FERRARI 712 Can Am
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1971 |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp - americká závodní série Can-Am |
Motor | |
Typ | |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 6860 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 92 / 86 mm |
Kompresní poměr | 11,4:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Lucas |
Zapalování | jedno-cívkové elektronické zapalování s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 500 kW (680 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | polomonokok = ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4360 x 2190 x 970 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1518 / 1510 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 270 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 826 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 15" |
Pneumatiky (p/z) | 4,90-13,90-15 , 6,00-15,50-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 340 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
1010 | |
Poznámky | |
Šasi bylo vyrobené v roce 1970 jako typ 512 S , ale v roce 1971 ho továrna přestavěla na 712 Can Am.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail