0800 | - s tímto číslem byl vyrobený pouze motor (nejspíš Tipo 130 - V12 3,5 litru OHC) |
0802 | - podvozek vyrobený v únoru 1962 jako typ 286 SP (tovární vůz) - (karoserie už s nízkým zadkem , nízké čelní a boční okna) - v dubnu 1962 , ještě před prvním závodem , do vozu nainstalovali motor V8 2,6 litru = 268 SP - v květnu 1962 na Targa Florio havaroval - oprava přední části karoserie - začátkem roku 1963 úprava vozu a nový motor V6 2,0 litru = Dino 196 SP - v srpnu 1963 , po závodě Targa Florio , prodali vůz soukromníkovi do USA , ale bez motoru - v 60-tých letech dostal karoserii coupe od firmy Sparing a motor Buick V8 - v roce 1995 byl vůz kompletně zrestaurovaný , dostal novou karoserii (s vysokým zadkem a vysokými okny) a jeden z původních motorů (asi V6 2,0 litru) |
0804 | - podvozek vyrobený v únoru 1962 jako typ Dino 196 SP (tovární vůz) - (karoserie už s nízkým zadkem , nízké čelní a boční okna) - v roce 1962 po hlavních závodech Targa Florio a Nürburgringu startoval jen několika závodech do vrchu - v listopadu 1962 jej prodali soukromníkovi |
0806 | - podvozek vyrobený v březnu 1962 jako typ 248 SP (N.A.R.T.) - (karoserie už s nízkým zadkem , nízké čelní a boční okna) - v dubnu 1962 , po závodě 12h Sebringu , dostal pro Nürburgring nový motor V8 2,6 litru = 268 SP - koncem roku 1962 do vozu nainstalovali motor V6 2,0 litru a prodali jej soukromníkovi = Dino 196 SP - v letech 1972-1988 byl majitelem Pierre Bardinon |
0808 | - podvozek vyrobený v březnu 1962 jako typ 330 TRI/LM (tovární vůz) - (na výrobu tohoto šasi použila továrna starší prodloužený rám č. 0780TR z typu 250 TR61) - (karoserie Fantuzzi - s vysokým čelním a bočními skly , zadní část karoserie s horizontálním spoilerem za kabinou) - (motor byl upravený agregát z typu 400 Superamerica - V12 4,0 litru 3 karburátory Weber = asi 360 koní) - v květnu 1962 provedli další úpravu motoru - větší blok , hlavy s většími ventily , 6 karburátorů Weber = 390 koní - v červnu 1962 vítězství ve 24h LeMans - v červenci 1962 úprava karoserie - nízké čelní a boční skla , nízký zadek s jednoduchým ochranným obloukem - potom vůz prodali soukromníkovi - začátkem roku 1963 dostal vysoké čelní sklo a nové dveře - v červenci 1963 , po LeMans , mu namontovali v továrně novou karoserii coupe Fantuzzi , a prodali jej do USA - v roce 1975 vůz překarosovaný u Fantuzzi na původní specifikaci ze začátku roku 1962 - v letech 1974-2002 byl majitelem Pierre Bardinon |
0810 | - podvozek vyrobený v únoru 1963 jako typ 250 P (tovární vůz) - v září 1963 vůz prodali do N.A.R.T. - nízké skla , vzadu jen jednoduchý ochranný oblouk - v únoru 1964 dostal vůz původní vyšší karoserii s otvorem v přední kapotě a nový motor V12 4,0 litru = 330 P - v květnu 1965 dostal opět nízké skla a vzadu jen jednoduchý ochranný oblouk , otvor v přední kapotě zůstal - někdy v průběhu historie byla karoserie zrestaurovaná zpět na původní verzi z roku 1963 - od roku 1988 je majitel: Anthony Wang |
0812 | - podvozek vyrobený v únoru 1963 jako typ 250 P (tovární vůz) - v červnu 1963 , při 24h LeMans , vůz začal hořet a byl hodně poničený - začátkem roku 1964 byl vůz opravený a dostal motor V12 3,3 litru , který mu již zůstal = 275 P - v červenci 1964 upravili karoserii - nízké skla , vzadu jen jednoduchý ochranný oblouk , a prodali jej Luigi Chinettimu - v roce 1968 nová karoserie od Michelotti , vystavili jej na Autoshow New York - v roce 1989 nová karoserie od firmy Autosport , podle té z roku 1963 - v roce 1999 proběhla kompletní rekonstrukce vozu do původního stavu , majitel stále Chinetti |
0814 | - podvozek vyrobený v březnu 1963 jako typ 250 P (tovární vůz) - v září 1963 upravili karoserii - nízké skla , vzadu jen jednoduchý ochranný oblouk - začátkem roku 1964 nainstalovaný nový motor V12 3,3 litru , který mu již zůstal = 275 P - v létě 1964 , po Sebringu , továrna prodala vůz do N.A.R.T. - v červnu 1966 vůz při závodě shořel , nejvíc byla poškozená prostřední část , už nebyl opravený - od roku 1999 probýhala rekonstrukce vozu do původního stavu , majitel Chinetti |
0816 | - podvozek vyrobený na jaře 1963 jako typ 250 P (tovární vůz) - (od začátku měl namontovaný větší motor V12 4,0 litru - upravený z typu 330 America) - začátkem roku 1964 nainstalovaný nový motor V12 3,3 litru , který mu už asi zůstal = 275 P - začátkem roku 1965 upravili karoserii - nízké skla , vzadu jen jednoduchý ochranný oblouk - a prodali jej do USA - závodil až do roku 1969 - někdy v průběhu historie byla karoserie zrestaurovaná zpět na původní verzi z roku 1963 - od 70-tých let je majitel Pierre Bardinon |
0818 | - podvozek vyrobený v únoru 1964 jako typ 330 P (Maranello Concessionaires) - v květnu 1964 dostal vůz pro Nürburgring motor V12 3,3 litru = 275 P - v červnu 1964 , ještě před LeMans , zpět motor V12 4,0 litru = 330 P - začátkem roku 1966 dostal novou karoserii ve stylu 330 P2 od Drogo - v dubnu 1966 byl při tréninku na TT Oulton Park vůz při havárii zničený , poničené šasi bylo uložené v soukromé garáži v Itálii - v roce 1977 začalo restaurování původního motoru a šasi , karoserii vyrobila firma Wakefields z Anglie , vůz dokončili asi v roce 1981 - v roce 1986 přední část karoserie předělala firma Allegretto - v roce 2006 dostal vůz certifikát autenticity od Ferrari Classiche |
0820 | - podvozek vyrobený v únoru 1964 jako typ 275 P (tovární vůz) - v létě 1964 vůz továrna prodala do N.A.R.T. - koncem roku 1964 , nebo začátkem 1965 do něj namontovali nový motor V12 4,0 litru = 330 P - v roce 1965 upravili karoserii - nízké skla , vzadu jen jednoduchý ochranný oblouk - koncem 70-tých let byl vůz zrestaurovaný do původního stavu - v letech 1976-1985 byl majitelem Paul Pappalardo - v letech 1996-1998 byl majitelem Bernie Ecclestone |
0822 | - podvozek vyrobený v únoru 1964 jako typ 330 P (tovární vůz) - v květnu 1964 dostal vůz pro Nürburgring motor V12 3,3 litru = 275 P - v červnu 1964 , ještě před LeMans , zpět motor V12 4,0 litru = 330 P - soukromníkovi vůz továrna prodala až v roce 1976 - koncem 70-tých let z vozu vymontovali motor a pozděj ho nainstalovali do auta č.p. 0824 - někdy v 90-tých letech vrátili původní motor zpět do vozu a upravili karoserii (místo čelního skla pouze větrný štítek) - asi od roku 1980 je majitel Pierre Bardinon |
0824 | - podvozek vyrobený v roce 1964 jako typ 330 P (tovární vůz) - začátkem roku 1965 nainstalovali do vozu nový motor V12 4,4 litru a prodali jej stáji Scuderia Filipinetti = 365 P - v dubnu 1965 vůz v Monze havaroval , shořel a byl úplně zničený - v roce 1968 koupil vrak Pierre Bardinon - v roce 1989 zničený rám a ostatní zbylé součásti koupil David Piper - David Piper v roce 1990 postavil nový vůz , na který použil některé původní součásti , a označoval jej za č.p. 0824 (auto ale mělo úplně nové nepůvodní šasi , novou karoserii od Allegretti a motor V12 4,0 litru z vozu č.p. 0822) - koncem 90-tých let motor z vozu vymontovali a vrátili jej Pierru Bardinonovi k jeho vozu č.p. 0822 - v roce 1998 David Piper opravil a zrestauroval původní šasi č. 0824 a postavil na něm další vůz , do kterého namontoval motor V12 4,4 litru č.0836 = 365 P David Piper teď tedy vlastní dva vozy 330/365 P s číslem podvozku 0824. Jeden má nový rám (postavený v roce 1990 , teď asi bez motoru) a druhý používá opravený originální rám (dokončený v roce 1998). |
0826 | - podvozek vyrobený v únoru 1965 jako typ 330 P2 Spyder (tovární vůz) - hned v únoru 1965 továrna půjčila vůz týmu N.A.R.T. pro závod 2000km Daytony - v dubnu 1965 do něj nainstalovali motor V12 3,3 litru = 275 P2 Spyder a prodali ho týmu Maranello Concessionaires - v červnu 1965 , před LeMans , dostal nový motor V12 4,4 litru = 365 P2 Spyder - v létě 1965 upravená karoserie pro skupinu 7 (místa čelního skla pouze větrný štítek , nízká zadní část s jednoduchým ochranným obloukem) - v roce 1966 nová karoserie 365 P2 Spyder (styl P2 roku 1966) - od roku 1987 je majitelem: Ralph Lauren |
0828 | - podvozek vyrobený v roce 1965 jako typ 275 P2 Spyder (tovární vůz) - v dubnu 1965 , před Monzou , nový motor V12 4,0 litru = 330 P2 Spyder - v květnu 1965 , pro Targa Florio , zpět motor V12 3,3 litru = 275 P2 Spyder - v květnu 1965 , pro Nürburgring , opět motor V12 4,0 litru = 330 P2 Spyder - začátkem roku 1966 továrna mírně upravila šasi , nová karoserie (styl P2 roku 1966) , nový motor V12 4,4 litru a potom vůz prodali stáji Ecurie Francorchamps = 365 P2 Spyder - v roce 1968 dostal novou karoserii stylu P3 Berlinetta od Drogo pro silniční použití - v roce 1981 vůz zrestaurovaný zpět na P2 , ten ale brzy potom havaroval a shořel - někdy v polovině 80-tých let byl vrak opravený , s karoserií ve stylu P4 |
0830 | - podvozek vyrobený v roce 1965 jako typ 275 P2 (tovární vůz) (nikdy se neúčastnil žádného závodu) - v květnu 1965 , při privátním testování v Monze , vůz havaroval , shořel a byl sešrotovaný - v roce 1966 prý byly některé jeho části použité pro stavbu vozu 365 P Speciale č.p. 8971 |
0832 | - podvozek vyrobený v roce 1965 jako typ 275 P2 Spyder (tovární vůz) - v červnu 1965 , před LeMans , dostal vůz karoserii Coupé - začátkem roku 1966 dostal novou otevřenou karoserii (styl P2 roku 1966) , nový motor V12 4,4 litru a potom vůz prodali stáji Scuderia Filipinetti = 365 P2 Spyder - v prosinci 1966 měl vůz těžkou havárii , při které shořel (šasi pokroucené , motor to přežil) - v roce 1972 prodali dochované části vozu do USA (poškozené šasi , zavěšení , motor a převodovku) - začátkem 90-tých let byl vůz zrekonstruovaný do podoby z roku 1966 (asi polovinu nepoužitelného šasi nahradili , původní motor a převodovka , nová karoserie) = 365 P2 Spyder |
0834 | - podvozek vyrobený v roce 1965 jako typ Dino 166 P Coupé (tovární vůz) - v červenci 1965 , po závodě 24h LeMans , dostal nový motor V6 2,0 litru , karoserie zůstala stejná = Dino 206 P Coupé - v červenci 1965 , po závodě do vrchu Trento-Bondone , dostal novou otevřenou karoserii = Dino 206 P Spyder - začátkem roku 1967 dostal vůz novou otevřenou karoserii ve stylu Dino 206 S - v srpnu 1967 jej továrna prodala soukromníkovi |
0836 | - podvozek vyrobený v roce 1965 jako typ 275 P2 Spyder (Scuderia Filipinetti) - v červnu 1965 , před LeMans , nový motor V12 4,0 litru = 330 P2 Spyder - v srpnu 1965 dostal upravenou karoserii pro skupinu 7 (nízké okna , nízká zadní část s jednoduchým ochranným obloukem) a motor V12 4,4 litru = 365 P2 Spyder sk.7 - v září 1965 vůz koupil David Piper - začátkem roku 1966 dostal novou otevřenou karoserii (styl P2 roku 1966) = 365 P2 Spyder - vůz stále vlastní David Piper ve specifikaci 365 P2 , používá střídavě obě karoserie (sk.7 a P2 roku 1966) |
0838 | - podvozek vyrobený v roce 1965 jako typ 365 P2 Spyder (N.A.R.T.) - v září 1965 dostal upravenou karoserii pro skupinu 7 (nízké okna , nízká zadní část s jednoduchým ochranným obloukem) - začátkem roku 1966 měl stále karoserii pro skupinu 7 (ale s původním vysokým čelním sklem) - v březnu 1966 v Sebringu havaroval a shořel - v červnu 1966 , před LeMans , jej opravili a dostal novou karoserii od Drogo (bílá , styl P2 roku 1966 s dlouhou zádí) = 365 P2 Coupé (The White Elephant) - začátkem roku 1967 dostal na dlouhou záď nové křídlo - koncem roku 1967 nová jiná karoserie coupé od Piero Drogo , a vůz prodali - v 70-tých letech zrestaurovali vůz u Fantuzzi do původní konfigurace z roku 1965 - v letech 1970-1983 byl majitelem Pierre Bardinon |
0840 | - podvozek vyrobený v roce 1965 jako výstavní vůz studie Dino 206 S - (je to Pininfarinova studie vozu s motorem uprostřed , vystavená v roce 1965 na autosalonu v Paříži) - od roku 1995 je vystavená v muzeu v LeMans |
0842 | - podvozek vyrobený v roce 1966 jako typ Dino 206 S Spyder (tovární vůz) - (byl to první tovární prototyp závodního vozu Dino 206 S , ostatní vyrobené vozy měly už čísla podvozků 002 až 036) - v červenci 1967 měl vůz při tréninku na GP Mugella havárii a byl totálně zničený (roztržený na dvě poloviny) |
0844 | - podvozek vyrobený v březnu 1966 jako typ 330 P3 Berlinetta (tovární vůz) - v roce 1966 odjel závody - Monza , Spa a LeMans - začátkem roku 1967 provedli drobné úpravy na šasi , dostal nový motor a prodali jej do N.A.R.T. = 412 P Berlinetta - v této specifikaci odjel závody - Daytona , Monza a LeMans - v srpnu 1967 dostal novou karoserii spyder sk.7 pro závody CanAm (nízké skla , vzadu jednoduchý ochranný oblouk a na zadní kapotě jedno sání pro motor) - v USA závodil až do roku 1972 - v roce 1998 dostal původní karoserii z roku 1967 od Davida Pipera = 412 P Berlinetta - od roku 2003 je majitelem: Harry Leventis , UK |
0846 | - podvozek vyrobený v únoru 1966 jako typ 330 P3 Barchetta (tovární vůz) - v roce 1966 odjel závody - Sebring , Targa Florio , Nürburgring a LeMans - začátkem roku 1967 zmodernizovali šasi a dostal nový motor = 330 P4 Barchetta (vůz je někdy označovaný jako 330 P3/4) - v roce 1967 odjel závody - Daytona , 4h LeMans , Targa Florio a 24h LeMans - v červnu 1967 při 24h LeMans dostal defekt a následný požár poničil vůz tak , že se ho už továrna nepokoušela opravit - v roce 1968 prodala továrna motor a některé díly Davidu Piperovi (asi pro stavbu vozu č.p. 0900) - osud šasi je nejasný - buď jej také koupil Piper , nebo z něj postavili studii Ferrari 250 P5 - v roce 2002 objevil velkou část (asi 80%) původního šasi James Glickenhaus v jedné replice 330 P4 , kterou právě koupil - do podzimu 2004 kompletně zrekonstruovali celý vůz ve firmě Davida Pipera do specifikace z roku 1967 = 330 P3/4 Berlinetta - v roce 2006 dostal vůz novou karoserii spyder podle té původní z let 1966 a 1967 = 330 P3/4 Barchetta |
0848 | - podvozek vyrobený v květnu 1966 jako typ 330 P3 Berlinetta (tovární vůz) - v roce 1966 odjel závody - Nürburgring (pouze testoval) a 24h LeMans (při havárii poničená přední část) - začátkem roku 1967 provedli drobné úpravy na šasi , dostal nový motor a prodali jej do Scuderia Filipinetti = 412 P Berlinetta - v roce 1967 odjel závody - Monza , Targa Florio , 24h LeMans , Mugello a několik menších závodů - od léta 1967 , po havárii v Mugellu , měl možná karoserii Barchetta - od konce roku 1967 do 1990 byl majitelem Pierre Bardinon - od roku 1990 je majitelem: Giorgio Perfetti , CH |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail