www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   F50  GT



ferrari_F50_GT   ferrari_F50_GT



Základní údaje
Období výroby 1996-1997
Počet vyrobených vozů 3
Původní cena
Určení závodní
Motor
Typ Tipo F130 A
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  blok ze speciální litiny  ,  hliníkové hlavy
Rozvody ventilů DOHC  ,  5 ventilů na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 4698 cm3
Vrtání / Zdvih 85 / 69 mm
Kompresní poměr 11,9:1
Příprava směsi nepřímé elektronické vstřikování Magneti Marelli Competition Step 3
Zapalování elektrostatické zapalování Magneti Marelli Competition  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 552 kW (750 k)  při 10 500 ot/min
Točivý moment 529 Nm  při 7500 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 11 000 ot/min
Pohon
Převodovka 6°   sekvenční
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
6.st ?
R.st ?
Spojka tří-kotoučová   ,   z uhlíkových vlíken
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálý převod
Podvozek
Typ šasi Tipo F130 ??
Rám - centrální vana z uhlíkových vláken
- motor napevno připevněný k šasi , jako nosná část zadní nápravy
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena z hliníku , teleskopické nastavitelné
plynové tlumiče Koni s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena z hliníku , teleskopické nastavitelné
plynové tlumiče Koni s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo   ,   keramicko-uhlíkové  ,  380 / 380 mm
Řízení hřebenové  bez posilovače
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál z uhlíkových vláken
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4578 x 1986 x 1092 mm
Rozvor náprav 2580 mm
Rozchod kol    (p/z) 1620 / 1594 mm
Objem kufru
Nádrž 100 litrů
Suchá hmotnost 860 kg
Hmotnost bez paliva 907 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 11 x 18"   ,   13 x 18"
Pneumatiky    (p/z) slicky
27/65-18   ,   30/70-18
Výkony
Maximální rychlost 376 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 2,9s
Zrychlení    z 0 na 161 6,7s
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 10,3s    (219 km/h)
Pevný start    1 km 18,2s    (287 km/h)
Čísla podvozků
001  ,  002  ,  003    (004  ,  005  ,  006)
Poznámky
První vůz začal s testováním ve Fioranu na podzim 1996.
Začátkem roku 1997 byl ale vzhledem k budoucím vysokým nákladům , velké konkurenci a potřebě financí ve formuli 1 ,
projekt F50 GT ukončený.     Takže typ F50 GT se nikdy neúčastnil žádného závodu.

V té době byl kompletní pouze jeden vůz , dalších pět šasi bylo rozestavěných.
První vůz prodali hned , další dvě auta dostavěli , a také prodali prominentním zákazníkům.
Poslední tři nedokončené šasi nechala továrna zničit.


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail