![]() |
|
FERRARI 575 M Maranello
|
|
| Základní údaje | |
| Období výroby | 2002-2006 |
| Počet vyrobených vozů | 2056 |
| Původní cena | 221 800 až 231 200 USD , 154 300 GBP , cca 7,5 mil. Kč | y ??/tr>
| Určení | cestovní |
| Motor | |
| Typ | Tipo F133 E |
| Uložení | vpředu podélně |
| Konstrukce | V12 , 65° , z hliníkové slitiny |
| Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
| Mazání | mazání se suchou vanou - 10,0 litrů |
| Zdvihový objem | 5748 cm3 |
| Vrtání / Zdvih | 89 / 77 mm |
| Kompresní poměr | 11:1 |
| Příprava směsi | vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic ME 7.1.1 |
| Zapalování | elektrostatické zapalování Bosch Motronic ME 7.1.1 , jedna svíčka na válec |
| Výkon | 379 kW (515 k) při 7250 ot/min |
| Točivý moment | 588 Nm při 5250 ot/min |
| Maximální otáčky + ostatní | max. - 7500 ot/min |
| Pohon | |
| Převodovka | 6° manuální (jen 177 vozů)6° sekvenční automat F1 (250 ms) - na přání |
| 1.st | 3,153:1 |
| 2.st | 2,176:1 |
| 3.st | 1,565:1 |
| 4.st | 1,185:1 |
| 5.st | 0,935:1 |
| 6.st | 0,757:1 |
| R.st | 2,384:1 |
| Spojka | jedno-kotoučová suchá |
| Diferenciál + Elektronika | - samosvorný diferenciál- pohon zadních kol- kontrola trakce: ASR |
| Stálý převod | 3,91:1 (11/43) |
| Podvozek | |
| Typ šasi | Tipo F133 EB M |
| Rám | prostorový z ocelových trubek |
| Přední náprava | dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické elektronickynastavitelné hydro-pneumatické tlumiče Mannesmann-Sachs (dvě úrovně nastavení ,systém Skyhook) , příčný stabilizátor |
| Zadní náprava | dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické elektronickynastavitelné hydro-pneumatické tlumiče Mannesmann-Sachs (dvě úrovně nastavení ,systém Skyhook) , příčný stabilizátor |
| Brzdy (p/z) | standardní:kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , ocelové , 330x32 / 310x28 mm , 4 / 4 pístky ,ABS / EBD paket GTC:kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , keramicko-uhlíkové , 398x36 / 360x34 mm ,6 / 4 pístky , ABS / EBD |
| Řízení | hřebenové s posilovačem |
| Karoserie | |
| Počet sedadel | 2 |
| Design / Výroba | Pininfarina |
| Materiál | hliníková + ocelové dveře |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Délka x Šířka x Výška | 4550 x 1935 x 1277 mm |
| Rozvor náprav | 2500 mm |
| Rozchod kol (p/z) | 1632 / 1586 mm |
| Objem kufru | 185 litrů |
| Nádrž | 110 litrů |
| Suchá hmotnost | 1620 kg |
| Hmotnost bez paliva | |
| Pohotovostní hmotnost | 1730 kg |
| Celková hmotnost | 2050 kg |
| Kola (p/z) | 8,5J x 18" , 10,5J x 18"8,5J x 19" , 10,5J x 19" - paket GTC |
| Pneumatiky (p/z) | 255/40 ZR 18 , 295/35 ZR 18255/35 ZR 19 , 305/30 ZR 19 - paket GTC |
| Výkony | |
| Maximální rychlost | 325 km/h |
| Zrychlení z 0 na 100 | 4,25s4,20s - F1 |
| Zrychlení z 0 na 160 | |
| Zrychlení z 0 na 200 | 12,80s12,75s - F1 |
| Pevný start 400 m | 12,30s12,25s - F1 |
| Pevný start 1 km | 22,0s21,9s - F1 |
| Čísla podvozků | |
| Poznámky | |
| V roce 2006 si nechal Japonec Jošijuki Hajaši překarosovat dva vozy u karosárny Zagato = 575 GTZ. Do roku 2010 bylo vyrobeno celkem 6 vozů 575 GTZ. | |
Copyright © 2012-2025 , Ferrari-Data.cz , E-mail