y ??/tr> y ??/tr>
www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  575  GTC



Ferrari_575_GTC   Ferrari_575_GTC



Základní údaje
Období výroby 2004-2005
Počet vyrobených vozů 12
Původní cena 785 000 USD
Určení závodní
Motor
Typ Tipo F133 GT
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání se suchou vanou    - 13,0 litrů
Zdvihový objem 5997 cm3
Vrtání / Zdvih 90 / 78,56 mm
Kompresní poměr 12,9:1
Příprava směsi elektronické vstřikování Magneti Marelli MR 5
Zapalování elektrostatické zapalování Magneti Marelli MR 5  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 445 kW (605 k)  při 6300 ot/min
Točivý moment 730 Nm  při 5200 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7100 ot/min
Pohon
Převodovka 6°   sekvenční
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
6.st ?
R.st ?
Spojka tří-kotoučová  ,  z uhlíkových vláken
Diferenciál  +  Elektronika - samosvorný diferenciál
- pohon zadních kol
Stálý převod
Podvozek
Typ šasi
Rám prostorový z ocelových trubek , vyztužený kompozity  +  vnitřní ochranný ocelový rám
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické nastavitelné
plynové tlumiče Ohlins , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické nastavitelné
plynové tlumiče Ohlins , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  380x30 / 355x28 mm  ,  6 / 4 pístky
Řízení hřebenové  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál hliníková centrální část + dveře a kapoty z uhlíkových vláken
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4590 x 2035 x 1170 mm
Rozvor náprav 2500 mm
Rozchod kol    (p/z) 1706 / 1682 mm
Objem kufru
Nádrž 100 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1150 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 12J x 18"   ,   13J x 18"
Pneumatiky    (p/z) 325/650/18   ,   325/705/18
Výkony
Maximální rychlost až  335 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 3,5s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
Poznámky
V roce 2005 představila továrna modifikaci 575 GTC Evo , která měla upravenou vnitřní aerodynamiku.


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail