www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  500  Superfast



Ferrari_500_Superfast_serieI_#5981SF   Ferrari_500_Superfast_serieI_#5981SF
Ferrari_500_Superfast_serieII_#8565SF   Ferrari_500_Superfast_serieII_#8565SF



Základní údaje
Období výroby 1964-1966

1964-1965    - I. série
1965-1966    - II. série
Počet vyrobených vozů 36 + 1  ks    - celkem

24 ks    - I. série
12 ks    - II. série
1 ks      - motor 4,0 litru
Původní cena 24 400   až   29 300 USD    ,    11 500 GBP
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 208
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 12,0 litrů
Zdvihový objem 4963 cm3
Vrtání / Zdvih 88 / 68 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 40 DCN/3    - I. série
3 karburátory Weber 40 DCZ/6     - I. a II. série
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 294 kW (400 k)  při 6500 ot/min
Točivý moment 476 Nm  při 4750 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 6500 ot/min
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná  +  rychloběh    - I. série
5°   synchronizovaná                         - II. série
1.st 2,536:1
2.st 1,771:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
rychloběh 0,778:1    - I. série
5.st 0,796:1    - II. série
R.st 3,218:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál  ,  pohon zadních kol      - I. série
samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol    - II. série
Stálé převody 4,00:1  (8/32)
Podvozek
Typ šasi Tipo 578
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni s přidanými vinutými pružinami
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop  ,  311 / 298 mm
Řízení šnekové s kladkou
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová + hliníkové dveře , kapota a kufr
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4820 x 1730 x 1280 mm
Rozvor náprav 2650 mm
Rozchod kol    (p/z) 1397 / 1389 mm
Objem kufru
Nádrž 100 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1400 kg
Pohotovostní hmotnost 1480 kg
Celková hmotnost 1700 kg
Kola    (všechny) drátěné Borrani
7L x 15"
Pneumatiky    (všechny) 205-15
210-15    - alt.
Výkony
Maximální rychlost 280 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 7,0s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
I. série:
5951SF , 5977SF , 5979SF , 5981SF , 5983SF , 5985SF , 5989SF , 6033SF , 6039SF , 6041SF , 6043SF , 6049SF ,
6303SF , 6305SF , 6307SF , 6309SF , 6345SF , 6351SF , 6605SF , 6615SF , 6659SF , 6661SF , 6673SF , 6679SF

II. série:
7817SF , 7975SF , 8019SF , 8083SF , 8253SF , 8273SF , 8299SF , 8459SF , 8565SF , 8739SF , 8817SF , 8897SF

motor 4,0 litru:
6267SF
Poznámky
Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně.

Ve voze č.p. 6267SF je přímo z výroby namontovaný menší motor V12  4,0 litru  z typu 330 GT 2+2.


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail