0850 | - podvozek dokončený v lednu 1967 jako typ 412 P Berlinetta (Ecurie Francorchamps) (Základ rámu byl vyrobený už na jaře 1966 a měl býl použitý pro náhradní vůz 330 P3. Továrna jej ale nedokončila , použila ho až koncem roku 1966 pro stavbu typu 412 P) - v roce 1967 odjel závody - Daytona , Spa a Monthlery - v roce 1968 odjel jen několik závodů do vrchu , pak jej prodali do USA - v letech 1976-2000 byl majitelem Paul Pappalardo , CT , USA - od roku 2004 je majitelem: Harry Yeaggi , USA |
0852 | - podvozek vyrobený v dubnu 1966 jako typ Dino 206 S Berlinetta (tovární vůz) - ještě na jaře 1966 továrna šasi přečíslovala na č.p. 002 - na podzim 1966 vůz prodali soukromníkovi do USA - v roce 1982 byl vůz kompletně zrestaurovaný a dostal novou karoserii (stejná jako původní) od firmy Grisworld - od roku 1995 je majitelem: Giorgio Perfetti , CH |
0854 | - podvozek vyrobený v březnu 1967 jako typ 412 P Berlinetta (Maranello Concessionaires) - v roce 1967 odjel závody - Spa , LeMans , Brands Hatch , Monthlery a Kyalami - na podzim 1967 jej koupila stáj David Piper Racing , ve které závodil až do roku 1969 - v roce 1983 byl vůz zrestaurovaný - v letech 1971-1983 byl majitelem Anthony Bamford , UK - od roku 2005 je majitelem: James Glickenhaus , NY , USA |
0856 | - podvozek vyrobený v lednu 1967 jako typ 330 P4 Berlinetta (tovární vůz) - v roce 1967 odjel závody - Daytona , 4h LeMans , Monza , 24h LeMans a Brands Hatch - v červenci 1967 , před Brands Hatch , dostal vůz karoserii spyder = 330 P4 Barchetta - na podzim 1967 jej továrna prodala soukromníkovi , už asi nezávodil - v letech 1996-1998 byl majitelem Bernie Ecclestone , UK - od roku 2000 je majitelem: Lawrence Stroll , CND (karoserie stále Barchetta) |
0858 | - podvozek vyrobený v březnu 1967 jako typ 330 P4 Berlinetta (tovární vůz) - v roce 1967 odjel závody - Monza , Spa , 24h LeMans a Brands Hatch (+ závody Can-Am) - v červenci 1967 , před Brands Hatch , dostal vůz karoserii spyder = 330 P4 Barchetta - v září 1967 dostal nový motor V12 4,2 litru , novou karoserii spyder skupiny 7 pro závody Can-Am (nízké skla , vzadu jednoduchý ochranný oblouk a na zadní kapotě dvě sání pro motor) a prodali jej týmu N.A.R.T. = 350 P4 CanAm - závodil až do konce roku 1969 - od roku 1971 byl majitelem: Walter Medlin , FL , USA - v roce 2009 jej poslali do aukce , ale zatím ho neprodali , nyní vystavené v Maranellu (stále ve specifikaci 350 P4 CanAm) |
0860 | - podvozek vyrobený v květnu 1967 jako typ 330 P4 Berlinetta (tovární vůz) - v roce 1967 odjel závody - 24h LeMans a Brands Hatch (+ závody Can-Am) - v červenci 1967 , před Brands Hatch , dostal vůz karoserii spyder = 330 P4 Barchetta - v září 1967 dostal nový motor V12 4,2 litru , novou karoserii spyder skupiny 7 pro závody Can-Am (nízké skla , vzadu jednoduchý ochranný oblouk a na zadní kapotě dvě sání pro motor) a prodali jej týmu N.A.R.T. = 350 P4 CanAm - závodil až do konce roku 1968 - někdy v průběhu historie (nejpozděj v roce 1997) vůz přestavěný zpět do konfigurace z léta 1967 = 330 P4 Barchetta - od roku 1970 je majitelem: Pierre Bardinon , F |
0862 | - podvozek vyrobený v roce 1966 , ovšem ještě s původním číslem 020 , jako typ Dino 206 S (tovární vůz) - v roce 1967 továrna tohle šasi přečíslovala na č.p. 0862 a sloužil jako tovární testovací vůz - v roce 1968 šasi použili pro stavbu Pininfarinovi studie Ferrari 250 P5 , kterou vystavili v Ženevě v březnu 1968 - v únoru 1969 přestavěli podvozek na vůz pro závody do vrchu (úprava šasi , nový motor a karoserie) = 212 E Montagna - v roce 1970 nová modernější karoserie a prodej vozu soukromníkovi (stará karoserie na voze Dino 206 S č.p.022) - závodil až do konce roku 1971 - v letech 1971-1987 byl majitelem Pierre Bardinon , F - od roku 2006 je majitelem: Giorgio Perfetti , CH |
0864 | - podvozek vyrobený v roce 1968 jako typ 612 CanAm (tovární vůz) - vůz měl motor V12 6,2 litru , asi ani nejel žádný závod , sloužil pouze pro testování v Modeně - v roce 1970 šasi použili pro stavbu Pininfarinovi studie Modulo |
0866 | - podvozek vyrobený na podzim 1968 jako typ 612 CanAm (tovární vůz) - do konce roku 1968 kromě testování odjel jen jeden závod Can-Am , zatím nebyl příliš konkurenceschopný - pro rok 1969 byl vůz hodně upravený , v USA s ním pro továrnu závodila soukromá stáj - od srpna 1969 na zádi velké křídlo - v říjnu 1969 nainstalovaný nový motor V12 6,8 litru - říká se mu 712 P - v roce 1970 prodali vůz soukromníkovi , ten do něj nainstaloval motor V12 5,0 litru - říká se mu 512 P - koncem roku 1970 vážně poškozený při havárii - začátkem roku 1971 šasi opravené a přestavěné majitelovým mechanikem - v létě 1971 do něj nainstalovali motor V12 5,0 litru z typu 512 M , vůz závodil do konce roku 1971 - od roku 1992 je majitelem: Robert Dusek , PA , USA (karoserie z konce roku 1971 , motor asi původní V12 6,2 litru) |
0868 | - podvozek vyrobený v prosinci 1968 jako typ 312 P Barchetta (tovární vůz) - v lednu 1969 při testování na okruhu Vallelunga havaroval , nejel závod v Daytoně protože jej nestihli opravit - v roce 1969 odjel závody - Sebring , Brands Hatch a Monza - v dubnu 1969 , při závodě v Monze , měl velkou havárii , při které byl těžce poškozený zadek vozu - vůz odvezli zpět do továrny , rozebrali ho a nikdy nebyl opravený - v říjnu 1969 továrna věnovala Pininfarinovi zbytky vozu a motor ze 612 CanAm , ten z nich postavil žlutou studii 512 Speciale , kterou vystavil na Turin Show Car 1969 - od 90-tých let je majitelem: Francois Fabre , B (stále jako studie 512 Speciale) |
0870 | - podvozek vyrobený v březnu 1969 jako typ 312 P Barchetta (tovární vůz) - v roce 1969 odjel závody - Monza , Spa , Nürburgring , 24h LeMans a Bridgehampton - v červnu 1969 , před LeMans , dostal karoserii coupé = 312 P Berlinetta - v srpnu 1969 , po LeMans , továrna prodala vůz týmu N.A.R.T. - v roce 1970 odjel závody - Daytona a Sebring - od června 1970 je majitelem: Pierre Bardinon , F |
0872 | - podvozek vyrobený v květnu 1969 jako typ 312 P Berlinetta (tovární vůz) - v roce 1969 startoval jenom v závodě 24h LeMans (hned v prvním kole ale havaroval a shořel) - (pro závod 24h LeMans byl ale tento vůz dočasně přečíslovaný na č.p. 0868 , protože startoval místo původně přihlášeného pravého vozu č.p. 0868 , který byl zničený v Monze) - do září 1969 byl vůz opravený , hned potom jej továrna prodala týmu N.A.R.T. - v roce 1970 odjel závody - Daytona , Sebring a 24h LeMans - v lednu 1971 dostal úplně novou modernější karoserii spyder - v roce 1971 odjel závody - Daytona a Sebring - na jaře 1971 vůz rozebrali (šasi a karoserie uložené , motor , převodovka , řízení a zavěšení použili pro stavbu vozu Chinetti Speciale) - pozděj díly vozu č.0872 z Chinetti Speciale vymontovali a všechny dochované součásti spolu různě měnily majitele - v roce 1997 byl vůz složený a zrestaurovaný do původní podoby z roku 1969 = 312 P Berlinetta - od roku 2007 je majitelem: Arnold Meier , CH |
0874 | - podvozek vyrobený v lednu 1971 jako typ 312 PB (tovární vůz) - v lednu 1971 , hned při prvním závodě , vůz havaroval a byl zničený |
0876 | - podvozek vyrobený začátkem roku 1971 jako typ 312 PB (tovární vůz) - žádné jiné informace o něm nejsou , ani není záznam , že by startoval v nějakém závodě |
0878 | - podvozek vyrobený v březnu 1971 jako typ 312 PB (tovární vůz) - v červnu 1971 továrna tohle šasi přečíslovala na č.p. 0880 - v roce 1972 jej továrna používala jako testovací vůz |
0880 | - podvozek vyrobený v březnu 1971 , ovšem ještě s původním číslem 0878 , jako typ 312 PB (tovární vůz) - v červnu 1971 továrna tohle šasi přečíslovala na č.p. 0880 - v roce 1972 jej továrna používala jako testovací vůz |
0882 | - podvozek vyrobený v lednu 1972 jako typ 312 PB (tovární vůz) - v květnu 1972 měl na Nürburgringu havárii , na opravu továrna použila díly z vozu č.p. 0884 (ale dál už asi nezávodil) |
0884 | - podvozek vyrobený v lednu 1972 jako typ 312 PB (tovární vůz) - v létě 1972 továrna použila některé jeho díly na opravu vozu č.p. 0882 - na podzim 1972 vůz opět zkompletovaný s pomocí dílů z vozu č.p. 0898 - od konce roku 1972 je majitelem: Pierre Bardinon , F |
0886 | - podvozek vyrobený v lednu 1972 jako typ 312 PB (tovární vůz) - vůz závodil do konce roku 1973 , pozděj ho továrna prodala soukromníkovi |
0888 | - podvozek vyrobený v lednu 1972 jako typ 312 PB (tovární vůz) - vůz závodil do konce roku 1973 , pozděj ho továrna prodala soukromníkovi |
0890 | - podvozek vyrobený v lednu 1972 jako typ 312 PB (tovární vůz) - vůz závodil do konce roku 1973 , pozděj ho továrna prodala soukromníkovi |
0892 | - podvozek vyrobený v lednu 1972 jako typ 312 PB (tovární vůz) - vůz závodil do konce roku 1973 , pozděj ho továrna prodala soukromníkovi |
0894 | - podvozek vyrobený v březnu 1972 jako typ 312 PB (tovární vůz) - vůz závodil do konce roku 1973 , pozděj ho továrna prodala soukromníkovi |
0896 | - podvozek vyrobený v květnu 1972 jako typ 312 PB (tovární vůz) - vůz závodil do konce roku 1973 , pozděj ho továrna prodala soukromníkovi |
0898 | - podvozek se začal vyrábět v roce 1972 jako typ 312 PB , ale nebyl dokončený - díly z něj továrna použila na podzim 1972 na opravu a zkompletování vozu č.p. 0884 |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail