www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   Dino  206  S   (1966)



Ferrari_Dino_206_S_r66_#008   Ferrari_Dino_206_S_r66_#030



Základní údaje
Období výroby 1966-1967
Počet vyrobených vozů 19
Původní cena
Určení závodní prototyp
Motor
Typ Tipo 227 L
Tipo 231       - alt.
Tipo 231 B    - alt.
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V6  ,  65°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec (Tipo 227 L)  nebo  3 ventily na válec (Tipo 231  a  231 B)  ,
poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 1986 cm3
Vrtání / Zdvih 86 / 57 mm
Kompresní poměr 10,8:1    - Tipo 227 L
10,4:1    - Tipo 231
Příprava směsi 3 karburátory Weber 42 DCN/2            - Tipo 227 L
3 karburátory Weber 40 DCN 15          - Tipo 227 L
nepřímé mechanické vstřikování Lucas    - Tipo 231  a  231 B
Zapalování - jedno-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem  ,  jedna svíčka na válec
   (Tipo 231  a  některé 227 L)

- dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem  ,  dvě svíčky na válec
   (Tipo 227 L  a  231 B)
Výkon 160 kW (218 k)  při 9000 ot/min    - Tipo 227 L
165 kW (225 k)  při 9000 ot/min    - Tipo 231
173 kW (235 k)  při 9000 ot/min    - Tipo 231 B
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   nesynchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka dvou-kotoučová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 584    - č.p. 0842
Tipo 585    - ostatní
Rám polomonokok  =  ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami , spojujícími
strukturu sklolaminátové podlahy
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,
zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Girling  ,  265 / 260 mm
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari - Drogo
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 3875 x 1680 x 985 mm    - coupé
3875 x 1680 x 972 mm    - spyder
Rozvor náprav 2280 mm
Rozchod kol    (p/z) 1392 / 1414 mm
Objem kufru
Nádrž 103 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 580 kg
Pohotovostní hmotnost 654 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) hořčíkové Campagnolo
13"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-13   ,   7,00-13
Výkony
Maximální rychlost 270 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0842    a    002 , 004 , 006 , 008 , 010 , 012   až  036
Poznámky
0842 - první tovární prototyp , další vozy už měly jiné číslování

002 - vůz postavený začátkem roku 1966 s číslem podvozku 0852 , který závodil za tovární tým
       - v létě 1966 vůz přečíslovali na č.p. 002 a prodali ho soukromníkovi

020 - vůz vyrobený v roce 1966 , v továrně sloužil k testování
       - v roce 1967 byl přečíslovaný na č.p. 0862
       - šasi v roce 1968 použité pro stavbu Pininfarinovi studie 250 P5
       - šasi v roce 1969 přestavěné na závodní vůz 212 E Montagna

034 - šasi bylo hned po vyrobení v roce 1967 použité pro stavbu výstavního prototypu Pininfariny Dino 206 Prototipo Speciale

036 - bylo vyrobeno pouze šasi , ne celý vůz
       - šasi v roce 1968 použili pro stavbu Pininfarinovi studie 250 P6


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail