FERRARI 512 S
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1970 |
Počet vyrobených vozů | 25 |
Původní cena | 24 mil. ITL |
Určení | závodní prototyp |
Motor | |
Typ | Tipo 261 C |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4994 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 87 / 70 mm |
Kompresní poměr | 11,5:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Lucas |
Zapalování | elektronické jedno-cívkové zapalování Marelli Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčkana válec |
Výkon | 404 kW (550 k) při 8500 ot/min až426 kW (580 k) při 8500 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | více-lamelová |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 613 |
Rám | polomonokok = ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , Girling |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Ferrari |
Materiál | hliníková + sklolaminátová přední a ocasní část |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4060 x 2000 x 972 mm - Coda Corta4360 x 2000 x 970 mm - Coda Lunga |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1518 / 1511 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 120 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 840 kg |
Pohotovostní hmotnost | 930 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | hořčíkové Campagnolo15" |
Pneumatiky (p/z) | 4,25-11,50-15 , 6,00-14,50-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 340 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
1002 , 1004 , 1006 , 1008 , 1010 , 1012 , 1014 , 1016 , 1018 , 1020 , 1022 , 1024 , 1026 , 1028 , 1030 , 1032 , 1034 , 1036 ,1038 , 1040 , 1042 , 1044 , 1046 , 1048 , 1050 | |
Poznámky | |
Vozy mohly mít dva typy karoserie , Coda Corta s krátkou , a Coda Lunga s dlouhou ocasní částí.Dlouhá zadní část byla určená hlavně pro rychlé okruhy jako třeba LeMans. Některé vozy byly v roce 1971 přestavěné na modernizovaný typ 512 M. Vůz č.p. 1010 byl v roce 1971 přestavěný na typ 712 CanAm.(podrobnosti viz Historie šasi) |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail