FERRARI F50
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1995-1997 |
Počet vyrobených vozů | 349 (+ 6 prototypů) |
Původní cena | 487 000 USD , 380 000 EUR , 329 000 GBP , cca 13 mil. Kč |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F130 B |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , blok ze speciální litiny , hliníkové hlavy |
Rozvody ventilů | DOHC , 5 ventilů na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 10,5 litrů |
Zdvihový objem | 4698 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 85 / 69 mm |
Kompresní poměr | 11,3:1 |
Příprava směsi | vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic M 2,7 |
Zapalování | elektrostatické zapalování Bosch Motronic M 2,7 , jedna svíčka na válec |
Výkon | 382 kW (520 k) při 8000 ot/min |
Točivý moment | 471 Nm při 6500 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 8500 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 6° manuální |
1.st | 2,933:1 |
2.st | 2,157:1 |
3.st | 1,681:1 |
4.st | 1,360:1 |
5.st | 1,107:1 |
6.st | 0,903:1 |
R.st | 2,529:1 |
Spojka | dvou-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálý převod | 3,70:1 (10/37) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F130 BD |
Rám | - centrální vana z uhlíkových vláken- motor napevno připevněný k šasi , jako nosná část zadní nápravy |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena z hliníku , teleskopické elektronickynastavitelné plynové tlumiče Bilstein (dvě úrovně nastavení) s vinutými pružinami na pákovémmechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena z hliníku , teleskopické elektronickynastavitelné plynové tlumiče Bilstein (dvě úrovně nastavení) s vinutými pružinami na pákovémmechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , 356 x 33 / 335 x 33 mm , 4 / 4 pístky , bez ABS |
Řízení | hřebenové bez posilovače |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | z uhlíkových vláken , kevlaru a nomexu |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4480 x 1986 x 1120 mm |
Rozvor náprav | 2580 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1620 / 1602 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 105 litrů |
Suchá hmotnost | 1230 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1320 kg |
Celková hmotnost | 1520 kg |
Kola (p/z) | 8,5J x 18" , 13J x 18" |
Pneumatiky (p/z) | 245/35 ZR 18 , 335/30 ZR 18 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 325 km/h |
Zrychlení z 0 na 96 | 3,7s3,8s - test |
Zrychlení z 0 na 100 | 3,87s |
Zrychlení z 0 na 130 | 5,4s - test |
Zrychlení z 0 na 160 | 8,2s8,5s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | 11,4s - test |
Zrychlení z 0 na 241 | 18,3s - test |
Zrychlení z 0 na 275 | 26,8s - test |
Pevný start 400 m | 12,1s |
Pevný start 1 km | 21,7s |
Pevný start 1 míle | 30,3s |
Čísla podvozků | |
103 097 až 107 575 | |
Poznámky | |
okruh Fiorano - 1:27,5 min |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail