y ??/tr>
www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  SF90  XX  Spider



Ferrari_SF90_XX_Spider   Ferrari_SF90_XX_Spider



Základní údaje
Období výroby 2023-současnost
Počet vyrobených vozů 599
Původní cena 850 000 EUR    ,    932 000 USD
Určení cestovní
Motor
Typ spalovacího motoru Tipo F154 FB
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  přeplňovaný  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 3990 cm3
Vrtání / Zdvih 88 / 82 mm
Kompresní poměr 9,54:1
Příprava směsi - elektronické přímé vstřikování Bosch
- dvě turbodmychadla IHI
Zapalování elektronické zapalování Bosch  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 757 kW  (1030 k)                              -  celkový

586 kW  (797 k)  při 7900 ot/min      -  V8
171 kW  (233 k)                                 -  3x elektromotor
Točivý moment 804 Nm  při 6250 ot/min       -  V8
Maximální otáčky + ostatní max. - 8000 ot/min  ,  (max. - 8300 ot/min - při overshoot)  ,  2 mezichladiče stlačeného vzduchu
Pohon
Převodovka 8°   sekvenční dvou-spojkový automat  F1-DCT    (Magna 8DCL900)
1.st
2.st
3.st
4.st
5.st
6.st
7.st
8.st
R.st bez převodů - pro zpětný chod se používají přední elektromotory
Stálý převod
Spojka dvě více-lamelové mokré spojky
Hnané nápravy - v režimu eDrive pohání vůz pouze dva přední elektomotory  =  přední pohon
    (max. dojezd - 25 km  ,  max. rychlost - 135 km/h)
 - v ostatních režimech se V8 a elektromotory doplňují podle nastavení  =  pohon všech kol
 - (V8 pohání mechanicky pouze zadní kola)
Elektronika eSSC 1.0  ,  E4WD  (eTC , eDiff 3)  ,  F1-Trac  ,  FDE 2.0
Hybridní systém - vůz je Plug-in hybrid  (PHEV) , baterie se můžou nabíjet rekuperací nebo ze zásuvky
- systém má 3 elekromotory , 2 vepředu u každého kola a jeden vzadu , mezi motorem a
   převodovkou
- pro čistě elektrický pohon se využívají jen dva přední elektromotory
- baterie je Li-ion akumulátor o kapacitě 7,9 kWh
- celý systém elektrického pohonu váží 270 kg
Podvozek
Typ šasi Tipo F173 ??
Rám prostorový rám z hliníkových profilů a dílů z uhlíkových vláken
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCME-Frs) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCME-Frs) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Brembo  ,  keramicko-uhlíkové  (CCM)  ,  398x223x38 / 390x263x32 mm  ,
ABS Evo
Řízení hřebenové  s elektrickým posilovačem  (EPS)
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál z uhlíkových vláken
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4850 x 2014 x 1225 mm
Rozvor náprav 2650 mm
Rozchod kol    (p/z) 1683 / 1674 mm
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost 1660 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 9,5J x 20"   ,   11,5J x 20"
Pneumatiky    (p/z) 255/35 ZR 20   ,   315/30 ZR 20
Výkony
Maximální rychlost 320 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 2,3s
Zrychlení    z 0 na 161
Zrychlení    z 0 na 200 6,7s
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
Poznámky


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail