FERRARI 612 Can Am
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1968 |
Počet vyrobených vozů | 2 |
Původní cena | |
Určení | závodní prototyp - americká závodní série Can-Am |
Motor | |
Typ | |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 6222 cm36780 cm3 - konec r. 1969 |
Vrtání / Zdvih | 92 / 78 mm92 / 85 mm - motor 6,8 litru |
Kompresní poměr | 10,5:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Lucas |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování Marelli Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 456 kW (620 k) při 7000 ot/min470 kW (640 k) při 7700 ot/min - motor 6,8 litru |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | polomonokok = ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulickételeskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | sklolaminátová s oddělitelnou přední a ocasní částí |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4080 x 2100 x 890 mm - r. 19683720 x 2140 x 890 mm - r. 19684200 x 2240 x 890 mm - r. 1969 |
Rozvor náprav | 2450 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1520 / 1550 mm - r. 19681603 / 1590 mm - r. 1969 |
Objem kufru | |
Nádrž | 255 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 700 až 794 kg - r. 1968680 kg - r. 1969 |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 15" |
Pneumatiky (p/z) | 4,90/13,90-15 , 6,00/15,50-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 340 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0864 , 0866 | |
Poznámky | |
Motor 6,8 litru se používal koncem roku 1969 pouze ve voze č.p. 0866. Vůz č.p. 0864 byl vyrobený v roce 1968 a používali ho hlavně k testování , asi ani nejel žádný závod. V roce 1970 byl jeho podvozek použitý pro stavbu Pininfarinovi studie Modulo. Vůz č.p. 0866 byl vyrobený v roce 1968.Pro rok 1969 byl zásadně modernizovaný a koncem roku 1969 dostal větší motor 6,8 litru. V roce 1970 jej továrna prodala. Potom do něj byly instalované různé jiné motory , a soukromé týmy vůz dál upravovaly. Závodil až do konce roku 1971.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail