FERRARI 500 Superfast
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1964-19661964-1965 - I. série1965-1966 - II. série |
Počet vyrobených vozů | 36 + 1 ks - celkem24 ks - I. série12 ks - II. série1 ks - motor 4,0 litru |
Původní cena | 24 400 až 29 300 USD , 11 500 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 208 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 12,0 litrů |
Zdvihový objem | 4963 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 88 / 68 mm |
Kompresní poměr | 8,8:1 |
Příprava směsi | 6 karburátorů Weber 40 DCN/3 - I. série3 karburátory Weber 40 DCZ/6 - I. a II. série |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 294 kW (400 k) při 6500 ot/min |
Točivý moment | 476 Nm při 4750 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6500 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná + rychloběh - I. série5° synchronizovaná - II. série |
1.st | 2,536:1 |
2.st | 1,771:1 |
3.st | 1,256:1 |
4.st | 1:1 |
rychloběh | 0,778:1 - I. série |
5.st | 0,796:1 - II. série |
R.st | 3,218:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol - I. sériesamosvorný diferenciál , pohon zadních kol - II. série |
Stálé převody | 4,00:1 (8/32) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 578 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , hydraulickételeskopické tlumiče Koni s přidanými vinutými pružinami |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 311 / 298 mm |
Řízení | šnekové s kladkou |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová + hliníkové dveře , kapota a kufr |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4820 x 1730 x 1280 mm |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1397 / 1389 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 100 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1400 kg |
Pohotovostní hmotnost | 1480 kg |
Celková hmotnost | 1700 kg |
Kola (všechny) | drátěné Borrani7L x 15" |
Pneumatiky (všechny) | 205-15210-15 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 280 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | 7,0s |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
I. série:5951SF , 5977SF , 5979SF , 5981SF , 5983SF , 5985SF , 5989SF , 6033SF , 6039SF , 6041SF , 6043SF , 6049SF , 6303SF , 6305SF , 6307SF , 6309SF , 6345SF , 6351SF , 6605SF , 6615SF , 6659SF , 6661SF , 6673SF , 6679SF II. série:7817SF , 7975SF , 8019SF , 8083SF , 8253SF , 8273SF , 8299SF , 8459SF , 8565SF , 8739SF , 8817SF , 8897SF motor 4,0 litru:6267SF | |
Poznámky | |
Rychloběh byl elektronicky přiřaditelný , zn. Laycock de Normanville , typu A-Type , jako náhrada pátého stupně. Ve voze č.p. 6267SF je přímo z výroby namontovaný menší motor V12 4,0 litru z typu 330 GT 2+2. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail