FERRARI Dino 196 S
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1959 |
Počet vyrobených vozů | 1 + 2 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 157 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V6 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 1984 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 71 mm |
Kompresní poměr | 9,8:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 42 DCN |
Zapalování | jedno-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 143 kW (195 k) při 7800 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 534 B |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Fantuzzi |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2250 mm2160 mm - č.p. 0778 |
Rozchod kol (p/z) | 1250 / 1225 mm1245 / 1205 mm - č.p. 0778 |
Objem kufru | |
Nádrž | 120 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 660 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani16"15" - č.p. 0778 |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-16 , 6,50-165,50-15 , 6,00-15 - č.p. 0778 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 250 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0776 , (0740 a 0778 - přestavěné z jiných typů) | |
Poznámky | |
Byl to jednodušší a spolehlivější nástupce typu Dino 206 S z roku 1958. 0776 - jediný původní vůz Dino 196 S vyrobený v roce 1959 0740 - podvozek vyrobený v roce 1958 jako typ Dino 206 S , ale v roce 1959 přestavěný na Dino 196 S 0778 - podvozek vyrobený v roce 1960 jako typ Dino 246 S , v roce 1961 ale dostal motor z Dino 196 S (tento podvozek měl už nezávislé zadní zavěšení)(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail