FERRARI 458 Italia Grand AmFERRARI 458 Italia GT3FERRARI 458 Italia GT2
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2011-2016 (všechny) |
Počet vyrobených vozů | |
Původní cena | |
Určení | Grand Am: závodní - americké závodní série ACO a ALMS , třída GTE GT3: závodní - evropský šampionát FIA GT , třída GT3 GT2: závodní - evropské a americké závodní série vozů GT , třída GT2 |
Motor | |
Typ | Tipo F136 ?? |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4499 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 81 mm |
Kompresní poměr | |
Příprava směsi | elektronické vstřikování |
Zapalování | elektronické zapalování , jedna svíčka na válec |
Výkon | 358 kW (487 k) při 8500 ot/min - Grand Am404 kW (550 k) při 9000 ot/min - GT3346 kW (470 k) při 6250 ot/min - GT2 |
Točivý moment | 530 Nm při 6000 ot/min - Grand Am550 Nm při 6000 ot/min - GT3520 Nm při 5750 ot/min - GT2 |
Maximální otáčky + ostatní | Grand Am: max. - 8500 ot/min , restriktor o průměru 48 mm |
Pohon | |
Převodovka | 6° sekvenční |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
6.st | ? |
R.st | ? |
Stálý převod | |
Spojka | |
Hnané nápravy | pohon zadních kol , samosvorný diferenciál |
Elektronika | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F142 ??? |
Rám | prostorový z hliníkových profilů + vnitřní ochranný ocelový rám |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickénastavitelné tlumiče , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopickénastavitelné tlumiče , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené:- 380x34 / 355x32 mm - GT3 a Grand Am- 380x35 / 332x32 mm - GT2 |
Řízení | hřebenové s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina-Ferrari |
Materiál | |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4569 x 2034 x 1157 mm - Grand Am4599 x 2034 x 1157 mm - GT34518 x 2036 x 1160 mm - GT2 |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1728 / 1691 mm - GT3 a Grand Am1720 / 1688 mm - GT2 |
Objem kufru | |
Nádrž | |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1250 kg - Grand Am1215 kg - GT31245 kg - GT2 |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | |
Pneumatiky (p/z) | slickyGrand Am:305/650/18 , 325/710/19 - Continental GT3:30/65/18 , 31/71/19 - Michelin300/660/18 , 310/710/19 - Dunlop GT2:325/650/18 , 325/705/18 - Pirelli30/65/18 , 31/71/18 - Michelin300/660/18 , 310/710/18 - Dunlop |
Výkony | |
Maximální rychlost | |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
Verze Grand Am a GT3 jsou téměř totožné , hlavní rozdíl je ve výkonu motoru. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail