FERRARI 410 Superfast , 4.9 Super Fast
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1956 - 410 Superfast1957 - 4.9 Super Fast |
Počet vyrobených vozů | 1 ks - 410 Superfast1 ks - 4.9 Super Fast |
Původní cena | 18 500 USD - 410 Superfast16 000 USD - 4.9 Super Fast |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 126 C |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 4963 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 88 / 68 mm |
Kompresní poměr | 9:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber ???? - 410 Superfast3 karburátory Weber 42 DCF - 4.9 Super Fast |
Zapalování | - čtyř-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , dvě svíčky na válec - 410 Superfast - dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec - 4.9 Super Fast |
Výkon | 268 kW (365 k) při 6000 ot/min - 410 Superfast 280 kW (380 k) při 6500 ot/min - 4.9 Super Fast |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6000 ot/min - 410 Superfastmax. - 6500 ot/min - 4.9 Super Fast |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | 2,450:1 |
2.st | 1,720:1 |
3.st | 1,242:1 |
4.st | 1:1 |
R.st | ? |
Spojka | tří-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 3,11:1 (9/28) - 410 Superfast3,44:1 (9/31) - 4.9 Super Fast |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 514 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové , 356 / 356 mm |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pinin Farina |
Materiál | ocelová + hliníkové díly |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4775 x 1727 x 1372 mm - 4.9 Super Fast |
Rozvor náprav | 2600 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1455 / 1450 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 110 litrů |
Suchá hmotnost | 1250 kg - 410 Superfast |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné Borrani5,0 x 16" |
Pneumatiky (všechny) | 6,50-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 260 km/h (při 6000 ot/min) - 410 Superfast 255 km/h (při 6500 ot/min) - 4.9 Super Fast |
Zrychlení z 0 na 96 | 5,6s - test (4.9 Super Fast) |
Zrychlení z 0 na 161 | 12,1s - test (4.9 Super Fast) |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 13,9s - test (4.9 Super Fast) |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0483SA - 410 Superfast0719SA - 4.9 Super Fast | |
Poznámky | |
Jsou to vozy se speciální karoserií od Pinin Fariny postavené na podvozcích typu 410 Superamerica. Vůz 4.9 Super Fast měl téměř identickou karoserii jako vůz 250 GT Speciale č.p. 0725GT holandského prince Bernarda. Vůz 410 Superfast koupil ještě roku 1956 američan William Doheny.Vůz 4.9 Super Fast koupil ještě roku 1957 američan Jan de Vroom. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail