FERRARI 458 Italia
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2010-2015 |
Počet vyrobených vozů | 15 000 |
Původní cena | 5,1 mil. Kč , 179 000 GBP , 197 000 EUR |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F136 FB |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 4497 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 81 mm |
Kompresní poměr | 12,5:1 |
Příprava směsi | elektronické dvou-stupňoné přímé vstřikování Bosch Split Injection |
Zapalování | elektronické zapalování Bosch , jedna svíčka na válec |
Výkon | 425 kW (578 k) při 9000 ot/min |
Točivý moment | 540 Nm při 6000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 9200 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 7° sekvenční dvou-spojkový automat F1-DC |
1.st | 3,077:1 |
2.st | 2,185:1 |
3.st | 1,626:1 |
4.st | 1,286:1 |
5.st | 1,028:1 |
6.st | 0,839:1 |
7.st | 0,693:1 |
R.st | 2,791:1 |
Stálý převod | 5,143:1 (7/36) |
Spojka | dvě více-lamelové mokré spojky |
Hnané nápravy | pohon zadních kol |
Elektronika | - elektronicky řízený diferenciál E-Diff 3- kontrola trakce: F1-Trac- stabilizace: CST |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F142 AB |
Rám | prostorový z hliníkových profilů |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , keramicko-uhlíkové (CCM) , Brembo ,398x223x36 / 360x233x32 mm , 6 / 4 pístky , ABS / EBD |
Řízení | hřebenové s hydraulickým posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4527 x 1937 x 1213 mm |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1672 / 1606 mm |
Objem kufru | 230 litrů |
Nádrž | 86 litrů |
Suchá hmotnost | 1380 kg |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1485 kg |
Celková hmotnost | 1785 kg |
Kola (p/z) | 8,5J x 20" , 10,5J x 20" |
Pneumatiky (p/z) | 235/35 ZR 20 , 295/35 ZR 20 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 325 km/h |
Zrychlení z 0 na 96 | 3,27s |
Zrychlení z 0 na 100 | 3,4s |
Zrychlení z 0 na 160 | 7,0s - test |
Zrychlení z 0 na 200 | 10,4s |
Zrychlení z 0 na 225 | 13,6s - test |
Zrychlení z 0 na 260 | 19,1s - test |
Zrychlení z 0 na 275 | 23,6s - test |
Pevný start 400 m | 11,3s |
Pevný start 1 km | 20,3s |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
okruh Fiorano - 1:25 minokruh Nordschleife - 7:33 min |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail