FERRARI 512 BB
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1976-1981 |
Počet vyrobených vozů | 929 |
Původní cena | 38 000 až 85 000 USD , 23 870 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F102 B 000 |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V12 , 180° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 13,0 litrů |
Zdvihový objem | 4943 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 82 / 78 mm |
Kompresní poměr | 9,2:1 |
Příprava směsi | 4 karburátory Weber 40 IF3C |
Zapalování | elektronické zapalování Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec |
Výkon | 265 kW (360 k) při 6800 ot/min250 kW (340 k) při 6200 ot/min - od r. 1979 |
Točivý moment | 451 Nm při 4600 ot/min - pořád stejné |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6800 ot/min - od r. 1979 |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná |
1.st | 2,642:1 |
2.st | 1,888:1 |
3.st | 1,428:1 |
4.st | 1,080:1 |
5.st | 0,821:1 |
R.st | 2,357:1 |
Spojka | dvou-kotoučová suchá |
Diferenciál | samosvorný diferenciál , pohon zadních kol |
Stálý převod | 1,11:1 (27/30) x 3,21:1 (14/45) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F102 BB 100 |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , hydraulické teleskopickétlumiče Koni s vinutými pružinami , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , zdvojené hydraulické teleskopickétlumiče Koni s vinutými pružinami , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 288 / 297 mm |
Řízení | hřebenové |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + hliníkové díly |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4400 x 1830 x 1120 mm |
Rozvor náprav | 2500 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1500 / 1563 mm |
Objem kufru | 140 litrů |
Nádrž | 110 litrů |
Suchá hmotnost | 1400 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1515 kg | y ??/tr>
Celková hmotnost | 1740 kg |
Kola (p/z) | 7,5 x 15" , 9 x 15" |
Pneumatiky (p/z) | 215/70-15 , 225/70-15 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 285 km/h (pro tisk se uváděla hodnota 302 km/h)283 km/h - od r. 1979 |
Zrychlení z 0 na 100 | 5,5s5,7s - od r. 1979 |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 13,7s14,2s - od r. 1979 |
Pevný start 1 km | 24,0s25,1s - od r. 1979 |
Čísla podvozků | |
19 677 až 38 487 | |
Poznámky | |
Od poloviny roku 1979 byl výkon motoru mírně snížený , kvůli novým emisním předpisům. V roce 1978 byly 4 vozy upravené na závodní verzi 512 BB Competizione. Tyto vozy byly odlehčené a měly upravené zavěšení a karoserii.Objem motoru zůstal stejný , karburátory také - výkon - 338 kW (460 k) při 7250 ot/min , hmotnost - 1220 kg. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail