www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  F355

(Berlinetta  ,  GTS  ,  Spider)



Ferrari_F355_GTS   Ferrari_F355_Spider
Ferrari_F355_Berlinetta



Základní údaje
Období výroby 1994-1999    - Berlinetta  a  GTS
1995-2000    - Spider
Počet vyrobených vozů 11 164 ks    - celkem

3829 ks      - Berlinetta   (manuál)
1042 ks      - Berlinetta   (F1)
2048 ks      - GTS   (manuál)
529 ks        - GTS   (F1)
2663 ks      - Spider   (manuál)
1053 ks      - Spider   (F1)
Původní cena 127 200 USD    ,    83 000 GBP     - Berlinetta
133 700 USD    ,    84 860 GBP     - GTS
137 000 USD    ,    94 840 GBP     - Spider
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F129 B
Tipo F129 C    - od r. 1997
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  5 ventilů na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání se suchou vanou    - 9,5 litrů
Zdvihový objem 3496 cm3
Vrtání / Zdvih 85 / 77 mm
Kompresní poměr 11:1
Příprava směsi - vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic M 2,7
- vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic M 5,2    - od r. 1997
Zapalování - elektrostatické zapalování Bosch Motronic M 2,7 , jedna svíčka na válec
- elektrostatické zapalování Bosch Motronic M 5,2 , jedna svíčka na válec    - od r. 1997
Výkon 280 kW (380 k)  při 8250 ot/min
Točivý moment 363 Nm  při 6000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 8500 ot/min
Pohon
Převodovka 6°   manuální
6°   sekvenční automat F1    - od r. 1997 na přání
1.st 3,066:1
2.st 2,157:1
3.st 1,608:1
4.st 1,269:1
5.st 1,034:1
6.st 0,837:1    - manuál
0,861:1    - F1
R.st 2,800:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá      (manuál  i  F1)
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 1,160:1  (25/29)    x    1,052:1  (19/20)    x    3,562:1  (16/57)    - manuál
1,120:1  (25/28)    x    1,052:1  (19/20)    x    3,562:1  (16/57)    - F1
Podvozek
Typ šasi Tipo F129 AB    - Berlinetta
Tipo F129 AS    - GTS
Tipo F129 AD    - Spider
Rám prostorový z ocelových profilů  +  zadní trubkový ocelový podrám
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné plynové tlumiče Bilstein (dvě úrovně nastavení) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné plynové tlumiče Bilstein (dvě úrovně nastavení) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  300x28 / 310x24 mm  ,  4 / 4 pístky  ,  ABS
Řízení hřebenové  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová + hliníkové díly
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4250 x 1900 x 1170 mm
Rozvor náprav 2450 mm
Rozchod kol    (p/z) 1514 / 1615 mm
Objem kufru 220 litrů
Nádrž 82 litrů
Suchá hmotnost 1350  kg    - Berlinetta
1370 kg    - Berlinetta   - od r. 1997
1390 kg    - Berlinetta   - U.S. verze

1360  kg    - GTS
1380 kg    - GTS   - od r. 1997
1400 kg    - GTS   - U.S. verze

????  kg    - Spider
1410 kg    - Spider   - od r. 1997
1435 kg    - Spider   - U.S. verze
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1430 kg    - Berlinetta
1450 kg    - Berlinetta   - od r. 1997
1480 kg    - Berlinetta   - U.S. verze

1440 kg    - GTS
1460 kg    - GTS   - od r. 1997
1490 kg    - GTS   - U.S. verze

1440 kg    - Spider
1490 kg    - Spider   - od r. 1997
1515 kg    - Spider   - U.S. verze
Celková hmotnost 1680 kg
Kola    (p/z) 7,5J x 18"   ,   10J x 18"
Pneumatiky    (p/z) 225/40 ZR 18   ,   265/40 ZR 18
Výkony
Maximální rychlost 295 km/h    - Berlinetta  a  GTS
290 km/h    - Spider
Zrychlení    z 0 na 100 4,7s
Zrychlení    z 0 na 160 11,3s
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 12,9s
Pevný start    1 km 23,7s
Pevný start    1 míle 31,8s
Čísla podvozků
Poznámky
okruh Nordschleife  -  8:13 min

Verze Spider byla v letech 1999 až 2000 vyráběna pod označením F355 Spider Fiorano , vyrobilo se jí 104 vozů.

Většinou se uvádí , že typu F355 bylo vyrobeno 11 273 vozů.  V tom je ale započítáno i 109 kusů závodní verze Challenge.


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail