www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  Mondial  3.2

(Evropská verze)



Ferrari_Mondial_3.2
Ferrari_Mondial_3.2_Cabriolet



Základní údaje
Období výroby 1985-1989
Počet vyrobených vozů 987 ks    - Coupe         (Evropská + U.S. verze)
810 ks    - Cabriolet     (Evropská + U.S. verze)
Původní cena 35 500 GBP    - Coupe
39 150 GBP    - Cabriolet
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F105 C 000      - Coupe
Tipo F105 C 046      - Coupe   (s katalyzátorem)
Tipo F105 CS 000    - Cabriolet
Tipo F105 CS 046    - Cabriolet   (s katalyzátorem)
Uložení před zadní nápravou - příčně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 10,0 litrů
Zdvihový objem 3185 cm3
Vrtání / Zdvih 83 / 73,6 mm
Kompresní poměr 9,8:1
9,2:1    - s katalyzátorem
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic
Zapalování elektronické zapalování Marelli Microplex MED se dvěma rozdělovači  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 199 kW (270 k)  při 7000 ot/min
188 kW (255 k)  při 7000 ot/min    - s katalyzátorem
Točivý moment 304 Nm  při 5500 ot/min
275 Nm  při 5500 ot/min    - s katalyzátorem
Maximální otáčky + ostatní max. - 7700 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 3,077:1      (3,419:1)      (v závorkách včetně 1,11:1   - bez katalyzátoru)
2.st 2,118:1      (2,353:1)
3.st 1,524:1      (1,693:1)
4.st 1,120:1      (1,244:1)
5.st 0,827:1      (0,919:1)
R.st 2,923:1      (3,248:1)
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 1,11:1  (27/30)    x    3,824:1  (17/65)
1,07:1  (27/29)    x    3,705:1  (17/63)    - s katalyzátorem
Podvozek
Typ šasi Tipo F108 CL 100    - Coupe
Tipo F108 CS 100    - Cabriolet
Rám prostorový z ocelových trubek  +  zadní trubkový ocelový podrám
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  282x22 / 280x22 mm  ,
ABS   (od r. 1987 - na přání  ,  od r. 1988 - standardně)
Řízení hřebenové  bez posilovače
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová + sklolaminátové spodní části předních a zadních panelů karoserie
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4535 x 1795 x 1235 mm    - Coupe
4535 x 1795 x 1265 mm    - Cabriolet
Rozvor náprav 2650 mm
Rozchod kol    (p/z) 1520 / 1510 mm
Objem kufru 300 litrů    - zadní
Nádrž 80 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1410 kg    - Coupe
1400 kg    - Cabriolet
Pohotovostní hmotnost 1480 kg    - Coupe
1470 kg    - Cabriolet
Celková hmotnost 1825 kg
Kola    (p/z) 7J x 16"   ,   8J x 16"
160 TR 390   ,   180 TR 390    - alt.
Pneumatiky    (p/z) 205/55-16   ,   225/55-16
220/55-390   ,   240/55-390    - alt.
Výkony
Maximální rychlost 250 km/h      (při  7450 ot/min   - bez katalyzátoru)
Zrychlení    z 0 na 100 7,4s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 14,6s
Pevný start    1 km 27,2s
Čísla podvozků
59 165   až   79 671    - Coupe
59 393   až   78 895    - Cabriolet
Poznámky
Evropská verze s katalyzátorem byla určená převážně pro švýcarský trh.


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail