FERRARI 575 M Maranello
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2002-2006 |
Počet vyrobených vozů | 2056 |
Původní cena | 221 800 až 231 200 USD , 154 300 GBP , cca 7,5 mil. Kč | y ??/tr>
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F133 E |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 5748 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 89 / 77 mm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Příprava směsi | vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic ME 7.1.1 |
Zapalování | elektrostatické zapalování Bosch Motronic ME 7.1.1 , jedna svíčka na válec |
Výkon | 379 kW (515 k) při 7250 ot/min |
Točivý moment | 588 Nm při 5250 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7500 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 6° manuální (jen 177 vozů)6° sekvenční automat F1 (250 ms) - na přání |
1.st | 3,153:1 |
2.st | 2,176:1 |
3.st | 1,565:1 |
4.st | 1,185:1 |
5.st | 0,935:1 |
6.st | 0,757:1 |
R.st | 2,384:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál + Elektronika | - samosvorný diferenciál- pohon zadních kol- kontrola trakce: ASR |
Stálý převod | 3,91:1 (11/43) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F133 EB M |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné hydro-pneumatické tlumiče Mannesmann-Sachs (dvě úrovně nastavení ,systém Skyhook) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné hydro-pneumatické tlumiče Mannesmann-Sachs (dvě úrovně nastavení ,systém Skyhook) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | standardní:kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , ocelové , 330x32 / 310x28 mm , 4 / 4 pístky ,ABS / EBD paket GTC:kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , keramicko-uhlíkové , 398x36 / 360x34 mm ,6 / 4 pístky , ABS / EBD |
Řízení | hřebenové s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | hliníková + ocelové dveře |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4550 x 1935 x 1277 mm |
Rozvor náprav | 2500 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1632 / 1586 mm |
Objem kufru | 185 litrů |
Nádrž | 110 litrů |
Suchá hmotnost | 1620 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1730 kg |
Celková hmotnost | 2050 kg |
Kola (p/z) | 8,5J x 18" , 10,5J x 18"8,5J x 19" , 10,5J x 19" - paket GTC |
Pneumatiky (p/z) | 255/40 ZR 18 , 295/35 ZR 18255/35 ZR 19 , 305/30 ZR 19 - paket GTC |
Výkony | |
Maximální rychlost | 325 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 4,25s4,20s - F1 |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | 12,80s12,75s - F1 |
Pevný start 400 m | 12,30s12,25s - F1 |
Pevný start 1 km | 22,0s21,9s - F1 |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
V roce 2006 si nechal Japonec Jošijuki Hajaši překarosovat dva vozy u karosárny Zagato = 575 GTZ. Do roku 2010 bylo vyrobeno celkem 6 vozů 575 GTZ. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail