0700 | - podvozek vyrobený v roce 1957 jako typ 335 S - asi v roce 1958 havárie , po opravě dostal novou karoserii Scaglietti - v roce 1959 propálený blok motoru , nový blok dodala továrna - v roce 1995 kompletní zrestaurování zpět do původní konfigurace |
0702 | - podvozek vyrobený v roce 1957 jako typ 500 TRC - v roce 1981 zrestaurování - v roce 1986 kompletní zrestaurování , včetně nové karoserie |
0704 | - podvozek vyrobený v červnu 1957 jako druhý prototyp typu 250 TR (modifikované šasi 500 TRC , tuhá zadní náprava) - pro LeMans 1957 do něj továrna namontovala experimentální motor V12 3,1 litru (75 / 58,8 mm) , po závodě vrátili původní motor V12 3,0 litru zpět - v roce 1958 před LeMans přestavěný na tovární vůz 250 TR58 (zadní náprava DeDion + nová 4° převodovka + nová karoserie) - od roku 1967 byl vystavený v muzeu Ford v USA - v roce 2005 vůz zrestaurovali |
0706 | - podvozek vyrobený v roce 1957 jako typ 500 TRC - začátkem 60-tých let nainstalovaný motor a převodovka Ford 289 - začátkem 90-tých let nainstalovaný motor 750 monza č. 0582M |
0708 | - podvozek vyrobený v roce 1957 jako typ 500 TRC - v roce 1959 namontovaný motor R4 2,5 litru č. 0672MDTR - v roce 1961 namontovaný motor Buick V8 Nascar - v roce 1972 namontovaný motor 500 TRC č. 0662MDTR - v letech 1990-1994 kompletní zrestaurování - v roce 1994 motor vyměněný s vozem 500 TRC šasi 0662MDTR za původní motor = u obou vozů teď podvozkům odpovídají i čísla motorů |
0710 | - podvozek vyrobený v listopadu 1957 jako typ 250 TR - první zákaznické - první majitel John von Neumann - v 60-tých letech nainstalovaný motor a převodovka 250 TR č. 0750TR - pozděj motor zrestaurovaný do původního stavu s použitím dílů z motorů č. 0722 a č. 0710 |
0712 | - podvozek vyrobený v roce 1957 jako vůz 625 GP Monoposto - v současné době je vystavený v Národním automobilovém muzeu v Holandsku |
0714 | - podvozek vyrobený v lednu 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - první majitel Piero Drogo - v roce 1963 do něj namontovali motor se suchou vanou č. 0770TR - začátkem 80-tých let byl vůz zrestaurovaný , původní motor č. 0714TR namontovaný zpět |
0716 | - podvozek vyrobený v prosinci 1957 jako typ 250 TR - zákaznické - začátkem 60-tých let několikrát vyměnili motor a překarosovali jej na silniční vůz - začátkem 80-tých let překarosovaný zpět na TR , zrestaurování šasi a instalování motoru č. 0748TR - v roce 1999 do vozu namontovali motor z typu 250 GT SWB |
0718 | - podvozek vyrobený v listopadu 1957 jako typ 250 TR - zákaznické - v roce 1961 prodali pouze šasi - motor s převodovkou si nechal původní majitel - v roce 1962 do šasi nainstalovaný motor Chevy V8 - v roce 1981 vůz zrestaurovali a nainstalovali do něl motor č. 0750TR - v roce 1991 do vozu nainstalovali původní motor č. 0718TR |
0720 | - podvozek vyrobený v lednu 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - v roce 1964 vůz totálně shořel (spolu s Ferrari 225 S a Alfou Romeo 2900 B) , zbyl jen rám a části zavěšení - v roce 1987 byly dochované části použité při sestavování vozu 250 TR , který převzal číslo podvozku 0720TR |
0722 | - podvozek vyrobený v únoru 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - v roce 1976 byl vůz zrestaurovaný a nainstalovali do něj motor č. 0758TR |
0724 | - podvozek vyrobený v roce 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - od začátku 60-tých let bylo šasi bez motoru - v 80-tých letech do něj namontovali motor Chevrolet V8 - v roce 1995 proběhla oprava vozu , stále je bez původního motoru |
0726 | - podvozek vyrobený v březnu 1958 jako typ 250 TR58 (tovární vůz) - v roce 1959 byl přestavěný na verzi 250 TR59 a prodali jej soukromníkovi - v roce 1960 vůz zničený při havárii na Kubě pádem do rokle , v té rokli zůstal až do roku 1963 - v roce 1963 vrak přemístili na kubánské vojenské vrakoviště - do roku 1990 se dochovaly některé levé části rámu - vůz zrekonstruovaný ještě s pomocí částí šasi z vozu 290 MM č.p. 0606 , blok motoru pochází z typu 250 GTE - po téhle rekonstrukci je ale vůz považovaný spíš za šasi č. 0606 než za č. 0726 |
0728 | - podvozek vyrobený v roce 1958 jako typ 250 TR58 (pro Luigi Chinettiho) - začátkem roku 1962 byl do něj nainstalovaný motor Chevy V8 - aktivně závodil až do konce roku 1962 - od roku 1982 majitel: Pierre Bardinon |
0730 | - podvozek vyrobený v březnu 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - v roce 1962 do něj byl nainstalovaný motor z typu 250 GT |
0732 | - podvozek vyrobený v březnu 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - v roce 1958 hned v prvním závodě v Sebringu vůz havaroval a byl těžce poškozený - opravili jej - v roce 1961 vůz při závodě opět havaroval a byl těžce poškozený - opět jej opravili - v roce 1983 proběhlo zrestaurování vozu |
0734 | - podvozek vyrobený v roce 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - vůz nikdy nezávodil - začátkem 80-tých let proběhlo zrestaurování vozu - v roce 1985 ho koupil Paul Pappalardo - od roku 1993 ho vlastní Ralph Lauren |
0736 | - podvozek vyrobený v březnu 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - začátkem 60-tých let dostal karoserii jako TR59 a nové kotoučové brzdy - v roce 1969 do něj nainstalovali motor z typu 250 GTE - začátkem 80-tých let vůz překarosovaný zpět na styl TR-zákaznické - v roce 2000 vůz dostal zpět původní motor č. 0736TR |
0738 | - podvozek vyrobený v roce 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - v roce 1963 ho překarosoval Piero Drogo tak , aby se podobal typu 250 GTO - v roce 1989 jej překarosovali zpět na TR-zákaznické |
0740 | - podvozek vyrobený v dubnu 1958 jako typ Dino 206 S (V6 2,0 litru 65° DOHC) (tovární vůz) - v březnu 1959 nová karoserie Fantuzzi stylu TR59 , nový motor (V6 2,0 litru 60° OHC) , nové kotoučové brzdy , šasi zůstalo asi nezměněné = Dino 196 S - po roce 1959 o něm nejsou žádné zprávy |
0742 | - podvozek vyrobený v květnu 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - v roce 1960 měl vůz těžkou havárii - v roce 1961 byl vrak opravený (nové nezávislé zadní zavěšení + nová karoserie Gachnang) - v letech 1967-1982 jej vlastnil Pierre Bardinon - v roce 1972 ho překarosovali u Fantuzzi zpět na původní TR |
0744 | - podvozek vyrobený v květnu 1958 jako typ 312 S (tovární vůz) - v této specifikaci odjel pouze závod ve Spa - v létě 1958 do něj namontovali nový motor V12 4,0 litru a prodali jej soukromníkovi = 412 S - v roce 1959 do něj v továrně nechali namontovat kotoučové brzdy |
0746 | - podvozek vyrobený v květnu 1958 jako typ Dino 296 S (tzv. experimentální model) (tovární vůz) - v této specifikaci odjel pouze závod v Silverstone 1958 , potom jej prodali Luigi Chinettimu - v červnu 1958 do něj nainstalovali motor č. 0760TR = potom vůz považovaný za 250 TR58 - v této specifikaci odjel pouze závod na Nürburgringu 1958 - v roce 1960 byl vůz v továrně přestavěný na plnohodnotnou 250 TR59/60 a prodaný do Ameriky - v letech 1985 až cca 1990 jej vlastnil Pierre Bardinon |
0748 | - podvozek vyrobený v květnu 1958 jako typ 250 TR - zákaznické - v červnu 1958 těžká havárie , vůz nechali v továtně opravit a namontovali do něj motor č. 0722TR nebo 0730TR (původní motor pozděj nainstalovali do vozu č.p. 0716TR) - v roce 1962 motor z vozu vymontovali a prodali , pak nainstalovali neznámí motor - začátkem 70-tých let asi nainstalovali zpět motor č. 0730TR - v roce 1982 proběhlo kompletní zrestaurování vozu |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail