www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  456 M   GT  ,  GTA



Ferrari_456_M_GT   Ferrari_456_M_GT



Základní údaje
Období výroby 1998-2003
Počet vyrobených vozů 1354 ks     - celkem

723 ks       - GT
631 ks       - GTA
Původní cena 231 800 USD    ,    167 700 GBP    ,    7,84 mil. Kč     - GT
235 800 USD    ,    173 600 GBP    ,    8,00 mil. Kč     - GTA
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F116 C
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání se suchou vanou    - 10,0 litrů
Zdvihový objem 5474 cm3
Vrtání / Zdvih 88 / 75 mm
Kompresní poměr 10,6:1
Příprava směsi vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic M5,2
Zapalování elektrostatické zapalování Bosch Motronic M5,2 , jedna svíčka na válec
Výkon 325 kW (442 k)  při 6250 ot/min
Točivý moment 550 Nm  při 4500 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 6800 ot/min
Pohon
Převodovka 6°   manuální           - GT
4°   automatická      - GTA
1.st 3,214:1    - GT
2,960:1    - GTA
2.st 2,105:1    - GT
1,626:1    - GTA
3.st 1,521:1    - GT
1:1           - GTA
4.st 1,185:1    - GT
0,681:1    - GTA
5.st 0,966:1    - GT
6.st 0,818:1    - GT
R.st 2,214:1    - GT
2,130:1    - GTA
Spojka jedno-kotoučová  suchá      - GT
měnič točivého momentu     - GTA
Diferenciál  +  Elektronika - samosvorný diferenciál ZF
- pohon zadních kol
- kontrola trakce:  ASR
Stálý převod 0,903:1  (31/28)    x    3,636:1  (11/40)    - GT
0,903:1  (31/28)    x    3,500:1   (??/??)    - GTA
Podvozek
Typ šasi Tipo F116 CL       - GT
Tipo F116 CLA    - GTA
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné plynové tlumiče Bilstein (dvě úrovně nastavení) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné plynové tlumiče Bilstein (dvě úrovně nastavení) , příčný stabilizátor ,
hydraulické samočinné vyrovnávání světlé výšky
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  330x32 / 310x28 mm  ,  4 / 4 pístky  ,  ABS / EBD
Řízení hřebenové  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Scaglietti
Materiál hliníková + ocelové dveře + kapota z kevlaru
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4763 x 1920 x 1300 mm
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1585 / 1606 mm
Objem kufru 316 litrů
Nádrž 110 litrů
Suchá hmotnost 1735 kg    - GT
1810 kg    - GTA
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1850 kg    - GT
1930 kg    - GTA
Celková hmotnost 2240 kg    - GT
2330 kg    - GTA
Kola    (p/z) 8,5 x 17"   ,   10 x 17"
Pneumatiky    (p/z) 255/45 ZR 17   ,   285/40 ZR 17
Výkony
Maximální rychlost 302 km/h     - GT
298 km/h     - GTA
Zrychlení    z 0 na 100 5,2s       - GT
5,5s       - GTA
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 13,3s     - GT
13,6s     - GTA
Pevný start    1 km 23,3s     - GT
23,7s     - GTA
Pevný start    1 míle 33,4s     - GT
33,8s     - GTA
Čísla podvozků
Poznámky
Vozy pro USA byly o 50 kg (GT)  a  55 kg (GTA) těžší.


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail