0750 | - podvozek vyrobený v roce 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - (také se ale říká , že s číslem 0750TR byl vyrobený pouze motor , jako rezerva pro John von Neumanna) - historie vozu hodně neprůhledná , jen nějaké náznaky majitelů - vůz údajně v roce 1960 při GP Havany havaroval a úplně shořel , vrak byl rozebraný na náhradní díly - v roce 1989 byla postavená replika vozu 250 TR , která používá toto číslo podvozku |
0752 | - podvozek vyrobený v roce 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - od roku 1968 jej vlastní Anthony Bamford - někdy v 70-tých letech původní motor odstraněný , z jeho dílů byl upravený jiný motor 250 na specifikaci TR , a ten potom namontovali do vozu - v roce 1987 do vozu nainstalovali kotoučové brzdy - v roce 1997 do vozu vrátili původní bubnové brzdy - v roce 2001 proběhlo kompletní zrestaurování vozu |
0754 | - podvozek vyrobený v červnu 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - v roce 1960 měl vůz havárii , po opravě dostal novou karoserii (identickou jako původní) |
0756 | - podvozek vyrobený v červnu 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - koncem 70-tých let proběhlo zrestaurování vozu |
0758 | - podvozek vyrobený v červenci 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - začátkem 60-tých let byl vůz modernizovaný - nová zadní náprava , kotoučové brzdy , široké pneumatiky a motor z Corvette - v polovině 60-tých let do něj namontovali motor V8 Traco - v polovině 70-tých let nová karoserie ve stylu tehdejších prototypů , potom asi vůz rozebrali - v polovině 80-tých let proběhlo zrestaurování vozu |
0760 | - nedokončený vůz 250 TR - zákaznické - části šasi byly použité pro opravu vozu č.p. 0748TR po těžké havárii v roce 1958 - motor namontovali do vozu č.p. 0746 (původně Dino 296 S) |
0762 | - nepoužité číslo |
0764 | - podvozek vyrobený v roce 1958 jako typ 335 S (stavba zahájená v březnu , vůz dokončený až v listopadu) - (je to normální typ 335 S , dodatečně vyrobený pro Luigi Chinettiho , ale s karoserií ve stylu TR-zákaznické s plexi vstupem vzduchu na kapotě) - v roce 1961 poslali vůz do továrny na opravu motoru - v roce 1962 vůz odeslaný zpět do USA , ale s neopraveným motorem , vůz takhle odmítli převzít a ten tak zůstal v docích , až konečně v roce 1963 našel nového majitele - v roce 1963 původní motor nahradili motorem č. 2141GT z typu 250 GT SWB Competizione - v roce 1978 původní motor namontovali zpět do vozu - v roce 1985 proběhla kompletní oprava motoru |
0766 | - podvozek vyrobený v roce 1959 jako typ 250 TR59 (tovární vůz) - v létě 1959 motor upravený na mazání se suchou vanou - koncem 80-tých let proběhlo kompletní zrestaurování vozu |
0768 | - podvozek vyrobený v lednu 1959 jako typ 250 TR59 (tovární vůz) - v létě 1959 motor upravený na mazání se suchou vanou a vůz prodali soukromníkovi - začátkem 80-tých let proběhlo kompletní zrestaurování vozu |
0770 | - podvozek vyrobený v únoru 1959 jako typ 250 TR59 (tovární vůz) - v létě 1959 motor upravený na mazání se suchou vanou - na podzim 1959 vůz v továrně přestavěli na verzi 250 TR59/60 - v roce 1961 prodej soukromníkovi - na podzim 1961 do něj namontovali motor V12 3,5 litru č. 0628 z typu 290 MM - v létě 1962 do něj namontovali motor V12 4,5 litru z typu 375 MM - v roce 1963 do něj namontovali motor Ford V8 - v 90-tých letech namontovali zpět původní motor TR |
0772 | - podvozek vyrobený v dubnu 1959 jako typ 250 TR59 (tovární vůz) - na podzim 1959 vůz v továrně přestavěli na verzi 250 TR59/60 - v roce 1960 po havárii na Targa Florio vůz rozebrali a některé díly použili na opravu vozu č.p. 0780TR před LeMans 1960 |
0774 | - podvozek vyrobený v roce 1959 jako typ 250 TR59 (tovární vůz) - v létě 1959 motor upravený na mazání se suchou vanou - na podzim 1959 vůz v továrně přestavěli na verzi 250 TR59/60 - v 70-tých letech do něj namontovali motor V12 3,3 litru z typu 275 P a větší brzdy - v 80-tých letech do vozu vrátili zpět původní motor - v letech 1978-2004 byl majitelem Paul Pappalardo |
0776 | - podvozek vyrobený v listopadu 1959 jako typ Dino 196 S - od roku 2003 majitel: sir Anthony Bamford |
0778 | - podvozek vyrobený v lednu 1960 jako typ Dino 246 S (tuhá zadní náprava) (tovární vůz) - v květnu 1960 při závodě na Nürburgringu při pit-stopu vůz kompletně shořel , odvezli ho zpět do továrny a byl sešrotovaný - v průběhu roku 1960 továrna postavila úplně nové auto , pro které použila stejné číslo podvozku (mělo už nezávislé zavěšení zadní nápravy) , a prodali ho soukromníkovi - na podzim 1961 do vozu namontovali motor V6 2,0 litru = Dino 196 S - v roce 1963 motor z vozu vymontovali - v roce 1971 do něj nainstalovali jiný motor - v roce 1996 do vozu vrátili zpět motor V6 2,0 litru - v letech 1971-1997 majitel: Pierre Bardinon |
0780 | - podvozek vyrobený v březnu 1960 jako typ 250 TRI60 (tovární vůz) - v květnu 1960 byl při závodě Targa Florio hodně poškozený - ještě před LeMans 1960 dokončili opravu s použitím dílů z vozu č.p. 0772TR - v roce 1960 se po závodě v LeMans používal jako testovací vůz pro techniku vyvíjené verze TR61 - koncem roku 1960 dostal zadní část karoserie ve stylu TR61 , předek zůstal původní - od května 1961 měl celou karoserii jako 250 TR61 - v roce 1962 byl rám vozu použitý pro výrobu šasi č. 0808 typu 330 TRI/LM |
0782 | - podvozek vyrobený v březnu 1960 jako typ 250 TRI60 (tovární vůz) - po dvou závodech v roce 1960 je jeho historie hodně nejasná - (v dalších letech se možná používal jako testovací vůz , potom ho asi prodali do Itálie a pak do Austrálie , prý byl překarosovaný na Coupé a potom na 250 P , ale vůz už pak nikdy nikdo neviděl) |
0784 | - podvozek vyrobený na jaře 1960 jako typ Dino 246 S (nezávislé zadní zavěšení) (tovární vůz) - v květnu 1960 jen pro závod Targa Florio asi do vozu namontovali motor V6 2,7 litru = Dino 276 S - v létě 1961 dostal novou aerodinamickou karoserii s dlouhým zadkem - v roce 1975 byl vůz zrestaurovaný u Fantuzzi - v letech 1975-1982 byl majitelem Pierre Bardinon |
0786 | - nepoužité číslo |
0788 | - podvozek vyrobený v roce 1958 , ještě s číslem 0007 , jako vůz Dino 246 F1 - v roce 1960 byl podvozek přestavěný a přečíslovaný na typ Dino 246 Tasman Monoposto č.p. 0788FT (ovšem s motorem V12 3,0 litru z typu 250 TR) - v roce 1965 dostal vůz novou dvoumístnou karoserii ve stylu 250 GTO/64 - začátkem 80-tých let byl vůz zrestaurovaný do specifikace z roku 1960 = Dino 246 Tasman s motorem V12 3,0 litru |
0790 | - podvozek vyrobený v únoru 1961 jako typ 246 SP (tovární vůz) - v březnu 1961 , ještě před prvním závodem , dostal novou zadní část karoserie bez ploutve a bez plexi bubliny - koncem roku 1961 karoserie upravená ve stylu ročníku 1962 - nižší zadní část a otvor v přední kapotě - začátkem roku 1963 dostal novou přední i zadní část karoserie (vpředu jeden hlavní sací otvor) a nový motor V6 2,0 litru = Dino 196 SP - po Targa Florio 1963 vůz prodali soukromníkovi - někdy v průběhu historie dostal novou karoserii podle ročníku 1962 , motor má stále V6 2,0 litru |
0792 | - podvozek vyrobený v lednu 1961 jako typ 250 TR61 (tovární vůz) - v létě 1961 vůz prodali soukromníkovi - koncem roku 1962 dostal novou nižší zadní část karoserie s horizontálním spoilerem za kabinou a novými chladícími otvory - od roku 1985 majitel: Ralph Lauren |
0794 | - podvozek vyrobený v lednu 1961 jako typ 250 TR61 (tovární vůz) - v létě 1961 po závodě v LeMans úprava karoserie - nižší zadní část a nižší skla , potom vůz prodali soukromníkovi - asi začátkem 80-tých let vrácena původní karoserie |
0796 | - podvozek vyrobený roce 1961 jako typ 246 SP (tovární vůz) - koncem roku 1961 karoserie upravená ve stylu ročníku 1962 - nižší zadní část a otvor v přední kapotě - v roce 1962 před LeMans upravená karoserie kvůli novým předpisům - vyšší čelní a boční okna , horizontální spoiler za kabinou - od podzimu 1962 sloužil jako testovací mula pro součásti a motor budoucího typu 250 P - v květnu 1963 se s upraveným čumákem a motorem z 250 P účastnil závodu Targa Florio - při tréninku ale havaroval a vyhořel , zřejmě byl neopravitelný - motor 250 P byl v roce 1964 namontavaný do vozu 330 GTO č.p. 3765LM - (zbytky šasi č. 0796 byly prý v roce 1981 nalezené ve Francii a v roce 1988 prodané do Anglie na kompletní zrestaurování) |
0798 | - podvozek vyrobený v únoru 1962 jako typ 248 SP (tovární vůz) - v březnu 1962 , ještě před prvním závodem LeMans Essai Avril , dostal nový motor V8 2,6 litru = 268 SP a upravenou karoserii kvůli novým předpisům - vyšší čelní a boční okna , horizontální spoiler za kabinou - na podzim 1962 prodali vůz soukromníkovi - karoserie s nízkým zadkem a nízkými okny - v letech 1969-1997 byl majitelem Pierre Bardinon |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail