www.Ferrari-Data.cz


DINO  (FERRARI)   308  GT/4

(Evropská verze)



Ferrari_Dino_308_GT4   Ferrari_Dino_308_GT4



Základní údaje
Období výroby 1974-1980
Počet vyrobených vozů 2826     (Evropská + U.S. verze)
Původní cena 7700   až   9440 GBP
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F106 A 000
Uložení před zadní nápravou - příčně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 9,0 litrů
Zdvihový objem 2927 cm3
Vrtání / Zdvih 81 / 71 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi 4 karburátory Weber 40 DCNF    35-36-37-38
Zapalování - dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec      (první série vozů)
- dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec    (ostatní)
Výkon 187 kW (255 k)  při 7700 ot/min
169 kW (230 k)  při 6600 ot/min    - od r. 1978
Točivý moment 284 Nm  při 5000 ot/min
276 Nm  při 4600 ot/min    - od r. 1978
Maximální otáčky + ostatní max. - 7700 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 3,077:1      (3,418:1)      (v závorkách včetně 1,11:1)
2.st 2,118:1      (2,353:1)
3.st 1,524:1      (1,693:1)
4.st 1,120:1      (1,244:1)
5.st 0,857:1      (0,952:1)
R.st 2,923:1      (3,248:1)
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 1,11:1  (27/30)    x    3,71:1  (17/63)
Podvozek
Typ šasi Tipo F106 AL 100
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  272 / 277 mm
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Bertone / stavil Scaglietti
Materiál ocelová + hliníkové kapoty
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4300 x 1710 x 1210 mm
Rozvor náprav 2550 mm
Rozchod kol    (p/z) 1460 / 1460 mm
Objem kufru 250 litrů    - zadní
35 litrů      - přední
Nádrž 80 litrů
Udávaná hmotnost 1150 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1285   až   1365 kg
Celková hmotnost
Kola    (všechny) lité hliníkové Campagnolo
6,5J x 14"
Pneumatiky    (všechny) 205/70-14
Výkony
Maximální rychlost 250 km/h      (při  7400 ot/min)
238 km/h      (při  7000 ot/min)    - od r. 1978
Zrychlení    z 0 na 96 6,4s   až   6,9s        - test
Zrychlení    z 0 na 161 16,7s   až   18,1s    - test
Zrychlení    z 0 na 200 28,5s   až   30,3s    - test
Pevný start    400 m 14,4s
Pevný start    1 km 26,2s
Čísla podvozků
07202   až   15 604
Poznámky
V polovině roku 1978 dostaly vozy nové elektronické zapalování a mírně snížený výkon , kvůli novým emisním předpisům.

V roce 1976 bylo označení i značka Dino zrušené , vozy se dál vyráběly pod značkou Ferrari.


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail