www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  857  S



Ferrari_857_S_#0584M   Ferrari_857_S_#0588M



Základní údaje
Období výroby 1955-1956
Počet vyrobených vozů 4
Původní cena
Určení závodní speciál
Motor
Typ Tipo 129
Uložení vpředu podélně
Konstrukce řadový  4-válec  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné přes ozubené kola
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 3432 cm3
Vrtání / Zdvih 102 / 105 mm
Kompresní poměr 8,5:1
Příprava směsi 2 karburátory Weber 58 DCOA/3
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec
Výkon 206 kW (280 k)  při 6000 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní max. - 6000 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   nesynchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 510
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Scaglietti    - 4 ks
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2250 mm
Rozchod kol    (p/z) 1278 / 1284 mm
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
16"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-16   ,   7,00-16
Výkony
Maximální rychlost 260 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0570M  ,  0578M  ,  0584M  ,  0588M
Poznámky
Vozům s šasi č. 0578M  a  0584M v továrně na jaře 1956 prohodili čísla podvozků , a pak je prodali soukromníkům.


home

Copyright ©  2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail