![]() |
|
FERRARI Dino 206 P
|
|
| Základní údaje | |
| Období výroby | 1965 |
| Počet vyrobených vozů | 1 |
| Původní cena | |
| Určení | závodní prototyp |
| Motor | |
| Typ | Tipo 225 |
| Uložení | před zadní nápravou - podélně |
| Konstrukce | V6 , 65° , z lehké slitiny |
| Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
| Mazání | mazání se suchou vanou |
| Zdvihový objem | 1986 cm3 |
| Vrtání / Zdvih | 86 / 57 mm |
| Kompresní poměr | 11:1 |
| Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCN/2 |
| Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec |
| Výkon | 151 kW (205 k) při 8800 ot/min |
| Točivý moment | |
| Maximální otáčky + ostatní | |
| Pohon | |
| Převodovka | 5° nesynchronizovaná |
| 1.st | ? |
| 2.st | ? |
| 3.st | ? |
| 4.st | ? |
| 5.st | ? |
| R.st | ? | Spojka | dvou-kotoučová |
| Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
| Stálé převody | |
| Podvozek | |
| Typ šasi | Tipo 573 |
| Rám | prostorový z ocelových trubek , zpevněný hliníkovými výztuhami |
| Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
| Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodnízávěs , zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni ,zkrutná tyč |
| Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling |
| Řízení | hřebenové |
| Karoserie | |
| Počet sedadel | 2 |
| Design / Výroba | Ferrari - Fantuzzi - coupéFerrari - Drogo - spyder |
| Materiál | hliníková |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Délka x Šířka x Výška | 3820 x 1570 x 960 mm - coupé3820 x 1570 x 800 mm - spyder |
| Rozvor náprav | 2280 mm |
| Rozchod kol (p/z) | 1392 / 1414 mm |
| Objem kufru | |
| Nádrž | 103 litrů |
| Suchá hmotnost | |
| Hmotnost bez paliva | 532 kg |
| Pohotovostní hmotnost | 605 kg |
| Celková hmotnost | |
| Kola (p/z) | hořčíkové Campagnolo13" |
| Pneumatiky (p/z) | 5,50-13 , 7,00-13 |
| Výkony | |
| Maximální rychlost | 260 km/h |
| Zrychlení z 0 na 100 | |
| Zrychlení z 0 na 160 | |
| Zrychlení z 0 na 200 | |
| Pevný start 400 m | |
| Pevný start 1 km | |
| Čísla podvozků | |
| 0834 | |
| Poznámky | |
| Vůz č.p. 0834 byl vyrobený začátkem roku 1965 jako typ Dino 166 P Coupé. - po LeMans v červenci 1965 dostal nový motor V6 2,0 litru - potom označovaný jako Dino 206 P Coupé - po jednom závodě , ještě v červenci 1965 dostal novou otevřenou karoserii - označení Dino 206 P Spyder - začátkem roku 1967 dostal novou karoserii spyder ve stylu Dino 206 S(podrobnosti viz Historie šasi) | |
Copyright © 2012-2025 , Ferrari-Data.cz , E-mail