![]() |
|
FERRARI California 30
|
|
| Základní údaje | |
| Období výroby | 2012-2014 |
| Počet vyrobených vozů | cca 2700 |
| Původní cena | 4,5 mil. Kč , 152 000 GBP , 180 600 EUR , 202 000 USD |
| Určení | cestovní |
| Motor | |
| Typ | Tipo F136 IH |
| Uložení | vpředu podélně |
| Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
| Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
| Mazání | mazání s mokrou vanou - 11,0 litrů |
| Zdvihový objem | 4297 cm3 |
| Vrtání / Zdvih | 94 / 77,4 mm |
| Kompresní poměr | 12,2:1 |
| Příprava směsi | elektronické dvou-stupňoné přímé vstřikování Bosch Split Injection |
| Zapalování | elektronické zapalování Bosch , jedna svíčka na válec |
| Výkon | 360 kW (490 k) při 7750 ot/min |
| Točivý moment | 505 Nm při 5000 ot/min |
| Maximální otáčky + ostatní | max. - 8000 ot/min |
| Pohon | |
| Převodovka | 7° sekvenční dvou-spojkový automat F1-DC (Getrag) |
| 1.st | 2,822:1 |
| 2.st | 2,053:1 |
| 3.st | 1,379:1 |
| 4.st | 1,091:1 |
| 5.st | 0,966:1 |
| 6.st | 0,788:1 |
| 7.st | 0,651:1 |
| R.st | 2,368:1 |
| Stálý převod | 4,44:1 (9/40) |
| Spojka | dvě více-lamelové mokré spojky |
| Hnané nápravy | pohon zadních kol , samosvorný diferenciál |
| Elektronika | - kontrola trakce: F1-Trac- stabilizace: CST |
| Podvozek | |
| Typ šasi | Tipo F149 ?? |
| Rám | prostorový z hliníkových profilů |
| Přední náprava | dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické elektronickynastavitelné hydro-pneumatické tlumiče (magneto-reologické tlumiče SCM - na přání) ,příčný stabilizátor |
| Zadní náprava | víceprvkové zavěšení , vinuté pružiny , teleskopické elektronicky nastavitelnéhydro-pneumatické tlumiče (magneto-reologické tlumiče SCM - na přání) , příčnýstabilizátor |
| Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , keramicko-uhlíkové (CCM) , Brembo ,390x34 / 360x32 mm , ABS / EBD |
| Řízení | hřebenové s hydraulickým posilovačem |
| Karoserie | |
| Počet sedadel | 2 ( 2 + 2 - na přání) |
| Design / Výroba | Pininfarina |
| Materiál | hliníková |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Délka x Šířka x Výška | 4562 x 1909 x 1322 mm |
| Rozvor náprav | 2670 mm |
| Rozchod kol (p/z) | 1630 / 1605 mm |
| Objem kufru | 340 litrů240 litrů - složená střecha |
| Nádrž | 78 litrů |
| Suchá hmotnost | 1630 kg |
| Hmotnost bez paliva | |
| Pohotovostní hmotnost | 1735 kg |
| Celková hmotnost | 2200 kg |
| Kola (p/z) | 8J x 19" , 10J x 19"8J x 20" , 10J x 20" - na přání |
| Pneumatiky (p/z) | 245/40 ZR 19 , 285/40 ZR 19245/35 ZR 20 , 285/35 ZR 20 - na přání |
| Výkony | |
| Maximální rychlost | 312 km/h |
| Zrychlení z 0 na 100 | 3,8s |
| Zrychlení z 0 na 160 | |
| Zrychlení z 0 na 200 | |
| Pevný start 400 m | 12,0s |
| Pevný start 1 km | 21,8s |
| Čísla podvozků | |
| Poznámky | |
Copyright © 2012-2025 , Ferrari-Data.cz , E-mail