DINO 206 GT
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1968-1969 |
Počet vyrobených vozů | 153 |
Původní cena | 4780 až 6243 GBP , 13 400 USD , 4,95 mil. ITL |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 135 B 000 (kód FIAT) , Tipo 246 B (kód Ferrari) |
Uložení | před zadní nápravou - příčně |
Konstrukce | V6 , 65° , hlavy a blok z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 6,5 litrů |
Zdvihový objem | 1987 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 86 / 57 mm |
Kompresní poměr | 9:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCN F/1 |
Zapalování | jedno-cívkové elektronické zapalování Marelli Dinoplex C s jedním rozdělovačem ,jedna svíčka na válec |
Výkon | 132 kW (180 k) při 8000 ot/min120 kW (163 k) při 7400 ot/min - U.S. verze |
Točivý moment | 187 Nm při 6500 ot/min175 Nm při 5600 ot/min - U.S. verze |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 8200 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 3,075:1 |
2.st | 2,117:1 |
3.st | 1,524:1 |
4.st | 1,125:1 |
5.st | 0,857:1 |
R.st | 2,667:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 1,22:1 (27/33) x 3,62:1 (16/58) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 607 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling , 270x25 / 254x18,5 mm |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 | y ??/tr>
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti |
Materiál | celá hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4150 x 1700 x 1115 mm |
Rozvor náprav | 2280 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1425 / 1400 mm |
Objem kufru | 300 litrů |
Nádrž | 62 litrů |
Suchá hmotnost | 900 až 950 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1040 kg1160 kg - U.S. verze |
Celková hmotnost | 1200 kg1320 kg - U.S. verze |
Kola (všechny) | 6,5 x 14" |
Pneumatiky (všechny) | 185-14 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 235 km/h (při 7850 ot/min) |
Zrychlení z 0 na 100 | 8,0s7,5s - test |
Zrychlení z 0 na 160 | 18,1s až 19,2s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | 29,2s33,7s - test |
Pevný start 400 m | 15,5s - test |
Pevný start 1 km | 27,0s28,1s - test |
Čísla podvozků | |
0102 až 0404(studie: 0840 a 034) | |
Poznámky | |
Vozy vyráběla továrna Ferrari , ale nepoužívaly její označení. Byla pro ně vytvořená vlastní značka Dino. Jako datum vzniku typu Dino 206 GT se sice uvádí rok 1967 , tehdy ale bylo vyrobeno jen několik prototypů. Až v roce 1968 továrna vyprodukovala pár desítek sériových vozů. Sériová výroba se ale spouštěla jen velmi zvolna a pořádně se rozjela až v lednu 1969 , a po půl roce , v létě 1969 , jej nahradiltyp Dino 246 GT. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail