FERRARI Dino 246 P
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1967 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | Tipo 228 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V6 , 65° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2405 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 90 / 63 mm |
Kompresní poměr | 11,2:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Lucas |
Zapalování | jedno-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem Marelli , dvě svíčky na válec |
Výkon | 183 kW (249 k) při 8500 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° nesynchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 585 |
Rám | polomonokok = ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami , spojujícímistrukturu sklolaminátové podlahy |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling , 265 / 260 mm |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari - Drogo |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 3875 x 1680 x 972 mm |
Rozvor náprav | 2280 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1392 / 1414 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | hořčíkové Campagnolo13" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-13 , 7,00-13 |
Výkony | |
Maximální rychlost | |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
004 | |
Poznámky | |
Podvozek č. 004 byl vyrobený v roce 1966 jako typ Dino 206 S. Pro závody Targa Florio a Nürburgring v roce 1967 ale dostal větší motor V6 2,4 litru z monopostu 246 F1/66 - pak byloznačovaný jako Dino 246 P. Motor se neosvědčil , a tak v roce 1968 namontovali zpět původní motor V6 2,0 litru. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail