FERRARI FXX
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2005-2006 - FXX2007-2009 - FXX Evoluzione |
Počet vyrobených vozů | 33 (plus asi 3 nové v r. 2007) |
Původní cena | 1,5 mil. EUR + daň , 1,82 mil. USD + daň |
Určení | závodní - soukromé ježdění na okruzích |
Motor | |
Typ | Tipo F140 DA |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 6262 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 75,2 mm |
Kompresní poměr | 13,4:1 - FXX11,6:1 - FXX Evoluzione |
Příprava směsi | vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic ME 7 |
Zapalování | elektrostatické zapalování Bosch Motronic ME 7 , jedna svíčka na válec |
Výkon | 588 kW (800 k) při 8500 ot/min - FXX632 kW (860 k) při 9500 ot/min - FXX Evoluzione |
Točivý moment | 686 Nm při 5750 ot/min - obě verze |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 6° sekvenční F1 (80 ms - FXX , 60 ms - FXX Evoluzione) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
6.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál + Elektronika | - samosvorný diferenciál- pohon zadních kol- kontrola trakce |
Stálý převod | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | centrální vana z uhlíkových vláken a nomexu + přední a zadní hliníkové prvky prouchycení motoru a zavěšení + vnitřní ochranný rám |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , teleskopické manuálněnastavitelné tlumiče s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , teleskopické manuálněnastavitelné tlumiče s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , keramicko-uhlíkové (CCM) ,398x36 / 380x34 mm , 6 / 4 pístky , ABS |
Řízení | hřebenové s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | z uhlíkových vláken |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4832 x 2040 x 1127 mm |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1660 / 1650 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 112 litrů |
Suchá hmotnost | 1155 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1250 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 9J x 19" , 13J x 19" |
Pneumatiky (p/z) | slicky Bridgestone245/35 ZR 19 , 345/35 ZR 19 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 345 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 3,0s - FXX2,5s - FXX Evoluzione |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
142 162 , 142 163 , 144 612 , 144 613 , 144 878 , 144 879 , 144 880 , 144 881 , 145 368 , 145 369 , 145 370 , 145 378 , 145 748 , 145 749 , 145 761 , 145 762 , 145 763 , 145 764 , 145 765 , 145 766 , 146 353 , 146 354 , 146 355 , 146 356 , 146 357 , 146 358 , 146 359 , 146 360 , 146 361 , 146 362 , 149 546 (144 883 , 145 371 - další možné FXX) (161 517 , 161 649 , 162 628 - FXX vyrobené v roce 2007) | |
Poznámky | |
Typ FXX nemá homologaci pro silniční provoz , ani specifikaci pro žádnou závodní sérii. Je to okruhový vůz určený pro několik vybraných zákazníků. V ceně měli několik akcí na závodních okruzích , zázemí mechaniků Ferrari , analýzu dat z jízd a další vývoj vozů. Jeden vůz , v černé barvě , továrna darovala Michaelu Schumacherovi. V roce 2007 až 2009 továrna většinu vozů modernizovala na verzi FXX Evoluzione , a vyrobila ještě minimálně tři nové vozy. okruh Fiorano - 1:18 min - FXXokruh Fiorano - 1:16 min - FXX Evoluzione |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail