www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   Dino  246  S



Ferrari_Dino_246_S_#0778_1960   Ferrari_Dino_246_S_#0784_2006



Základní údaje
Období výroby 1960
Počet vyrobených vozů 2
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ Tipo 169
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V6  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 2417 cm3
Vrtání / Zdvih 85 / 71 mm
Kompresní poměr 9,8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 42 DCN
Zapalování jedno-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 184 kW (250 k)  při 7500 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 544
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava 0778  do května 1960:
tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče

0778  nový vůz  +  0784:
nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop
Řízení šnekové se segmentem    - č.p. 0784
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Fantuzzi
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2160 mm
Rozchod kol    (p/z) 1245 / 1205 mm
Objem kufru
Nádrž 120 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 640 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
15"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-15   ,   6,00-15
Výkony
Maximální rychlost 250 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0778  ,  0784
Poznámky
0778:
 - podvozek vyrobený v lednu 1960 jako typ Dino 246 S s tuhou zadní nápravou
 - v květnu 1960 na Nürburgringu při pit stopu v závodě úplně shořel , vůz odvezli do továrny a sešrotovali
 - ještě do konce roku 1960 postavili úplně nové auto , se stejným číslem podvozku , ale už s nezávislým zavěšením zadní nápravy
 - na podzim 1961 do vozu namontavali motor V6  2,0 litru z typu Dino 196 S

0784:
 - vůz vyrobený na jaře 1960 jako typ Dino 246 S , už s nezávislým zavěšením zadní nápravy
 - v létě 1961 dostal novou aerodynamickou karoserii s delším předkem a zadkem

(podrobnosti  viz Historie šasi)


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail