FERRARI Mondial 3.2(Evropská verze)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1985-1989 |
Počet vyrobených vozů | 987 ks - Coupe (Evropská + U.S. verze) 810 ks - Cabriolet (Evropská + U.S. verze) |
Původní cena | 35 500 GBP - Coupe39 150 GBP - Cabriolet |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F105 C 000 - CoupeTipo F105 C 046 - Coupe (s katalyzátorem) Tipo F105 CS 000 - CabrioletTipo F105 CS 046 - Cabriolet (s katalyzátorem) |
Uložení | před zadní nápravou - příčně |
Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 3185 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 83 / 73,6 mm |
Kompresní poměr | 9,8:19,2:1 - s katalyzátorem |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic |
Zapalování | elektronické zapalování Marelli Microplex MED se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 199 kW (270 k) při 7000 ot/min188 kW (255 k) při 7000 ot/min - s katalyzátorem |
Točivý moment | 304 Nm při 5500 ot/min275 Nm při 5500 ot/min - s katalyzátorem |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7700 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,077:1 (3,419:1) (v závorkách včetně 1,11:1 - bez katalyzátoru) |
2.st | 2,118:1 (2,353:1) |
3.st | 1,524:1 (1,693:1) |
4.st | 1,120:1 (1,244:1) |
5.st | 0,827:1 (0,919:1) |
R.st | 2,923:1 (3,248:1) |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 1,11:1 (27/30) x 3,824:1 (17/65) 1,07:1 (27/29) x 3,705:1 (17/63) - s katalyzátorem |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F108 CL 100 - CoupeTipo F108 CS 100 - Cabriolet |
Rám | prostorový z ocelových trubek + zadní trubkový ocelový podrám |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , 282x22 / 280x22 mm ,ABS (od r. 1987 - na přání , od r. 1988 - standardně) |
Řízení | hřebenové bez posilovače |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 + 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + sklolaminátové spodní části předních a zadních panelů karoserie |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4535 x 1795 x 1235 mm - Coupe4535 x 1795 x 1265 mm - Cabriolet |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1520 / 1510 mm |
Objem kufru | 300 litrů - zadní |
Nádrž | 80 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1410 kg - Coupe1400 kg - Cabriolet |
Pohotovostní hmotnost | 1480 kg - Coupe1470 kg - Cabriolet |
Celková hmotnost | 1825 kg |
Kola (p/z) | 7J x 16" , 8J x 16"160 TR 390 , 180 TR 390 - alt. |
Pneumatiky (p/z) | 205/55-16 , 225/55-16220/55-390 , 240/55-390 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 250 km/h (při 7450 ot/min - bez katalyzátoru) |
Zrychlení z 0 na 100 | 7,4s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 14,6s |
Pevný start 1 km | 27,2s |
Čísla podvozků | |
59 165 až 79 671 - Coupe59 393 až 78 895 - Cabriolet | |
Poznámky | |
Evropská verze s katalyzátorem byla určená převážně pro švýcarský trh. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail