![]() |
|
FERRARI GTB , GTS Turbo
|
|
| Základní údaje | |
| Období výroby | 1986-1989 |
| Počet vyrobených vozů | 308 ks - GTB828 ks - GTS |
| Původní cena | |
| Určení | cestovní |
| Motor | |
| Typ | Tipo F106 N 000 |
| Uložení | před zadní nápravou - příčně |
| Konstrukce | V8 , 90° , přeplňovaný , z hliníkové slitiny |
| Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
| Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
| Zdvihový objem | 1990 cm3 |
| Vrtání / Zdvih | 66,8 / 71 mm |
| Kompresní poměr | 7,5:1 |
| Příprava směsi | - nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic- jedno turbodmychadlo IHI- jeden mezichladič stlačeného vzduchu Behr |
| Zapalování | elektronické zapalování Marelli Microplex MED se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
| Výkon | 187 kW (254 k) při 6500 ot/min |
| Točivý moment | 328 Nm při 4100 ot/min |
| Maximální otáčky + ostatní | max. - 7700 ot/min , max. přetlak - 1,05 baru |
| Pohon | |
| Převodovka | 5° synchronizovaná |
| 1.st | 3,077:1 (3,419:1) (v závorkách včetně 1,11:1) |
| 2.st | 2,118:1 (2,353:1) |
| 3.st | 1,524:1 (1,693:1) |
| 4.st | 1,120:1 (1,244:1) |
| 5.st | 0,827:1 (0,919:1) |
| R.st | 2,923:1 (3,248:1) |
| Spojka | jedno-kotoučová suchá |
| Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
| Stálý převod | 1,11:1 (27/30) x 3,71:1 (17/63) |
| Podvozek | |
| Typ šasi | Tipo F106 AB/TR - GTBTipo F106 AS/TR - GTS |
| Rám | prostorový z ocelových trubek |
| Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
| Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor |
| Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 282x22 / 280x22 mm |
| Řízení | hřebenové |
| Karoserie | |
| Počet sedadel | 2 |
| Design / Výroba | Pininfarina |
| Materiál | ocelová + hliníková kapota + laminátové díly |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Délka x Šířka x Výška | 4255 x 1730 x 1128 mm |
| Rozvor náprav | 2350 mm |
| Rozchod kol (p/z) | 1485 / 1465 mm |
| Objem kufru | 245 litrů - zadní |
| Nádrž | 74 litrů |
| Suchá hmotnost | |
| Hmotnost bez paliva | 1265 kg - GTB1275 kg - GTS |
| Pohotovostní hmotnost | 1320 kg - GTB1330 kg - GTS |
| Celková hmotnost | 1560 kg - GTB1570 kg - GTS |
| Kola (p/z) | 7J x 16" , 8J x 16" |
| Pneumatiky (p/z) | 205/55-16 , 225/50-16 |
| Výkony | |
| Maximální rychlost | 253 km/h (při 7500 ot/min) |
| Zrychlení z 0 na 100 | 6,3s |
| Zrychlení z 0 na 160 | |
| Zrychlení z 0 na 200 | |
| Pevný start 400 m | 14,3s |
| Pevný start 1 km | 25,7s |
| Čísla podvozků | |
| 63 277 až 83 137 - GTB63 739 až 83 158 - GTS | |
| Poznámky | |
Copyright © 2012-2025 , Ferrari-Data.cz , E-mail