FERRARI LaFerrari
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2014-2016 |
Počet vyrobených vozů | 500 |
Původní cena | 1,15 mil. GBP , 1,3 mil. EUR , 1,42 mil. USD , cca 33 mil. Kč + DPH |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F140 FE |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 12,5 litrů |
Zdvihový objem | 6262 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 75,2 mm |
Kompresní poměr | 13,5:1 |
Příprava směsi | elektronické přímé vstřikování Bosch |
Zapalování | elektronické zapalování Bosch , jedna svíčka na válec |
Výkon | 708 kW (963 k) - celkový 588 kW (800 k) při 9000 ot/min - V12 120 kW (163 k) - elektromotor |
Točivý moment | přes 900 Nm - celkový 700 Nm při 6750 ot/min - V12 přes 200 Nm - elektromotor |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 9250 ot/min - V12 |
Pohon | |
Převodovka | 7° sekvenční dvou-spojkový automat F1-DCT (Magna-Getrag 7DCL750) |
1.st | 3,077:1 |
2.st | 2,185:1 |
3.st | 1,626:1 |
4.st | 1,286:1 |
5.st | 1,028:1 |
6.st | 0,839:1 |
7.st | 0,693:1 |
R.st | 2,791:1 |
Stálý převod | 4,375:1 (8/35) |
Spojka | dvě více-lamelové mokré spojky |
Hnané nápravy | pohon zadních kol |
Elektronika | - elektronicky řízený diferenciál E-Diff 3- kontrola trakce: EF1-Trac- stabilizace: ESC |
Systém HY-KERS | - systém rekuperace brzdné energie a přebytečné energie spalovacího motoru , ukládané do baterií - elektromotor Magneti-Marelli (25,7 kg) , připojený na zadní část převodovky - modul řízení systému Magneti-Marelli umístěný nad převodovkou - 120-ti článkové 2,3 kWh li-ion baterie umístěné v podlaze před motorem , chlazené palubní klimatizací (60 kg) - celková hmotnost systému HY-KERS je 140 kg |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F150 AB |
Rám | centrální monokok z uhlíkových vláken + přední a zadní hliníkové pomocné rámy prouchycení motoru a zavěšení |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-E Frs) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické elektronickynastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-E Frs) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Brembo , keramicko-uhlíkové (CCM) , 398x223x36 / 380x253x34 mm ,6 / 4 pístky , ABS / EBD |
Řízení | hřebenové s posilovačem (elektro-hydraulický) |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | z uhlíkových vláken , spodní krycí panely z karbonu a Kevlaru |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4702 x 1992 x 1116 mm |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1682 / 1613 mm |
Objem kufru | 40 litrů |
Nádrž | 86 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1585 kg |
Celková hmotnost | 1800 kg |
Kola (p/z) | 9,5J x 19" , 12,5J x 20" |
Pneumatiky (p/z) | 265/30 ZR 19 , 345/30 ZR 20 |
Výkony | |
Maximální rychlost | přes 350 km/h |
Zrychlení z 0 na 96 | 2,4s - test |
Zrychlení z 0 na 100 | pod 3,0s |
Zrychlení z 0 na 161 | 4,8s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | pod 7,0s |
Zrychlení z 0 na 241 | 9,8s - test |
Zrychlení z 0 na 300 | 15,0s |
Pevný start 400 m | 9,7s - test |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
okruh Fiorano - 1:19,7 min |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail