FERRARI 550 GT , GTS , GTO , atd.
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2000-2005 |
Počet vyrobených vozů | asi 20 |
Původní cena | |
Určení | závodní |
Motor | |
Typ | Tipo F133 ?? |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 5853 cm35985 cm3 - GTS |
Vrtání / Zdvih | 91 / 75 mm88 / 82 mm - GTS |
Kompresní poměr | 12:1 |
Příprava směsi | elektronické vstřikování Magneti Marelli |
Zapalování | elektrostatické zapalování Magneti Marelli , jedna svíčka na válec |
Výkon | 443 kW (602 k) při 7000 ot/min až456 kW (620 k) při 6500 ot/min |
Točivý moment | 655 Nm při 5500 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 6° sekvenční |
1.st | 2,500:1 - GTS |
2.st | 1,700:1 - GTS |
3.st | 1,330:1 - GTS1,430:1 - GTS alt. |
4.st | 1,150:1 - GTS1,240:1 - GTS alt. |
5.st | 1:1 - GTS1,110:1 - GTS alt. |
6.st | 0,930:1 - GTS1:1 - GTS alt. |
R.st | ? |
Spojka | dvou-kotoučová |
Diferenciál + Elektronika | - samosvorný diferenciál- pohon zadních kol |
Stálý převod | 3,15:1 (13/41) - GTS |
Podvozek | |
Typ šasi | |
Rám | prostorový z ocelových trubek + vnitřní ochranný ocelový rám |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickénastavitelné tlumiče , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickénastavitelné tlumiče , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , 380 / 355 mm , 6 / 4 pístky |
Řízení | hřebenové s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | |
Materiál | z uhlíkových vláken |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4630 x 2000 x 1240 mm - GTS |
Rozvor náprav | 2500 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1680 / 1690 mm - GTS |
Objem kufru | |
Nádrž | 100 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1100 kg |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | hořčíkové OZ Racing - GTS12J x 18" , 13J x 18" |
Pneumatiky (p/z) | 305/660-18 , 305/680-18280/65-18 , 315/71-18 - GTS |
Výkony | |
Maximální rychlost | 320 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
Přímo továrnou byly upravené jen asi 3 vozy , ostatní si upravovaly sami týmy , nebo externí úpravci , jako třeba Prodrive. Verzi 550 GTS , jejíž některé technické údaje jsou zde uvedené , si postavila závodní stáj Wieth Racing pro sezónu 2001. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail