FERRARI Dino 166 P
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1965 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | Tipo 222 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V6 , 65° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 1592 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 57 mm |
Kompresní poměr | 11,5:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 38 DCN - zpočátku3 karburátory Weber 40 DCN/2 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec |
Výkon | 132 kW (180 k) při 9000 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | dvou-kotoučová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 573 |
Rám | prostorový z ocelových trubek , zpevněný hliníkovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Dunlop |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari - Fantuzzi |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 3820 x 1570 x 960 mm |
Rozvor náprav | 2280 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1392 / 1414 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 103 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 586 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | hořčíkové Campagnolo13" |
Pneumatiky (p/z) | 5,50-13 , 6,50-13 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 260 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0834 | |
Poznámky | |
Vůz č.p. 0834 byl vyrobený začátkem roku 1965 jako typ Dino 166 P Coupé. - po LeMans v červenci 1965 dostal nový motor V6 2,0 litru - potom označovaný jako Dino 206 P Coupé - po jednom závodě , ještě v červenci 1965 dostal novou otevřenou karoserii - označení Dino 206 P Spyder - začátkem roku 1967 dostal novou karoserii spyder ve stylu Dino 206 S(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail