FERRARI FF
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2011-2016 |
Počet vyrobených vozů | 2291 |
Původní cena | 227 000 GBP , 262 000 EUR , 305 000 USD , 6,75 mil. Kč |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F140 EB |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 13,0 litrů |
Zdvihový objem | 6262 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 75,2 mm |
Kompresní poměr | 12,3:1 |
Příprava směsi | elektronické dvoustupňové přímé vstřikování Bosch Split Injection |
Zapalování | elektronické zapalování Bosch , jedna svíčka na válec |
Výkon | 485 kW (660 k) při 8000 ot/min |
Točivý moment | 683 Nm při 6000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 8250 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 7° sekvenční dvou-spojkový automat F1-DC (pro zadní kola) |
1.st | 3,397:1 |
2.st | 2,185:1 |
3.st | 1,626:1 |
4.st | 1,286:1 |
5.st | 1,028:1 |
6.st | 0,839:1 |
7.st | 0,634:1 |
R.st | 2,791:1 |
Stálý převod | 3,875:1 (8/31) (pro zadní kola) |
Spojka | dvě více-lamelové mokré spojky (pro zadní kola) |
Hnané nápravy | - stálý pohon zadních kol - připojitelný elektronicky ovládaný pohon přední nápravy 4RM (integrovaný do bloku motoru , dva vlastní převodové stupně + zpátečka , mokrá více-lamelová spojka pro každé kolo , jednotka řízení přenosu síly PTU) |
Elektronika | - elektronicky řízený diferenciál: E-Diff 3- kontrola trakce: F1-Trac- stabilizace: ESC |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F151 AL |
Rám | prostorový z hliníkových profilů |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM3) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické elektronickynastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM3) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , keramicko-uhlíkové (CCM3) ,398x38 / 360x32 mm , ABS / EBD |
Řízení | hřebenové s hydraulickým posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 + 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4907 x 1953 x 1379 mm |
Rozvor náprav | 2990 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1676 / 1660 mm |
Objem kufru | 450 litrů800 litrů - se sklopenými zadními sedadly |
Nádrž | 91 litrů |
Suchá hmotnost | 1790 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1880 kg |
Celková hmotnost | 2320 kg |
Kola (p/z) | 8,5J x 20" , 10,5J x 20" |
Pneumatiky (p/z) | 245/35 ZR 20 , 295/35 ZR 20 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 335 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 3,7s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | 11,0s |
Pevný start 400 m | 11,4s (204 km/h) - test |
Pevný start 1 km | 20,5s (262 km/h) - test |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail