FERRARI Dino 296 S
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1958 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V6 , 65° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2962 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 85 / 87 mm |
Kompresní poměr | 10:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 46 DCN |
Zapalování | dvě magneta , dvě svíčky na válec |
Výkon | 221 kW (300 k) při 7600 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4°(5° - po přestavbě na TR) |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 529 C |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové(kotoučové , Dunlop - po přestavbě na TR) |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Scaglietti(Fantuzzi - po přestavbě na TR) |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2280 mm(2320 mm - po přestavbě na TR) |
Rozchod kol (p/z) | 1240 / 1240 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 177 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 685 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-16 , 6,50-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0746 | |
Poznámky | |
Podvozek č. 0746 byl vyrobený v květnu 1958 jako experimentální model Dino 296 S. Hned v létě 1958 ale vůz dostal jiný motor , V12 3,0 litru z typu 250 TR. V roce 1960 byl vůz přestavěný na plnohodnotnou Testa Rossu , verzi 250 TR 59/60 a prodaný do USA. (podrobnosti viz Historie šasi) | y ??/tr>
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail