmu Ecurie Francorchamps pouze šasi s karoserií
- v létě 1970 vůz prodaný Solar Productions , pro natáčení filmu LeMans  ,  nepoškozený jej koncem roku 1970 prodali
  a dál závodil
- v roce 1972 byl vůz modifikovaný na typ 512 M
- v roce 1974 byl upravený na CanAm Spyder s motory  5,0   5,7  a  7 litrů
- závodil až do konce roku 1975
- v roce 1978 byl zrestaurovaný zpět na verzi 512 M
1038 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (tovární vůz)
- v červnu 1970 v LeMans měl těžkou havárii  ,  vůz byl zničený a odepsaný

- v roce 1990 byla vyrobená replika vozu s tímto číslem podvozku  ,  ale ve specifikaci 512 M  Berlinetta
1040 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Spyder    (Cord  a  Earle)
- koncem roku 1970 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  Berlinetta
- závodil do konce roku 1971
1042 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Spyder    (tovární vůz)
- závodil do konce roku 1970
- v letech 1971-1995 byl majitelem Anthony Bamford , UK
1044 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (tovární vůz)
- koncem roku 1970 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  Berlinetta
- závodil až do roku 1974
1046 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Berlinetta
- vůz nikdy nezávodil  ,  šasi , karoserie a různé jeho díly byly použité pro úpravy a opravy jiných vozů
- v 70-tých  nebo 80-tých letech byl vůz zase z různých dílů složený dohromady
1048 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Berlinetta    (tovární vůz)
- sloužil jako záložní a testovací vůz
- někdy v roce 1970 jej prodali týmu Scuderia Filipinetti
- na jaře 1971 byl vůz modifikovaný na specifikaci F  (=  typ 512 M  upravený týmem Scuderia Filipinetti)
- závodil do roku 1972
1050 - podvozek vyrobený v roce 1970 jako typ 512 S  Berlinetta
- v této konfiguraci se ale vůbec nepoužíval a ani nebyl prodaný
- v roce 1971 byl vůz modifikovaný na typ 512 M  Berlinetta  a prodali jej soukromníkovi
- závodil do konce roku 1971



home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail