FERRARI FXX K
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2015-2017 |
Počet vyrobených vozů | 42 |
Původní cena | 2,2 mil. EUR + daň , cca 54,5 mil. Kč |
Určení | závodní - soukromé ježdění na okruzích |
Motor | |
Typ | Tipo F140 ?? |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 6262 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 75,2 mm |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | elektronické přímé vstřikování |
Zapalování | elektronické zapalování , jedna svíčka na válec |
Výkon | 772 kW (1050 k) - celkový 632 kW (860 k) při 9200 ot/min - V12 140 kW (190 k) - elektromotor |
Točivý moment | přes 900 Nm - celkový 750 Nm při 6500 ot/min - V12 přes 150 Nm - elektromotor |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 9250 ot/min - V12 |
Pohon | |
Převodovka | 7° sekvenční dvou-spojková F1-DCT (Magna 7DCL750) |
1.st | 3,077:1 |
2.st | 2,185:1 |
3.st | 1,626:1 |
4.st | 1,286:1 |
5.st | 1,028:1 |
6.st | 0,839:1 |
7.st | 0,693:1 |
R.st | ? |
Stálý převod | |
Spojka | dvě více-lamelové mokré spojky |
Hnané nápravy | pohon zadních kol |
Elektronika | - elektronicky řízený diferenciál E-Diff 3- kontrola trakce: EF1-Trac- stabilizace: ESC- kontrola bočního stáčení vozu na slickách: Racing SSC |
Systém HY-KERS | - systém rekuperace brzdné energie a přebytečné energie spalovacího motoru , ukládané do baterií- elektromotor Magneti-Marelli připojený na zadní část převodovky- modul řízení systému Magneti-Marelli umístěný nad převodovkou |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F150 ?? |
Rám | centrální monokok z uhlíkových vláken + přední a zadní hliníkové pomocné rámy prouchycení motoru a zavěšení |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-E Frs) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM-E Frs) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Brembo , keramicko-uhlíkové (CCM) , 398x223x36 / 380x253x34 mm ,ABS / EBD |
Řízení | hřebenové s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | z uhlíkových vláken |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4896 x 2051 x 1116 mm |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1495 kg - FXX K1405 kg - FXX K Evo |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 10,5J x 19" , 13J x 20" |
Pneumatiky (p/z) | slicky Pirelli P-Zero285/650 - R19 , 345/725 - R20 |
Výkony | |
Maximální rychlost | přes 320 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | pod 2,8s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Zrychlení z 0 na 300 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
Typ FXX K nemá homologaci pro silniční provoz , ani specifikaci pro žádnou závodní sérii. Je to okruhový vůz určený pro několik vybraných zákazníků , stejně jako dřívější typy FXX a 599 XX. V ceně měli několik akcí na závodních okruzích , zázemí mechaniků Ferrari , analýzu dat z jízd a další vývoj vozů. V říjnu 2017 představila továrna modernizaci FXX K Evo , na kterou mohly být upravené původní vozy. Ta zahrnovala především úpravu aerodynamiky pro větší přítlak. Žádný další nový vůz už ale nevyrobyli. okruh Fiorano - 1:14 min - FXX K okruh Fiorano - 1:13 min - FXX K Evo |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail