FERRARI Dino 206 S (1966)
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1966-1967 |
Počet vyrobených vozů | 19 |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | Tipo 227 LTipo 231 - alt.Tipo 231 B - alt. |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V6 , 65° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec (Tipo 227 L) nebo 3 ventily na válec (Tipo 231 a 231 B) ,poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 1986 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 86 / 57 mm |
Kompresní poměr | 10,8:1 - Tipo 227 L10,4:1 - Tipo 231 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 42 DCN/2 - Tipo 227 L3 karburátory Weber 40 DCN 15 - Tipo 227 L nepřímé mechanické vstřikování Lucas - Tipo 231 a 231 B |
Zapalování | - jedno-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec (Tipo 231 a některé 227 L) - dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , dvě svíčky na válec (Tipo 227 L a 231 B) |
Výkon | 160 kW (218 k) při 9000 ot/min - Tipo 227 L165 kW (225 k) při 9000 ot/min - Tipo 231173 kW (235 k) při 9000 ot/min - Tipo 231 B |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° nesynchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | dvou-kotoučová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 584 - č.p. 0842Tipo 585 - ostatní |
Rám | polomonokok = ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami , spojujícímistrukturu sklolaminátové podlahy |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling , 265 / 260 mm |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari - Drogo |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 3875 x 1680 x 985 mm - coupé3875 x 1680 x 972 mm - spyder |
Rozvor náprav | 2280 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1392 / 1414 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 103 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 580 kg |
Pohotovostní hmotnost | 654 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | hořčíkové Campagnolo13" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-13 , 7,00-13 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 270 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0842 a 002 , 004 , 006 , 008 , 010 , 012 až 036 | |
Poznámky | |
0842 - první tovární prototyp , další vozy už měly jiné číslování 002 - vůz postavený začátkem roku 1966 s číslem podvozku 0852 , který závodil za tovární tým - v létě 1966 vůz přečíslovali na č.p. 002 a prodali ho soukromníkovi 020 - vůz vyrobený v roce 1966 , v továrně sloužil k testování - v roce 1967 byl přečíslovaný na č.p. 0862 - šasi v roce 1968 použité pro stavbu Pininfarinovi studie 250 P5 - šasi v roce 1969 přestavěné na závodní vůz 212 E Montagna 034 - šasi bylo hned po vyrobení v roce 1967 použité pro stavbu výstavního prototypu Pininfariny Dino 206 Prototipo Speciale 036 - bylo vyrobeno pouze šasi , ne celý vůz - šasi v roce 1968 použili pro stavbu Pininfarinovi studie 250 P6 |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail