![]() |
|
FERRARI Testarossa
|
|
| Základní údaje | |
| Období výroby | 1984-1991 |
| Počet vyrobených vozů | 7177 |
| Původní cena | 90 000 až 170 000 USD , 62 600 až 115 000 GBP , 220 000 DEM ,120 mil. ITL |
| Určení | cestovní |
| Motor | |
| Typ | Tipo F113 A 000 - Evropa + GB (bez katalyzátoru) (do r. 1986) Tipo F113 A 040 - USA + Japonsko (s katalyzátorem) Tipo F113 A 046 - Švýcarsko + Švédsko (bez katalyzátoru) (do r. 1986) Tipo F113 B 000 - Evropa + GB (s katalyzátorem) (od r. 1986) Tipo F113 B 046 - Švýcarsko + Švédsko (s katalyzátorem) (od r. 1986) |
| Uložení | před zadní nápravou - podélně |
| Konstrukce | V12 , 180° , z hliníkové slitiny |
| Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
| Mazání | mazání se suchou vanou - 15,5 litrů (F113 A) a 11,5 litrů (F113 B) |
| Zdvihový objem | 4943 cm3 |
| Vrtání / Zdvih | 82 / 78 mm |
| Kompresní poměr | 9,3:18,8:1 - U.S. verze |
| Příprava směsi | - nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic - Tipo F113 A 000- nepřímé mechanické vstřikování Bosch KE-Jetronic - ostatní |
| Zapalování | elektronické zapalování Marelli Microplex , jedna svíčka na válec |
| Výkon | 287 kW (390 k) při 6300 ot/min - Tipo F113 A 000280 kW (380 k) při 5750 ot/min - Tipo F113 A 040287 kW (390 k) při 5800 ot/min - Tipo F113 B 000 |
| Točivý moment | 490 Nm při 4500 ot/min - Tipo F113 A 000470 Nm při 4500 ot/min - Tipo F113 A 040485 Nm při 4800 ot/min - Tipo F113 B 000 |
| Maximální otáčky + ostatní | max. - 6800 ot/min |
| Pohon | |
| Převodovka | 5° synchronizovaná |
| 1.st | 2,923:1 |
| 2.st | 1,875:1 |
| 3.st | 1,421:1 |
| 4.st | 1,086:1 |
| 5.st | 0,815:1 |
| R.st | 2,357:1 |
| Spojka | dvou-kotoučová suchá |
| Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
| Stálý převod | 1,074:1 (27/29) x 3,214:1 (14/45) - Tipo F113 A 000 a Tipo F113 A 040 1,038:1 (26/27) x 3,214:1 (14/45) - ostatní 1,111:1 (27/30) x 3,214:1 (14/45) - poslední ročníky Tipo F113 A 040 |
| Podvozek | |
| Typ šasi | Tipo F110 AB 100 |
| Rám | prostorový z ocelových trubek |
| Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , hydraulické teleskopickétlumiče Koni s vinutými pružinami , příčný stabilizátor |
| Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , zdvojené hydraulickételeskopické tlumiče Koni s vinutými pružinami , příčný stabilizátor |
| Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , 315 / 310 mm |
| Řízení | hřebenové |
| Karoserie | |
| Počet sedadel | 2 |
| Design / Výroba | Pininfarina |
| Materiál | ocelová + hliníkové díly |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Délka x Šířka x Výška | 4485 x 1976 x 1130 mm |
| Rozvor náprav | 2550 mm |
| Rozchod kol (p/z) | 1518 / 1660 mm |
| Objem kufru | 150 litrů |
| Nádrž | 115 litrů100 litrů - U.S. verze |
| Suchá hmotnost | 1506 kg |
| Hmotnost bez paliva | |
| Pohotovostní hmotnost | 1630 kg1660 kg - U.S. verze |
| Celková hmotnost | 1840 kg1855 kg - U.S. verze |
| Kola (p/z) | 8J x 16" , 10J x 16"210 TR 415 , 240 TR 415 - alt. |
| Pneumatiky (p/z) | 225/50-16 , 255/50-16240/45-415 , 280/45-415 - alt. |
| Výkony | |
| Maximální rychlost | 290 km/h (při 6800 ot/min - Tipo F113 A 000) |
| Zrychlení z 0 na 100 | 5,8s |
| Zrychlení z 0 na 160 | |
| Zrychlení z 0 na 200 | |
| Pevný start 400 m | 13,6s13,8s - U.S. verze |
| Pevný start 1 km | 24,1s24,5s - U.S. verze |
| Čísla podvozků | |
| 53 081 až 91 923 | |
| Poznámky | |
| okruh Fiorano - 1:40,6 min | |
Copyright © 2012-2025 , Ferrari-Data.cz , E-mail