www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   FXX



Ferrari_FXX   Ferrari_FXX

Ferrari_FXX_Evoluzione   Ferrari_FXX_Evoluzione



Základní údaje
Období výroby 2005-2006
Počet vyrobených vozů 33     (plus asi 3 nové v  r. 2007)
Původní cena 1,5 mil. EUR + daň    ,    1,82 mil. USD + daň
Určení závodní   - soukromé ježdění na okruzích
Motor
Typ Tipo F140 DA
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 6262 cm3
Vrtání / Zdvih 94 / 75,2 mm
Kompresní poměr 13,4:1    - r. 2005
11,6:1    - r. 2007
Příprava směsi vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic ME 7
Zapalování elektrostatické zapalování Bosch Motronic ME 7  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 588 kW (800 k)  při 8500 ot/min    - r. 2005
632 kW (860 k)  při 9500 ot/min    - r. 2007
Točivý moment 689,5 Nm  při 5750 ot/min    - r. 2005  i  2007
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 6°   sekvenční F1      (80 ms  - r. 2005    ,    60 ms  - r. 2007)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
6.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál  +  Elektronika - samosvorný diferenciál
- pohon zadních kol
Stálý převod
Podvozek
Typ šasi
Rám centrální vana z uhlíkových vláken a nomexu  +  přední a zadní hliníkové prvky pro uchycení
motoru a zavěšení  +  vnitřní ochranný rám
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , teleskopické manuálně nastavitelné
tlumiče s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , teleskopické manuálně nastavitelné
tlumiče s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  keramicko-uhlíkové (CCM)  ,
398x36 / 380x34 mm  ,  6 / 4 pístky  ,  ABS
Řízení hřebenové  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál z uhlíkových vláken
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4832 x 2040 x 1127 mm
Rozvor náprav 2650 mm
Rozchod kol    (p/z) 1660 / 1650 mm
Objem kufru
Nádrž 112 litrů
Suchá hmotnost 1155 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1250 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 9J x 19"   ,   13J x 19"
Pneumatiky    (p/z) slicky Bridgestone
245/35 ZR 19   ,   345/35 ZR 19
Výkony
Maximální rychlost 345 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 3,0s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
142 162  ,  142 163  ,  144 612  ,  144 613  ,  144 878  ,  144 879  ,  144 880  ,  144 881  ,  145 368  ,  145 369  ,  145 370  ,
145 378  ,  145 748  ,  145 749  ,  145 761  ,  145 762  ,  145 763  ,  145 764  ,  145 765  ,  145 766  ,  146 353  ,  146 354  ,
146 355  ,  146 356  ,  146 357  ,  146 358  ,  146 359  ,  146 360  ,  146 361  ,  146 362  ,  149 546

(144 883  ,  145 371  -  další možné FXX)

(161 517  ,  161 649  ,  162 628  -  FXX vyrobené v roce 2007)
Poznámky
Typ FXX nemá homologaci pro silniční provoz , ani specifikaci pro žádnou závodní sérii.
Je to okruhový vůz určený pro několik vybraných zákazníků.
V ceně měli několik akcí na závodních okruzích , zázemí mechaniků Ferrari , analýzu dat z jízd  a  další vývoj vozů.

Jeden vůz , v černé barvě , továrna darovala Michaelu Schumacherovi.

V roce 2007 továrna většinu vozů modernizovala na verzi FXX  Evoluzione , a vyrobila ještě minimálně tři nové vozy.

okruh Fiorano  -  1:18 min    - r. 2005
okruh Fiorano  -  1:16 min    - r. 2007


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail