FERRARI 458 Challenge
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 2011-2013 - 458 Challenge2014-2016 - 458 Challenge Evo |
Počet vyrobených vozů | 150 |
Původní cena | |
Určení | závodní - pro závody Ferrari Challenge |
Motor | |
Typ | Tipo F136 FB |
Uložení | před zadní nápravou - podélně |
Konstrukce | V8 , 90° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 4499 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 94 / 81 mm |
Kompresní poměr | 12,5:1 |
Příprava směsi | elektronické dvou-stupňoné přímé vstřikování Bosch Split Injection |
Zapalování | elektronické zapalování Bosch , jedna svíčka na válec |
Výkon | 425 kW (578 k) při 9000 ot/min |
Točivý moment | 540 Nm při 6000 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 9200 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 7° sekvenční dvou-spojková F1-DC |
1.st | 3,077:1 |
2.st | 2,185:1 |
3.st | 1,626:1 |
4.st | 1,286:1 |
5.st | 1,028:1 |
6.st | 0,839:1 |
7.st | 0,693:1 |
R.st | 2,791:1 |
Stálý převod | 5,143:1 (7/36) |
Spojka | dvě více-lamelové mokré spojky |
Hnané nápravy | pohon zadních kol |
Elektronika | - elektronicky řízený diferenciál E-Diff 3- kontrola trakce: F1-Trac |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F142 ??? |
Rám | prostorový z hliníkových profilů + vnitřní ochranný ocelový rám |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické elektronickynastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , keramicko-uhlíkové (CCM2) , Brembo ,398x38 / 380x34 mm , ABS / EBD |
Řízení | hřebenové s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | hliníková + díly z karbonu + všechny okna z lexanu |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4527 x 1937 x 1163 mm4653 x 1937 x 1188 mm - Evo |
Rozvor náprav | 2650 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1692 / 1616 mm1730 / 1642 mm - Evo |
Objem kufru | |
Nádrž | 113 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1220 kg1277 kg - Evo |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | 9J x 19" , 11J x 19" |
Pneumatiky (p/z) | slicky255/650-19 , 305/690-19 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 310 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
okruh Fiorano - 1:16,5 min Typ 458 Challenge Evo byla vylešená verze původního vozu 458 Challenge. Vyráběl se od roku 2014 a měl především upravenou aerodynamiku přední a zadní části. Tento aerodynamický kit se daldokoupit i pro vozy starší specifikace. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail