www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  458  Challenge



Ferrari_458_Challenge   Ferrari_458_Challenge

Ferrari_458_Challenge_Evo   Ferrari_458_Challenge_Evo



Základní údaje
Období výroby 2011-2013     - 458 Challenge
2014-2016     - 458 Challenge Evo
Počet vyrobených vozů
Původní cena
Určení závodní    - pro závody Ferrari Challenge
Motor
Typ Tipo F136 FB
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou    - 10,0 litrů
Zdvihový objem 4499 cm3
Vrtání / Zdvih 94 / 81 mm
Kompresní poměr 12,5:1
Příprava směsi elektronické dvou-stupňoné přímé vstřikování Bosch Split Injection
Zapalování elektronické zapalování Bosch  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 425 kW (578 k)  při 9000 ot/min
Točivý moment 540 Nm  při 6000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 9200 ot/min
Pohon
Převodovka 7°   sekvenční dvou-spojková  F1-DC
1.st 3,077:1
2.st 2,185:1
3.st 1,626:1
4.st 1,286:1
5.st 1,028:1
6.st 0,839:1
7.st 0,693:1
R.st 2,791:1
Spojka dvě více-lamelové mokré spojky
Diferenciál  +  Elektronika - elektronicky řízený diferenciál E-Diff 3
- pohon zadních kol
- kontrola trakce:  F1-Trac
Stálý převod 5,143:1  (7/36)
Podvozek
Typ šasi Tipo F142 ???
Rám prostorový z hliníkových profilů  +  vnitřní ochranný ocelový rám
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , multi-link (pěti-prvkové závěsy) , vinuté pružiny , teleskopické elektronicky
nastavitelné magneto-reologické tlumiče (SCM2) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  keramicko-uhlíkové (CCM2)  ,  Brembo  ,
398x38 / 380x34 mm  ,  ABS / EBD
Řízení hřebenové  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál hliníková + díly z karbonu + všechny okna z lexanu
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4527 x 1937 x 1163 mm
4653 x 1937 x 1188 mm    - Evo
Rozvor náprav 2650 mm
Rozchod kol    (p/z) 1692 / 1616 mm
1730 / 1642 mm    - Evo
Objem kufru
Nádrž 113 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1220 kg
1277 kg    - Evo
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 9J x 19"   ,   11J x 19"
Pneumatiky    (p/z) slicky
255/650-19   ,   305/690-19
Výkony
Maximální rychlost 310 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
Poznámky
okruh Fiorano  -  1:16,5 min

Typ 458 Challenge Evo byla vylešená verze původního vozu 458 Challenge.
Vyráběl se od roku 2014 a měl především upravenou aerodynamiku přední a zadní části. Tento aerodynamický kit se dal
dokoupit i pro vozy starší specifikace.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail