www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  410  Superfast    ,    4.9  Super Fast



Ferrari_410_Superfast_#0483SA   Ferrari_410_Superfast_#0483SA
Ferrari_4.9_SuperFast_#0719SA   Ferrari_4.9_SuperFast_#0719SA



Základní údaje
Období výroby 1956     - 410 Superfast
1957     - 4.9 Super Fast
Počet vyrobených vozů 1 ks     - 410 Superfast
1 ks     - 4.9 Super Fast
Původní cena 18 500 USD     - 410 Superfast
16 000 USD     - 4.9 Super Fast
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 126 C
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 4963 cm3
Vrtání / Zdvih 88 / 68 mm
Kompresní poměr 9:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber ????          - 410 Superfast
3 karburátory Weber 42 DCF     - 4.9 Super Fast
Zapalování - čtyř-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec         - 410 Superfast
- dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec     - 4.9 Super Fast
Výkon 268 kW (365 k)  při 6000 ot/min     - 410 Superfast
280 kW (380 k)  při 6500 ot/min     - 4.9 Super Fast
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní max. - 6000 ot/min     - 410 Superfast
max. - 6500 ot/min     - 4.9 Super Fast
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná
1.st 2,450:1
2.st 1,720:1
3.st 1,242:1
4.st 1:1
R.st ?
Spojka tří-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 3,11:1  (9/28)     - 410 Superfast
3,44:1  (9/31)     - 4.9 Super Fast
Podvozek
Typ šasi Tipo 514
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  356 / 356 mm
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pinin Farina
Materiál ocelová + hliníkové díly
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4775 x 1727 x 1372 mm     - 4.9 Super Fast
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1455 / 1450 mm
Objem kufru
Nádrž 110 litrů
Suchá hmotnost 1250 kg    - 410 Superfast
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné Borrani
5,0 x 16"
Pneumatiky    (všechny) 6,50-16
Výkony
Maximální rychlost 260 km/h      (při 6000 ot/min)     - 410 Superfast
255 km/h      (při 6500 ot/min)     - 4.9 Super Fast
Zrychlení    z 0 na 96 5,6s        - test      (4.9 Super Fast)
Zrychlení    z 0 na 161 12,1s      - test      (4.9 Super Fast)
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 13,9s      - test      (4.9 Super Fast)
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0483SA     - 410 Superfast
0719SA     - 4.9 Super Fast
Poznámky
Jsou to vozy se speciální karoserií od Pinin Fariny postavené na podvozcích typu 410 Superamerica.

Vůz 4.9 Super Fast měl téměř identickou karoserii jako vůz 250 GT Speciale č.p. 0725GT holandského prince Bernarda.

Vůz 410 Superfast koupil ještě roku 1956 američan William Doheny.
Vůz 4.9 Super Fast koupil ještě roku 1957 američan Jan de Vroom.


home

Copyright © 2012-2020   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail