FERRARI California
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2009-2012 |
Počet vyrobených vozů | cca 8000 |
Původní cena | 4,4 mil. Kč , 143 000 GBP , 176 000 EUR , 194 000 USD |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F136 IB |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 11,0 litrů |
Zdvihový objem | 4297 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 77,4 mm |
Kompresní poměr | 12,2:1 |
Příprava směsi | elektronické dvou-stupňoné přímé vstřikování Bosch Split Injection |
Zapalování | elektronické zapalování Bosch , jedna svíčka na válec |
Výkon | 338 kW (460 k) při 7750 ot/min |
Točivý moment | 485 Nm při 5000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 8000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 7° sekvenční dvou-spojkový automat F1-DC (Getrag)6° manuální (na přání od března 2010) |
1.st | 2,822:1 (DCT) |
2.st | 2,053:1 (DCT) |
3.st | 1,379:1 (DCT) |
4.st | 1,091:1 (DCT) |
5.st | 0,966:1 (DCT) |
6.st | 0,788:1 (DCT) |
7.st | 0,651:1 (DCT) |
R.st | 2,368:1 (DCT) |
Stálý převod | 4,44:1 (9/40) (DCT) |
Spojka | dvě více-lamelové mokré spojky (DCT) |
Hnané nápravy | pohon zadních kol , samosvorný diferenciál |
Elektronika | - kontrola trakce: F1-Trac- stabilizace: CST |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F149 BD |
Rám | prostorový z hliníkových profilů |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné hydro-pneumatické tlumiče (magneto-reologickétlumiče SCM - na přání) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , multi-link (více-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné hydro-pneumatické tlumiče (magneto-reologickétlumiče SCM - na přání) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , keramicko-uhlíkové (CCM) , Brembo ,390x34 / 360x32 mm , ABS / EBD |
Řízení | hřebenové s hydraulickým posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 ( 2 + 2 - na přání) |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4562 x 1909 x 1322 mm |
Rozvor náprav | 2670 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1630 / 1605 mm |
Objem kufru | 340 litrů240 litrů - složená střecha |
Nádrž | 78 litrů |
Suchá hmotnost | 1675 kg (DCT) |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1780 kg (DCT) |
Celková hmotnost | 2200 kg |
Kola (p/z) | 8J x 19" , 10J x 19"8J x 20" , 10J x 20" - na přání |
Pneumatiky (p/z) | 245/40 ZR 19 , 285/40 ZR 19245/35 ZR 20 , 285/35 ZR 20 - na přání |
Výkony | |
Maximální rychlost | 310 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 4,0s (DCT)4,2s (manuál) |
Zrychlení z 0 na 160 | 9,2s (DCT) - test |
Zrychlení z 0 na 200 | 12,2s (DCT) |
Zrychlení z 0 na 225 | 19,0s (DCT) - test |
Zrychlení z 0 na 260 | 28,5s (DCT) - test |
Pevný start 400 m | 12,2s (DCT) |
Pevný start 1 km | 22,1s (DCT) |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
okruh Fiorano - 1:29 minVerze s manuální převodovkou se nabízela pouze na evropském trhu , ale nebyla úspěšná , prodalo se jen několik vozů. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail