www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  FF



Ferrari_FF   Ferrari_FF



Základní údaje
Období výroby 2011-2016
Počet vyrobených vozů 2291
Původní cena 227 000 GBP    ,    262 000 EUR    ,    305 000 USD    ,    6,75 mil. Kč
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F140 EB
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou    - 13,0 litrů
Zdvihový objem 6262 cm3
Vrtání / Zdvih 94 / 75,2 mm
Kompresní poměr 12,3:1
Příprava směsi elektronické dvoustupňové přímé vstřikování Bosch Split Injection
Zapalování elektronické zapalování Bosch  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 485 kW (660 k)  při 8000 ot/min
Točivý moment 683 Nm  při 6000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 8250 ot/min
Pohon
Převodovka 7°   sekvenční dvou-spojkový automat  F1-DC    (pro zadní kola)
1.st 3,397:1
2.st 2,185:1
3.st 1,626:1
4.st 1,286:1
5.st 1,028:1
6.st 0,839:1
7.st 0,634:1
R.st 2,791:1
Stálý převod 3,875:1  (8/31)    (pro zadní kola)
Spojka dvě více-lamelové mokré spojky    (pro zadní kola)
Hnané nápravy - stálý pohon zadních kol
- připojitelný elektronicky ovládaný pohon přední nápravy 4RM
  (integrovaný do bloku motoru , dva vlastní převodové stupně + zpátečka , mokrá
  více-lamelová spojka pro každé kolo , jednotka řízení přenosu síly PTU)
Elektronika - elektronicky řízený diferenciál:  E-Diff 3
- kontrola trakce:  F1-Trac
- stabilizace:  ESC
Podvozek
Typ šasi Tipo F151 AL
Rám prostorový z hliníkových profilů
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM3) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické elektronicky
nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM3) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  keramicko-uhlíkové (CCM3)  ,
398x38 / 360x32 mm  ,  ABS / EBD
Řízení hřebenové  s hydraulickým posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4907 x 1953 x 1379 mm
Rozvor náprav 2990 mm
Rozchod kol    (p/z) 1676 / 1660 mm
Objem kufru 450  litrů
800  litrů    - se sklopenými zadními sedadly
Nádrž 91 litrů
Suchá hmotnost 1790 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1880 kg
Celková hmotnost 2320 kg
Kola    (p/z) 8,5J x 20"   ,   10,5J x 20"
Pneumatiky    (p/z) 245/35 ZR 20   ,   295/35 ZR 20
Výkony
Maximální rychlost 335 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 3,7s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200 11,0s
Pevný start    400 m 11,4s   (204 km/h)    - test
Pevný start    1 km 20,5s   (262 km/h)    - test
Čísla podvozků
Poznámky


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail