FERRARI SF90 XX Spider
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2023-současnost |
Počet vyrobených vozů | 599 |
Původní cena | 850 000 EUR , 932 000 USD |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ spalovacího motoru | Tipo F154 FB |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , přeplňovaný , z hliníkové slitiny | y ??/tr>
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 3990 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 88 / 82 mm |
Kompresní poměr | 9,54:1 |
Příprava směsi | - elektronické přímé vstřikování Bosch- dvě turbodmychadla IHI |
Zapalování | elektronické zapalování Bosch , jedna svíčka na válec |
Výkon | 757 kW (1030 k) - celkový 586 kW (797 k) při 7900 ot/min - V8 171 kW (233 k) - 3x elektromotor |
Točivý moment | 804 Nm při 6250 ot/min - V8 |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 8000 ot/min , (max. - 8300 ot/min - při overshoot) , 2 mezichladiče stlačeného vzduchu |
Pohon | |
Převodovka | 8° sekvenční dvou-spojkový automat F1-DCT (Magna 8DCL900) |
1.st | |
2.st | |
3.st | |
4.st | |
5.st | |
6.st | |
7.st | |
8.st | |
R.st | bez převodů - pro zpětný chod se používají přední elektromotory |
Stálý převod | |
Spojka | dvě více-lamelové mokré spojky |
Hnané nápravy | - v režimu eDrive pohání vůz pouze dva přední elektomotory = přední pohon (max. dojezd - 25 km , max. rychlost - 135 km/h) - v ostatních režimech se V8 a elektromotory doplňují podle nastavení = pohon všech kol - (V8 pohání mechanicky pouze zadní kola) |
Elektronika | eSSC 1.0 , E4WD (eTC , eDiff 3) , F1-Trac , FDE 2.0 |
Hybridní systém | - vůz je Plug-in hybrid (PHEV) , baterie se můžou nabíjet rekuperací nebo ze zásuvky - systém má 3 elekromotory , 2 vepředu u každého kola a jeden vzadu , mezi motorem a převodovkou - pro čistě elektrický pohon se využívají jen dva přední elektromotory - baterie je Li-ion akumulátor o kapacitě 7,9 kWh - celý systém elektrického pohonu váží 270 kg |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F173 ?? |
Rám | prostorový rám z hliníkových profilů a dílů z uhlíkových vláken |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCME-Frs) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCME-Frs) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Brembo , keramicko-uhlíkové (CCM) , 398x223x38 / 390x263x32 mm ,ABS Evo |
Řízení | hřebenové s elektrickým posilovačem (EPS) |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | z uhlíkových vláken |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4850 x 2014 x 1225 mm |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1683 / 1674 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | 1660 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 9,5J x 20" , 11,5J x 20" |
Pneumatiky (p/z) | 255/35 ZR 20 , 315/30 ZR 20 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 320 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 2,3s |
Zrychlení z 0 na 161 | |
Zrychlení z 0 na 200 | 6,7s |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail