FERRARI 412
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1985-1989 |
Počet vyrobených vozů | 576 ks - celkem270 ks - manuál306 ks - automat |
Původní cena | 65 000 USD , 55 600 GBP |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo F101 E 010 - manuálTipo F101 E 070 - automat |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z hliníkové slitiny |
Rozvody ventilů | DOHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 18,0 litrů |
Zdvihový objem | 4943 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 82 / 78 mm |
Kompresní poměr | 9,6:1 |
Příprava směsi | nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic |
Zapalování | elektronické zapalování Marelli Microplex se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 250 kW (340 k) při 6000 ot/min |
Točivý moment | 445 Nm při 4200 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6600 ot/min |
Pohon | |
Převodovka | 5° synchronizovaná - manuál3° automatická zn. GM - automat |
1.st | 2,837:1 - manuál2,482:1 - automat |
2.st | 1,706:1 - manuál1,482:1 - automat |
3.st | 1,254:1 - manuál1:1 - automat |
4.st | 1:1 - manuál |
5.st | 0,795:1 - manuál |
R.st | 2,170:1 - manuál2,077:1 - automat |
Spojka | dvou-kotoučová suchá - manuálměnič točivého momentu - automat |
Diferenciál | samosvorný diferenciál ZF , pohon zadních kol |
Stálý převod | 4,30:1 (10/43) - manuál3,25:1 (12/39) - automat |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo F101 EL 110 - manuálTipo F101 EL 170 - automat |
Rám | prostorový z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopickétlumiče Koni , příčný stabilizátor |
Zadní náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , zdvojené hydraulické teleskopickétlumiče Koni s vinutými pružinami s hydraulickým vyrovnáváním světlé výšky , příčný stabilizátor |
Brzdy (p/z) | kotoučové , vnitřně chlazené , 301 / 296 mm , ABS |
Řízení | hřebenové s posilovačem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 + 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | ocelová |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4810 x 1798 x 1314 mm | Rozvor náprav | 2700 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1485 / 1520 mm (kola - 180 TR 415)1475 / 1510 mm (kola - 7,5 x 16") |
Objem kufru | 486 litrů |
Nádrž | 116 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | 1805 kg - manuál1810 kg - automat |
Pohotovostní hmotnost | 1885 kg - manuál1890 kg - automat |
Celková hmotnost | 2300 kg |
Kola (všechny) | 180 TR 4157,5 x 16" - alt. |
Pneumatiky (všechny) | 240/55-415245/55-16 - alt. |
Výkony | |
Maximální rychlost | 250 km/h (při 6575 ot/min) - manuál245 km/h (při 6400 ot/min) - automat |
Zrychlení z 0 na 100 | 6,7s - manuál8,3s - automat |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 14,6s - manuál15,2s - automat |
Pevný start 1 km | 26,4s - manuál27,7s - automat |
Čísla podvozků | |
56 275 až 82 153 | |
Poznámky | |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail