FERRARI 599 XX
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2009-2010 - 599 XX2012 - 599 XX Evolution |
Počet vyrobených vozů | 31 ks - 599 XX16 ks - 599 XX Evolution |
Původní cena | 1,4 mil. EUR + daň , 1,92 mil. USD - 599 XX |
Určení | závodní - soukromé ježdění na okruzích |
Motor | |
Typ | Tipo F140 CF |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 5999 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 92 / 75,2 mm |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | nepřímé elektronické vstřikování |
Zapalování | elektrostatické zapalování , jedna svíčka na válec |
Výkon | 537 kW (730 k) při 9000 ot/min - 599 XX551 kW (750 k) při 9000 ot/min - 599 XX Evolution |
Točivý moment | 686 Nm při 6500 ot/min - 599 XX700 Nm při 6500 ot/min - 599 XX Evolution |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 9000 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 6° sekvenční F1 (60 ms) |
1.st | 3,154:1 |
2.st | 2,176:1 |
3.st | 1,565:1 |
4.st | 1,185:1 |
5.st | 0,935:1 |
6.st | 0,760:1 |
R.st | 2,930:1 |
Stálý převod | 4,18:1 (11/46) - 599 XX |
Spojka | |
Hnané nápravy | pohon zadních kol , samosvorný diferenciál |
Elektronika | - kontrola trakce: F1-Trac- stabilizace: VDC |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F141 ?? |
Rám | |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , keramicko-uhlíkové (CCM2) , ABS |
Řízení | |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | hliníková + díly z kompozitů a z uhlíkových vláken |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4787 x 1972 x 1283 mm - 599 XX |
Rozvor náprav | 2750 mm |
Rozchod kol (p/z) | |
Objem kufru | |
Nádrž | 90 litrů |
Suchá hmotnost | 1345 kg - 599 XX1310 kg - 599 XX Evolution |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1450 kg - 599 XX |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 11J x 19" , 12J x 19" |
Pneumatiky (p/z) | 29/67 R19 , 31/71 R19 - slicky305/30-19 , 325/35-19 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 303 km/h - 599 XX Evolution |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
okruh Fiorano - 1:16 min - 599 XXokruh Fiorano - 1:15 min - 599 XX Evolution okruh Nordschleife - 6:58 min - 599 XX Vozy 599 XX a 599 XX Evolution nemají homologaci pro silniční provoz , ani specifikaci pro žádnou závodní sérii. Je to okruhový vůz určený pro několik vybraných zákazníků. V ceně bylo několik akcí na závodních okruzích , zázemí mechaniků Ferrari , analíza dat z jízd a další vývoj vozů. Historie:- v březnu 2009 proběhla premiéra prototypu 599 XX v Ženevě - v průběhu roku 2010 se Ferrari rozhodlo , že se vyrobí několik vozů a vytvoří program aktivit po vzoru FXX - výroba vozů začala ještě v roce 2010 a byl vytvořený program na 10 akcí pro rok 2011 - v prosinci 2011 byla představená nová verze vozu pro sezóny 2012 a 2013 , 599 XX Evolution , které se mělo vyrobit dalších 16 vozů |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail