FERRARI 456 M GT , GTA
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1998-2003 |
Počet vyrobených vozů | 1338 ks - celkem688 ks - GT650 ks - GTA |
Původní cena | 231 800 USD , 167 700 GBP , 7,84 mil. Kč - GT235 800 USD , 173 600 GBP , 8,00 mil. Kč - GTA |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F116 C |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 65° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 4 ventily na válec , poháněné ozubeným řemenem |
Mazání | mazání se suchou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 5474 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 88 / 75 mm |
Kompresní poměr | 10,6:1 |
Příprava směsi | vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic M5,2 |
Zapalování | elektrostatické zapalování Bosch Motronic M5,2 , jedna svíčka na válec |
Výkon | 325 kW (442 k) při 6250 ot/min |
Točivý moment | 550 Nm při 4500 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6800 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 6° manuální - GT4° automatická - GTA |
1.st | 3,214:1 - GT2,960:1 - GTA |
2.st | 2,105:1 - GT1,626:1 - GTA |
3.st | 1,521:1 - GT1:1 - GTA |
4.st | 1,185:1 - GT0,681:1 - GTA |
5.st | 0,966:1 - GT |
6.st | 0,818:1 - GT |
R.st | 2,214:1 - GT2,130:1 - GTA |
Spojka | jedno-kotoučová suchá - GTměnič točivého momentu - GTA |
Diferenciál + Elektronika | - samosvorný diferenciál ZF- pohon zadních kol- kontrola trakce: ASR |
Stálý převod | 0,903:1 (31/28) x 3,636:1 (11/40) - GT 0,903:1 (31/28) x 3,500:1 (??/??) - GTA |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F116 CL - GTTipo F116 CLA - GTA |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné plynové tlumiče Bilstein (dvě úrovně nastavení) , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopickéelektronicky nastavitelné plynové tlumiče Bilstein (dvě úrovně nastavení) , příčný stabilizátor ,hydraulické samočinné vyrovnávání světlé výšky |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 330x32 / 310x28 mm , 4 / 4 pístky , ABS / EBD |
Řízení | hřebenové s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 + 2 |
Design / Výroba | Pininfarina / stavil Scaglietti |
Materiál | hliníková + ocelové dveře + kapota z kevlaru |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4763 x 1920 x 1300 mm |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1585 / 1606 mm |
Objem kufru | 316 litrů |
Nádrž | 110 litrů |
Suchá hmotnost | 1735 kg - GT1810 kg - GTA |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1850 kg - GT1930 kg - GTA |
Celková hmotnost | 2240 kg - GT2330 kg - GTA |
Kola (p/z) | 8,5 x 17" , 10 x 17" |
Pneumatiky (p/z) | 255/45 ZR 17 , 285/40 ZR 17 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 302 km/h - GT298 km/h - GTA |
Zrychlení z 0 na 100 | 5,2s - GT5,5s - GTA |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 13,3s - GT13,6s - GTA |
Pevný start 1 km | 23,3s - GT23,7s - GTA |
Pevný start 1 míle | 33,4s - GT33,8s - GTA |
Čísla podvozků | |
Poznámky | |
Vozy pro USA byly o 50 kg (GT) a 55 kg (GTA) těžší. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail