www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  612  Can Am



Ferrari_612_CanAm_#0866_1968   Ferrari_612_CanAm_#0866_1969
Ferrari_612_CanAm_#0866_2003



Základní údaje
Období výroby 1968
Počet vyrobených vozů 2
Původní cena
Určení závodní prototyp   - americká závodní série Can-Am
Motor
Typ
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 6222 cm3
6780 cm3    - konec r. 1969
Vrtání / Zdvih 92 / 78 mm
92 / 85 mm    - motor 6,8 litru
Kompresní poměr 10,5:1
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Lucas
Zapalování dvou-cívkové zapalování Marelli Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec
Výkon 456 kW (620 k)  při 7000 ot/min
470 kW (640 k)  při 7700 ot/min    - motor 6,8 litru
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi
Rám polomonokok  =  ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,
zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál sklolaminátová  s oddělitelnou přední a ocasní částí
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4080 x 2100 x 890 mm    - r. 1968
3720 x 2140 x 890 mm    - r. 1968
4200 x 2240 x 890 mm    - r. 1969
Rozvor náprav 2450 mm
Rozchod kol    (p/z) 1520 / 1550 mm    - r. 1968
1603 / 1590 mm    - r. 1969
Objem kufru
Nádrž 255 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 700   až   794 kg    - r. 1968
680 kg                   - r. 1969
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 15"
Pneumatiky    (p/z) 4,90/13,90-15   ,   6,00/15,50-15
Výkony
Maximální rychlost 340 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0864  ,  0866
Poznámky
Motor 6,8 litru se používal koncem roku 1969 pouze ve voze č.p. 0866.

Vůz č.p. 0864 byl vyrobený v roce 1968 a používali ho hlavně k testování , asi ani nejel žádný závod.
V roce 1970 byl jeho podvozek použitý pro stavbu Pininfarinovi studie Modulo.

Vůz č.p. 0866 byl vyrobený v roce 1968.
Pro rok 1969 byl zásadně modernizovaný a koncem roku 1969 dostal větší motor 6,8 litru.
V roce 1970 jej továrna prodala.  Potom do něj byly instalované různé jiné motory , a soukromé týmy vůz dál upravovaly.
Závodil až do konce roku 1971.

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail