www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  Testarossa



Ferrari_Testarossa
Ferrari_Testarossa



Základní údaje
Období výroby 1984-1991
Počet vyrobených vozů 7177
Původní cena 90 000   až   170 000 USD    ,    62 600   až   115 000 GBP    ,    220 000 DEM    ,
120 mil. ITL
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F113 A 000    - Evropa + GB                (bez katalyzátoru)    (do r. 1986)
Tipo F113 A 040    - USA + Japonsko          (s katalyzátorem)
Tipo F113 A 046    - Švýcarsko + Švédsko   (bez katalyzátoru)    (do r. 1986)
Tipo F113 B 000    - Evropa + GB                (s katalyzátorem)     (od r. 1986)
Tipo F113 B 046    - Švýcarsko + Švédsko   (s katalyzátorem)     (od r. 1986)
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  180°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání se suchou vanou    - 15,5 litrů  (F113 A)    a    11,5 litrů  (F113 B)
Zdvihový objem 4943 cm3
Vrtání / Zdvih 82 / 78 mm
Kompresní poměr 9,3:1
8,8:1    - U.S. verze
Příprava směsi - nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic       - Tipo F113 A 000
- nepřímé mechanické vstřikování Bosch KE-Jetronic     - ostatní
Zapalování elektronické zapalování Marelli Microplex  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 287 kW (390 k)  při 6300 ot/min     - Tipo F113 A 000
280 kW (380 k)  při 5750 ot/min     - Tipo F113 A 040
287 kW (390 k)  při 5800 ot/min     - Tipo F113 B 000
Točivý moment 490 Nm  při 4500 ot/min     - Tipo F113 A 000
470 Nm  při 4500 ot/min     - Tipo F113 A 040
485 Nm  při 4800 ot/min     - Tipo F113 B 000
Maximální otáčky + ostatní max. - 6800 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 2,923:1
2.st 1,875:1
3.st 1,421:1
4.st 1,086:1
5.st 0,815:1
R.st 2,357:1
Spojka dvou-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 1,074:1  (27/29)    x    3,214:1  (14/45)    - Tipo F113 A 000  a  Tipo F113 A 040
1,038:1  (26/27)    x    3,214:1  (14/45)    - ostatní
1,111:1   (27/30)    x    3,214:1  (14/45)    - poslední ročníky  Tipo F113 A 040
Podvozek
Typ šasi Tipo F110 AB 100
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni s vinutými pružinami , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , zdvojené hydraulické teleskopické
tlumiče Koni s vinutými pružinami , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  315 / 310 mm
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová + hliníkové díly
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4485 x 1976 x 1130 mm
Rozvor náprav 2550 mm
Rozchod kol    (p/z) 1518 / 1660 mm
Objem kufru 150 litrů
Nádrž 115 litrů
100 litrů    - U.S. verze
Suchá hmotnost 1506 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1630 kg
1660 kg    - U.S. verze
Celková hmotnost 1840 kg
1855 kg    - U.S. verze
Kola    (p/z) 8J x 16"   ,   10J x 16"
210 TR 415   ,   240 TR 415    - alt.
Pneumatiky    (p/z) 225/50-16   ,   255/50-16
240/45-415   ,   280/45-415    - alt.
Výkony
Maximální rychlost 290 km/h      (při  6800 ot/min   - Tipo F113 A 000)
Zrychlení    z 0 na 100 5,8s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 13,6s
13,8s    - U.S. verze
Pevný start    1 km 24,1s
24,5s    - U.S. verze
Čísla podvozků
53 081   až   91 923
Poznámky


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail