FERRARI F50 GT
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1996-1997 |
Počet vyrobených vozů | 3 |
Původní cena | |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo F130 A |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , blok ze speciální litiny , hliníkové hlavy |
Rozvody ventilů | DOHC , 5 ventilů na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4698 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 85 / 69 mm |
Kompresní poměr | 11,9:1 |
Příprava směsi | nepřímé elektronické vstřikování Magneti Marelli Competition Step 3 |
Zapalování | elektrostatické zapalování Magneti Marelli Competition , jedna svíčka na válec |
Výkon | 552 kW (750 k) při 10 500 ot/min |
Točivý moment | 529 Nm při 7500 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 11 000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 6° sekvenční |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
6.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | tří-kotoučová , z uhlíkových vlíken |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálý převod | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F130 ?? |
Rám | - centrální vana z uhlíkových vláken- motor napevno připevněný k šasi , jako nosná část zadní nápravy |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena z hliníku , teleskopické nastavitelnéplynové tlumiče Koni s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena z hliníku , teleskopické nastavitelnéplynové tlumiče Koni s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , keramicko-uhlíkové , 380 / 380 mm |
Řízení | hřebenové bez posilovače |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | z uhlíkových vláken |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4578 x 1986 x 1092 mm |
Rozvor náprav | 2580 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1620 / 1594 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 100 litrů |
Suchá hmotnost | 860 kg |
Hmotnost bez paliva | 907 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 11 x 18" , 13 x 18" |
Pneumatiky (p/z) | slicky27/65-18 , 30/70-18 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 376 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 2,9s |
Zrychlení z 0 na 161 | 6,7s |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 10,3s (219 km/h) |
Pevný start 1 km | 18,2s (287 km/h) |
Čísla podvozků | |
001 , 002 , 003 (004 , 005 , 006) | |
Poznámky | |
První vůz začal s testováním ve Fioranu na podzim 1996. Začátkem roku 1997 byl ale vzhledem k budoucím vysokým nákladům , velké konkurenci a potřebě financí ve formuli 1 ,projekt F50 GT ukončený. Takže typ F50 GT se nikdy neúčastnil žádného závodu. V té době byl kompletní pouze jeden vůz , dalších pět šasi bylo rozestavěných. První vůz prodali hned , další dvě auta dostavěli , a také prodali prominentním zákazníkům. Poslední tři nedokončené šasi nechala továrna zničit. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail