www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   LaFerrari



Ferrari_LaFerrari   Ferrari_LaFerrari



Základní údaje
Období výroby 2014-2016
Počet vyrobených vozů 500
Původní cena 1,15 mil. GBP    ,    1,3 mil. EUR    ,    1,42 mil. USD    ,    cca  33 mil. Kč + DPH
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F140 FE
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou    - 12,5 litrů
Zdvihový objem 6262 cm3
Vrtání / Zdvih 94 / 75,2 mm
Kompresní poměr 13,5:1
Příprava směsi elektronické přímé vstřikování Bosch
Zapalování elektronické zapalování Bosch  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 708 kW  (963 k)                              -  celkový

588 kW  (800 k)  při 9000 ot/min     -  V12
120 kW  (163 k)                              -  elektromotor
Točivý moment přes  900 Nm                     -  celkový

700 Nm  při 6750 ot/min     -  V12
přes  200 Nm                      -  elektromotor
Maximální otáčky + ostatní max. - 9250 ot/min     -  V12
Pohon
Převodovka 7°   sekvenční dvou-spojkový automat  F1-DCT
1.st 3,077:1
2.st 2,185:1
3.st 1,626:1
4.st 1,286:1
5.st 1,028:1
6.st 0,839:1
7.st 0,693:1
R.st 2,791:1
Spojka dvě více-lamelové mokré spojky
Diferenciál  +  Elektronika - elektronicky řízený diferenciál E-Diff 3
- pohon zadních kol
- kontrola trakce:  EF1-Trac
- stabilizace:  ESC
Stálý převod 4,375:1  (8/35)
Systém  HY-KERS - systém rekuperace brzdné energie a přebytečné energie spalovacího motoru , ukládané
  do baterií
- elektromotor Magneti-Marelli  (25,7 kg) , připojený na zadní část převodovky
- modul řízení systému Magneti-Marelli umístěný nad převodovkou
- 120-ti článkové 2,3 kWh  li-ion baterie umístěné v podlaze před motorem , chlazené
  palubní klimatizací  (60 kg)
- celková hmotnost systému HY-KERS je 140 kg
Podvozek
Typ šasi Tipo F150 AB
Rám centrální monokok z uhlíkových vláken  +  přední a zadní hliníkové pomocné rámy pro
uchycení motoru a zavěšení
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-E Frs) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické elektronicky
nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-E Frs) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Brembo  ,  keramicko-uhlíkové  (CCM)  ,  398x223x36 / 380x253x34 mm  ,
6 / 4 pístky  ,  ABS / EBD
Řízení hřebenové  s posilovačem   (elektro-hydraulický)
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál z uhlíkových vláken  ,  spodní krycí panely z karbonu a Kevlaru
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4702 x 1992 x 1116 mm
Rozvor náprav 2650 mm
Rozchod kol    (p/z) 1682 / 1613 mm
Objem kufru 40 litrů
Nádrž 86 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1585 kg
Celková hmotnost 1800 kg
Kola    (p/z) 9,5J x 19"   ,   12,5J x 20"
Pneumatiky    (p/z) 265/30 ZR 19   ,   345/30 ZR 20
Výkony
Maximální rychlost přes  350 km/h
Zrychlení    z 0 na 96 2,4s      - test
Zrychlení    z 0 na 100 pod  3,0s
Zrychlení    z 0 na 161 4,8s      - test
Zrychlení    z 0 na 200 pod  7,0s
Zrychlení    z 0 na 241 9,8s      - test
Zrychlení    z 0 na 300 15,0s
Pevný start    400 m 9,7s      - test
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
Poznámky
okruh Fiorano  -  1:19,7 min


home

Copyright ©  2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail