www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   Dino  196  S



Ferrari_Dino_196_S_#0776_1996   Ferrari_Dino_196_S_#0778_1998



Základní údaje
Období výroby 1959
Počet vyrobených vozů 1 + 2
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ Tipo 157
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V6  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 1984 cm3
Vrtání / Zdvih 77 / 71 mm
Kompresní poměr 9,8:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 42 DCN
Zapalování jedno-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 143 kW (195 k)  při 7800 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 534 B
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Fantuzzi
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2250 mm
2160 mm    - č.p. 0778
Rozchod kol    (p/z) 1250 / 1225 mm
1245 / 1205 mm    - č.p. 0778
Objem kufru
Nádrž 120 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 660 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
16"
15"    - č.p. 0778
Pneumatiky    (p/z) 5,50-16   ,   6,50-16
5,50-15   ,   6,00-15    - č.p. 0778
Výkony
Maximální rychlost 250 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0776    ,    (0740  a  0778 - přestavěné z jiných typů)
Poznámky
Byl to jednodušší a spolehlivější nástupce typu Dino 206 S  z roku 1958.

0776 - jediný původní vůz Dino 196 S vyrobený v roce 1959

0740 - podvozek vyrobený v roce 1958 jako typ Dino 206 S , ale v roce 1959 přestavěný na Dino 196 S

0778 - podvozek vyrobený v roce 1960 jako typ Dino 246 S , v roce 1961 ale dostal motor z Dino 196 S
           (tento podvozek měl už nezávislé zadní zavěšení)

(podrobnosti  viz Historie šasi)


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail