www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  California



Ferrari_California   Ferrari_California



Základní údaje
Období výroby 2009-2012
Počet vyrobených vozů
Původní cena 4,4 mil. Kč    ,    143 000 GBP    ,    176 000 EUR    ,    194 000 USD
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F136 IB
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 11,0 litrů
Zdvihový objem 4297 cm3
Vrtání / Zdvih 94 / 77,4 mm
Kompresní poměr 12,2:1
Příprava směsi elektronické dvou-stupňoné přímé vstřikování Bosch Split Injection
Zapalování elektronické zapalování Bosch  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 338 kW (460 k)  při 7750 ot/min
Točivý moment 485 Nm  při 5000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 8000 ot/min
Pohon
Převodovka 7°   sekvenční dvou-spojkový automat  F1-DC
6°   manuální           (na přání od března 2010)
1.st 2,822:1      (DCT)
2.st 2,053:1      (DCT)
3.st 1,379:1      (DCT)
4.st 1,091:1      (DCT)
5.st 0,966:1      (DCT)
6.st 0,788:1      (DCT)
7.st 0,651:1      (DCT)
R.st 2,368:1      (DCT)
Spojka dvě více-lamelové mokré spojky        (DCT)
Diferenciál  +  Elektronika - samosvorný diferenciál
- pohon zadních kol
- kontrola trakce:  F1-Trac
- stabilizace:  CST
Stálý převod 4,44:1  (9/40)         (DCT)
Podvozek
Typ šasi Tipo F149 BD
Rám prostorový z hliníkových profilů
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné hydro-pneumatické tlumiče (magneto-reologické
tlumiče SCM - na přání) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , multi-link (více-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné hydro-pneumatické tlumiče (magneto-reologické
tlumiče SCM  - na přání) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  keramicko-uhlíkové (CCM)  ,  Brembo  ,
390x34 / 360x32 mm  ,  ABS / EBD
Řízení hřebenové  s hydraulickým posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2     ( 2 + 2    - na přání)
Design / Výroba Pininfarina
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4562 x 1909 x 1322 mm
Rozvor náprav 2670 mm
Rozchod kol    (p/z) 1630 / 1605 mm
Objem kufru 340 litrů
240 litrů    - složená střecha
Nádrž 78 litrů
Suchá hmotnost 1675 kg    (DCT)
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1780 kg    (DCT)
Celková hmotnost 2200 kg
Kola    (p/z) 8J x 19"   ,   10J x 19"
8J x 20"   ,   10J x 20"    - na přání
Pneumatiky    (p/z) 245/40 ZR 19   ,   285/40 ZR 19
245/35 ZR 20   ,   285/35 ZR 20    - na přání
Výkony
Maximální rychlost 310 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 4,0s        (DCT)
4,2s        (manuál)
Zrychlení    z 0 na 160 9,2s        (DCT)      - test
Zrychlení    z 0 na 200 12,2s      (DCT)
Zrychlení    z 0 na 225 19,0s      (DCT)    - test
Zrychlení    z 0 na 260 28,5s      (DCT)    - test
Pevný start    400 m 12,2s      (DCT)
Pevný start    1 km 22,1s      (DCT)
Čísla podvozků
Poznámky
okruh Fiorano  -  1:29 min

Verze s manuální převodovkou se nabízela pouze na evropském trhu , ale nebyla úspěšná , prodalo se jen několik vozů.


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail