www.Ferrari-Data.cz


DINO  (FERRARI)   208  GT/4



Ferrari_Dino_208_GT4   Ferrari_Dino_208_GT4



Základní údaje
Období výroby 1975-1980
Počet vyrobených vozů 840
Původní cena
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F106 C 000
Uložení před zadní nápravou - příčně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 9,0 litrů
Zdvihový objem 1991 cm3
Vrtání / Zdvih 66,8 / 71 mm
Kompresní poměr 9:1
Příprava směsi 4 karburátory Weber 34 DCNF
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 125 kW (170 k)  při 7700 ot/min
118 kW (160 k)  při 6600 ot/min    - od r. 1978
Točivý moment 186 Nm  při 4900 ot/min
182 Nm  při 5400 ot/min    - od r. 1978
Maximální otáčky + ostatní max. - 7700 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 3,077:1      (3,418:1)      (v závorkách včetně 1,11:1)
2.st 2,118:1      (2,353:1)
3.st 1,524:1      (1,693:1)
4.st 1,120:1      (1,244:1)
5.st 0,793:1      (0,881:1)
R.st 2,923:1      (3,248:1)
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 1,11:1  (27/30)    x    4,60:1  (15/69)
Podvozek
Typ šasi Tipo F106 CL 100
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  272 / 277 mm
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Bertone / stavil Scaglietti
Materiál ocelová + hliníkové kapoty
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4300 x 1710 x 1210 mm
Rozvor náprav 2550 mm
Rozchod kol    (p/z) 1460 / 1460 mm
Objem kufru 250 litrů    - zadní
35 litrů      - přední
Nádrž 80 litrů
Udávaná hmotnost 1150 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1290 kg
Celková hmotnost 1650 kg
Kola    (všechny) lité hliníkové Campagnolo
6,5J x 14"
(p) - 7J x 16"   ,   (z) - 8J x 16"    - alt.
Pneumatiky    (všechny) 195/70-14
(p) - 205/55-16   ,   (z) - 225/50-16    - alt.
Výkony
Maximální rychlost 220 km/h
213 km/h    - od r. 1978
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 16,0s
Pevný start    1 km 29,5s
Čísla podvozků
08830   až   15 596
Poznámky
V polovině roku 1978 dostaly vozy nové elektronické zapalování a mírně snížený výkon , kvůli novým emisním předpisům.

Byl to typ určený hlavně pro italský trh , kde pro auta s motory pod 2 litry byly menší daně.

V roce 1976 bylo označení i značka Dino zrušené , vozy se dál vyráběly pod značkou Ferrari.


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail