www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  735  S



Ferrari_735_S_Autodromo_#0428M   Ferrari_735_S_Pf._#0444M



Základní údaje
Období výroby 1953-1954
Počet vyrobených vozů 3
Původní cena 4,0 mil. ITL
Určení závodní speciál
Motor
Typ
Uložení vpředu podélně
Konstrukce řadový  4-válec  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné přes ozubené kola
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2941 cm3
Vrtání / Zdvih 102 / 90 mm
Kompresní poměr 9:1
Příprava směsi 2 karburátory Weber 50 DCOA
Zapalování dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , dvě svíčky na válec
Výkon 165 kW (225 k)  při 6800 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
R.st ?
Spojka dvou-kotoučová
Diferenciál konvenční diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Zadní náprava náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pinin Farina    - 1 ks
Scaglietti        - 1 ks
Autodromo    - 1 ks
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška
Rozvor náprav 2250 mm
Rozchod kol    (p/z) 1278 / 1284 mm
Objem kufru
Nádrž 125 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 750 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné Borrani
16"
Pneumatiky    (p/z) 5,25-16   ,   6,00-16
Výkony
Maximální rychlost 260 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0428M  ,  0444M  ,  0446MD (teď 0556MD)
Poznámky
Vůz č.p. 0446MD byl vyrobený v roce 1954 jako typ 735 S , ale v roce 1955 dostal nový čtyřválec  2,0 litru  =  500 Mondial.

V roce 1955 si šasi č. 0446MD (původně 735 S , pozděj 500 Mondial)  a  0556MD (vyrobené jako 500 Mondial)  vzájemně
prohodily čísla podvozků.


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail