FERRARI 512 TR
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1991-1994 |
Počet vyrobených vozů | 2280 |
Původní cena | 325 000 DEM , 195 700 USD , 130 000 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F113 D 040 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 180° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 11,5 litrů |
Zdvihový objem | 4943 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 82 / 78 mm |
Kompresní poměr | 10:1 |
Příprava směsi | nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic M 2,7 |
Zapalování | elektronické zapalování Bosch Motronic M 2,7 , jedna svíčka na válec |
Výkon | 315 kW (428 k) při 6750 ot/min |
Točivý moment | 491 Nm při 5500 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 7250 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 2,916:1 |
2.st | 1,882:1 |
3.st | 1,421:1 |
4.st | 1,087:1 |
5.st | 0,815:1 |
R.st | 2,428:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 1,074:1 (27/29) x 3,214:1 (14/45) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F110 HB |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , plynové teleskopickétlumiče Bilstein s vinutými pružinami , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , zdvojené plynové teleskopickétlumiče Bilstein s vinutými pružinami , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Brembo , 315 / 310 mm , ABS - od r. 1993 |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + hliníkové kapoty a blatníky |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4480 x 1976 x 1135 mm |
Rozvor náprav | 2550 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1532 / 1644 mm |
Objem kufru | 150 litrů |
Nádrž | 100 litrů |
Suchá hmotnost | 1473 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1595 kg |
Celková hmotnost | 1840 kg |
Kola (p/z) | 8J x 18" , 10,5J x 18" |
Pneumatiky (p/z) | 235/40-18 , 295/35-18 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 314 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 4,8s |
Zrychlení z 0 na 161 | 10,7s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Zrychlení z 0 na 241 | 25,2s - test |
Pevný start 400 m | 12,8s |
Pevný start 1 km | 22,9s |
Čísla podvozků | |
89 100 až 99 743 | |
Poznámky | |
V roce 1993 bylo vyrobeno 15 vozů se speciální karoserií 512 TR Speciale. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail