www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  512  S



Ferrari_512_S_CodaCorta_#1006   Ferrari_512_S_CodaCorta_#1004



Základní údaje
Období výroby 1970
Počet vyrobených vozů 25
Původní cena 24 mil. ITL
Určení závodní prototyp
Motor
Typ Tipo 261 C
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 4994 cm3
Vrtání / Zdvih 87 / 70 mm
Kompresní poměr 11,5:1
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Lucas
Zapalování elektronické jedno-cívkové zapalování Marelli Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka
na válec
Výkon 404 kW (550 k)  při 8500 ot/min    až
426 kW (580 k)  při 8500 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 613
Rám polomonokok  =  ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,
zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Girling
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari
Materiál hliníková + sklolaminátová přední a ocasní část
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4060 x 2000 x 972 mm    - Coda Corta
4360 x 2000 x 970 mm    - Coda Lunga
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1518 / 1511 mm
Objem kufru
Nádrž 120 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 840 kg
Pohotovostní hmotnost 930 kg
Celková hmotnost
Kola    (p/z) hořčíkové Campagnolo
15"
Pneumatiky    (p/z) 4,25-11,50-15   ,   6,00-14,50-15
Výkony
Maximální rychlost 340 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
1002 , 1004 , 1006 , 1008 , 1010 , 1012 , 1014 , 1016 , 1018 , 1020 , 1022 , 1024 , 1026 , 1028 , 1030 , 1032 , 1034 , 1036 ,
1038 , 1040 , 1042 , 1044 , 1046 , 1048 , 1050
Poznámky
Vozy mohly mít dva typy karoserie , Coda Corta s krátkou , a Coda Lunga s dlouhou ocasní částí.
Dlouhá zadní část byla určená hlavně pro rychlé okruhy jako třeba LeMans.

Některé vozy byly v roce 1971 přestavěné na modernizovaný typ 512 M.
Vůz č.p. 1010 byl v roce 1971 přestavěný na typ 712 CanAm.

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright ©  2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail