www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   Dino  296  S



Ferrari_Dino_296_S_#0746_kveten1958   Ferrari_Dino_296_S_#0746_kveten1958



Základní údaje
Období výroby 1958
Počet vyrobených vozů 1
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V6  ,  65°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2962 cm3
Vrtání / Zdvih 85 / 87 mm
Kompresní poměr 10:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 46 DCN
Zapalování dvě magneta  ,  dvě svíčky na válec
Výkon 221 kW (300 k)  při 7600 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka
(5°   - po přestavbě na TR)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 529 C
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové
(kotoučové  ,  Dunlop   - po přestavbě na TR)
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Scaglietti
(Fantuzzi   - po přestavbě na TR)
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2280 mm
(2320 mm   - po přestavbě na TR)
Rozchod kol    (p/z) 1240 / 1240 mm
Objem kufru
Nádrž 177 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 685 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
16"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-16   ,   6,50-16
Výkony
Maximální rychlost
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0746
Poznámky
Podvozek č. 0746 byl vyrobený v květnu 1958 jako experimentální model Dino 296 S.
Hned v létě 1958 ale vůz dostal jiný motor , V12  3,0 litru z typu 250 TR.
V roce 1960 byl vůz přestavěný na plnohodnotnou Testa Rossu , verzi 250 TR 59/60 a prodaný do USA.

(podrobnosti  viz Historie šasi)


home

Copyright ©  2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail