FERRARI 735 S
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1953-1954 |
Počet vyrobených vozů | 3 |
Původní cena | 4,0 mil. ITL |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | řadový 4-válec , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné přes ozubené kola |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 2941 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 102 / 90 mm |
Kompresní poměr | 9:1 |
Příprava směsi | 2 karburátory Weber 50 DCOA |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem , dvě svíčky na válec |
Výkon | 165 kW (225 k) při 6800 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | dvou-kotoučová |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pinin Farina - 1 ksScaglietti - 1 ksAutodromo - 1 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2250 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1278 / 1284 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 125 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 750 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (p/z) | 5,25-16 , 6,00-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 260 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0428M , 0444M , 0446MD (teď 0556MD) | |
Poznámky | |
Vůz č.p. 0446MD byl vyrobený v roce 1954 jako typ 735 S , ale v roce 1955 dostal nový čtyřválec 2,0 litru = 500 Mondial. V roce 1955 si šasi č. 0446MD (původně 735 S , pozděj 500 Mondial) a 0556MD (vyrobené jako 500 Mondial) vzájemněprohodily čísla podvozků. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail