FERRARI 410 Superamerica
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1956-19591956 - I. série1956-1957 - II. série1958-1959 - III. série |
Počet vyrobených vozů | 32 ks - celkem15 ks - I. série5 ks - II. série12 ks - III. série |
Původní cena | 16 800 USD |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 126 - I. a II. sérieTipo 126 A - III. série |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou |
Zdvihový objem | 4963 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 88 / 68 mm |
Kompresní poměr | 8,5:1 - I. a II. série9,0:1 - III. série |
Příprava směsi | I. a II. série:3 karburátory Weber 40 DCF3 karburátory Weber 42 DCZ/3 - alt.3 karburátory Weber 46 DCF/3 - alt. III. série:3 karburátory Weber 42 DCF |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | I. a II. série:250 kW (340 k) při 6000 ot/min III. série:265 kW (360 k) při 7000 ot/min až294 kW (400 k) při 7600 ot/min |
Točivý moment | I. a II. série:422 Nm při 5000 ot/min III. série:437 Nm při 5000 ot/min až461 Nm při 4700 ot/min |
Maximální otáčky + ostatní | max. - 6500 ot/min - I. a II. série |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | 2,450:1 |
2.st | 1,720:1 |
3.st | 1,242:1 |
4.st | 1:1 |
R.st | ? |
Spojka | tří-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | 3,66:1 (9/33) , 3,44:1 (9/31) , 3,22:1 (9/29) , 3,11:1 (9/28) |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 514 - I. a II. sérieTipo 514 A - III. série |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | I. série:Pinin Farina - 12 ksBoano - 2 ksGhia - 1 ks II. série:Pinin Farina - 4 ksScaglietti - 1 ks III. série:Pinin Farina - 12 ks |
Materiál | ocelová + hliníkové díly |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4700 x 1690 x 1360 mm - I. série (Pf.)4500 x 1690 x 1370 mm - II. série (Scaglietti)4700 x 1690 x 1380 mm - III. série (Pf.) |
Rozvor náprav | 2800 mm - 9 vozů zpočátku2600 mm - ostatní |
Rozchod kol (p/z) | 1455 / 1450 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 100 litrů |
Suchá hmotnost | 1250 až 1320 kg - I. a II. série1300 kg - III. série |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1380 až 1450 kg - I. a II. série1430 kg - III. série |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné Borrani5,5 x 16" |
Pneumatiky (všechny) | 6,50-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | I. a II. série:220 až 260 km/h (při 6000 ot/min) (podle stálého převodu) III. série:240 až 282 km/h (při 6500 ot/min) (podle stálého převodu) |
Zrychlení z 0 na 100 | 6,6s - test (III. série) (stálý převod - 3,44:1) |
Zrychlení z 0 na 160 | 14,5s - test (III. série) (stálý převod - 3,44:1) |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | 14,6s - test (III. série) (stálý převod - 3,44:1) |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
I. série:0423SA/0471SA , 0473SA , 0475SA , 0477SA , 0479SA , 0481SA , 0485SA , 0487SA , 0489SA , 0491SA , 0493SA ,0495SA , 0497SA , 0499SA , 0501SA II. série:0671SA , 0713SA , 0715SA , 0717SA , 0721SA III. série:1015SA , 1265SA , 1285SA , 1305SA , 1311SA , 1323SA , 1355SA , 1387SA , 1423SA , 1449SA , 1477SA , 1495SA | |
Poznámky | |
Výstavní vůz z roku 1955 č.p. 0423SA byl v roce 1956 přečíslovaný na č.p. 0471SA a prodaný jako první vůz. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail