www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  599  XX



Ferrari_599_XX   Ferrari_599_XX

Ferrari_599_XX_Evolution   Ferrari_599_XX_Evolution



Základní údaje
Období výroby 2009-2010     - 599 XX
2012               - 599 XX Evolution
Počet vyrobených vozů 31 ks     - 599 XX
16 ks     - 599 XX Evolution
Původní cena 1,4 mil. EUR + daň    ,    1,92 mil. USD     - 599 XX
Určení závodní   - soukromé ježdění na okruzích
Motor
Typ Tipo F140 CF
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 5999 cm3
Vrtání / Zdvih 92 / 75,2 mm
Kompresní poměr
Příprava směsi nepřímé elektronické vstřikování
Zapalování elektrostatické zapalování  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 537 kW (730 k)  při 9000 ot/min     - 599 XX
551 kW (750 k)  při 9000 ot/min     - 599 XX Evolution
Točivý moment 686 Nm  při 6500 ot/min     - 599 XX
700 Nm  při 6500 ot/min     - 599 XX Evolution
Maximální otáčky + ostatní max. - 9000 ot/min
Pohon
Převodovka 6°   sekvenční F1    (60 ms)
1.st 3,154:1
2.st 2,176:1
3.st 1,565:1
4.st 1,185:1
5.st 0,935:1
6.st 0,760:1
R.st 2,930:1
Spojka
Diferenciál  +  Elektronika - samosvorný diferenciál
- pohon zadních kol
- kontrola trakce:  F1-Trac
- stabilizace:  VDC
Stálý převod 4,18:1  (11/46)     - 599 XX
Podvozek
Typ šasi Tipo F141 ??
Rám
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  keramicko-uhlíkové (CCM2)  ,  ABS
Řízení
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál hliníková  +  díly z kompozitů a z uhlíkových vláken
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4787 x 1972 x 1283 mm     - 599 XX
Rozvor náprav 2750 mm
Rozchod kol    (p/z)
Objem kufru
Nádrž 90 litrů
Suchá hmotnost 1345 kg     - 599 XX
1310 kg     - 599 XX Evolution
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1450 kg     - 599 XX
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 11J x 19"   ,   12J x 19"
Pneumatiky    (p/z) 29/67 R19   ,   31/71 R19    - slicky
305/30-19   ,   325/35-19
Výkony
Maximální rychlost 303 km/h     - 599 XX Evolution
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
Poznámky
okruh Fiorano  -  1:16 min     - 599 XX
okruh Fiorano  -  1:15 min     - 599 XX Evolution
okruh Nordschleife  -  6:58 min     - 599 XX

Vozy 599 XX a 599 XX Evolution nemají homologaci pro silniční provoz , ani specifikaci pro žádnou závodní sérii.
Je to okruhový vůz určený pro několik vybraných zákazníků.
V ceně bylo několik akcí na závodních okruzích , zázemí mechaniků Ferrari , analíza dat z jízd a další vývoj vozů.

Historie:
- v březnu 2009 proběhla premiéra prototypu 599 XX v Ženevě
- v průběhu roku 2010 se Ferrari rozhodlo , že se vyrobí několik vozů a vytvoří program aktivit po vzoru FXX
- výroba vozů začala ještě v roce 2010  a byl vytvořený program na 10 akcí pro rok 2011
- v prosinci 2011 byla představená nová verze vozu pro sezóny 2012 a 2013 , 599 XX Evolution , které se mělo vyrobit
  dalších 16 vozů


home

Copyright ©  2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail