www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   FXX   K



Ferrari_FXX_K   Ferrari_FXX_K



Ferrari_FXX_K_Evo   Ferrari_FXX_K_Evo



Základní údaje
Období výroby 2015-2017
Počet vyrobených vozů 42
Původní cena 2,2 mil. EUR + daň    ,    cca  54,5 mil. Kč
Určení závodní   - soukromé ježdění na okruzích
Motor
Typ Tipo F140 ??
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 6262 cm3
Vrtání / Zdvih 94 / 75,2 mm
Kompresní poměr
Příprava směsi elektronické přímé vstřikování
Zapalování elektronické zapalování  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 772 kW  (1050 k)                            -  celkový

632 kW  (860 k)  při 9200 ot/min     -  V12
140 kW  (190 k)                              -  elektromotor
Točivý moment přes  900 Nm                     -  celkový

750 Nm  při 6500 ot/min     -  V12
přes  150 Nm                      -  elektromotor
Maximální otáčky + ostatní max. - 9250 ot/min     -  V12
Pohon
Převodovka 7°   sekvenční dvou-spojková  F1-DCT    (Magna 7DCL750)
1.st 3,077:1
2.st 2,185:1
3.st 1,626:1
4.st 1,286:1
5.st 1,028:1
6.st 0,839:1
7.st 0,693:1
R.st ?
Stálý převod
Spojka dvě více-lamelové mokré spojky
Hnané nápravy pohon zadních kol
Elektronika - elektronicky řízený diferenciál E-Diff 3
- kontrola trakce:  EF1-Trac
- stabilizace:  ESC
- kontrola bočního stáčení vozu na slickách:  Racing SSC
Systém  HY-KERS - systém rekuperace brzdné energie a přebytečné energie spalovacího motoru , ukládané
  do baterií
- elektromotor Magneti-Marelli připojený na zadní část převodovky
- modul řízení systému Magneti-Marelli umístěný nad převodovkou
Podvozek
Typ šasi Tipo F150 ??
Rám centrální monokok z uhlíkových vláken  +  přední a zadní hliníkové pomocné rámy pro
uchycení motoru a zavěšení
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-E Frs) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-E Frs) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Brembo  ,  keramicko-uhlíkové  (CCM)  ,  398x223x36 / 380x253x34 mm  ,
ABS / EBD
Řízení hřebenové  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál z uhlíkových vláken
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4896 x 2051 x 1116 mm
Rozvor náprav 2650 mm
Rozchod kol    (p/z)
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1495 kg    - FXX K
1405 kg    - FXX K Evo
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 10,5J x 19"   ,   13J x 20"
Pneumatiky    (p/z) slicky  Pirelli P-Zero
285/650 - R19   ,   345/725 - R20
Výkony
Maximální rychlost přes  320 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 pod  2,8s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Zrychlení    z 0 na 300
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
Poznámky
Typ FXX  K nemá homologaci pro silniční provoz , ani specifikaci pro žádnou závodní sérii.
Je to okruhový vůz určený pro několik vybraných zákazníků , stejně jako dřívější typy FXX a 599 XX.
V ceně měli několik akcí na závodních okruzích , zázemí mechaniků Ferrari , analýzu dat z jízd  a  další vývoj vozů.

V říjnu 2017 představila továrna modernizaci  FXX  K  Evo , na kterou mohly být upravené původní vozy.
Ta zahrnovala především úpravu aerodynamiky pro větší přítlak.  Žádný další nový vůz už ale nevyrobyli.

okruh Fiorano  -  1:14 min     -  FXX K
okruh Fiorano  -  1:13 min     -  FXX K Evo


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail