www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   Dino  206  P



Ferrari_Dino_206_P_#0834_1965   Ferrari_Dino_206_P_#0834_1965



Základní údaje
Období výroby 1965
Počet vyrobených vozů 1
Původní cena
Určení závodní prototyp
Motor
Typ Tipo 225
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V6  ,  65°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 1986 cm3
Vrtání / Zdvih 86 / 57 mm
Kompresní poměr 11:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 40 DCN/2
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači  ,  dvě svíčky na válec
Výkon 151 kW (205 k)  při 8800 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   nesynchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka dvou-kotoučová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 573
Rám prostorový z ocelových trubek , zpevněný hliníkovými výztuhami
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,
zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Girling
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari - Fantuzzi    - coupé
Ferrari - Drogo       - spyder
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 3820 x 1570 x 960 mm    - coupé
3820 x 1570 x 800 mm    - spyder
Rozvor náprav 2280 mm
Rozchod kol    (p/z) 1392 / 1414 mm
Objem kufru
Nádrž 103 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 532 kg
Pohotovostní hmotnost 605 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) hořčíkové Campagnolo
13"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-13   ,   7,00-13
Výkony
Maximální rychlost 260 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0834
Poznámky
Vůz č.p. 0834 byl vyrobený začátkem roku 1965 jako typ Dino 166 P Coupé.
 - po LeMans v červenci 1965 dostal nový motor V6  2,0 litru  -  potom označovaný jako Dino 206 P Coupé
 - po jednom závodě , ještě v červenci 1965 dostal novou otevřenou karoserii  -  označení Dino 206 P Spyder
 - začátkem roku 1967 dostal novou karoserii spyder ve stylu Dino 206 S

(podrobnosti  viz Historie šasi)


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail