www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  410  Superamerica



Ferrari_410_Supermerica_Pf._serieI_#0479SA   Ferrari_410_Supermerica_Pf._serieIII_#1449SA
Ferrari_410_Supermerica_Ghia_#0473SA   Ferrari_410_Supermerica_Scaglietti_#0671SA



Základní údaje
Období výroby 1956-1959

1956              - I. série
1956-1957    - II. série
1958-1959    - III. série
Počet vyrobených vozů 32 ks    - celkem

15 ks    - I. série
5 ks      - II. série
12 ks    - III. série
Původní cena 16 800 USD
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo 126        - I.  a  II. série
Tipo 126 A    - III. série
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 4963 cm3
Vrtání / Zdvih 88 / 68 mm
Kompresní poměr 8,5:1    - I.  a  II. série
9,0:1    - III. série
Příprava směsi I.  a  II. série:
3 karburátory Weber 40 DCF
3 karburátory Weber 42 DCZ/3    - alt.
3 karburátory Weber 46 DCF/3    - alt.

III. série:
3 karburátory Weber 42 DCF
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon I.  a  II. série:
250 kW (340 k)  při 6000 ot/min

III. série:
265 kW (360 k)  při 7000 ot/min    až
294 kW (400 k)  při 7600 ot/min
Točivý moment I.  a  II. série:
422 Nm  při 5000 ot/min

III. série:
437 Nm  při 5000 ot/min    až
461 Nm  při 4700 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 6500 ot/min    - I.  a  II. série
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná
1.st 2,450:1
2.st 1,720:1
3.st 1,242:1
4.st 1:1
R.st ?
Spojka tří-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 3,66:1  (9/33)    ,    3,44:1  (9/31)    ,    3,22:1  (9/29)    ,    3,11:1  (9/28)
Podvozek
Typ šasi Tipo 514        - I.  a  II. série
Tipo 514 A    - III. série
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) bubnové
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba I. série:
Pinin Farina    - 12 ks
Boano            - 2 ks
Ghia               - 1 ks

II. série:
Pinin Farina    - 4 ks
Scaglietti        - 1 ks

III. série:
Pinin Farina    - 12 ks
Materiál ocelová + hliníkové díly
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4700 x 1690 x 1360 mm    - I. série     (Pf.)
4500 x 1690 x 1370 mm    - II. série    (Scaglietti)
4700 x 1690 x 1380 mm    - III. série   (Pf.)
Rozvor náprav 2800 mm    - 9 vozů zpočátku
2600 mm    - ostatní
Rozchod kol    (p/z) 1455 / 1450 mm
Objem kufru
Nádrž 100 litrů
Suchá hmotnost 1250   až   1320 kg    - I.  a  II. série
1300 kg                     - III. série
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1380   až   1450 kg    - I.  a  II. série
1430 kg                     - III. série
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné Borrani
5,5 x 16"
Pneumatiky    (všechny) 6,50-16
Výkony
Maximální rychlost I.  a  II. série:
220   až   260 km/h      (při 6000 ot/min)    (podle stálého převodu)

III. série:
240   až   282 km/h      (při 6500 ot/min)    (podle stálého převodu)
Zrychlení    z 0 na 100 6,6s        - test      (III. série)   (stálý převod - 3,44:1)
Zrychlení    z 0 na 160 14,5s      - test      (III. série)   (stálý převod - 3,44:1)
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 14,6s      - test      (III. série)   (stálý převod - 3,44:1)
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
I. série:
0423SA/0471SA , 0473SA , 0475SA , 0477SA , 0479SA , 0481SA , 0485SA , 0487SA , 0489SA , 0491SA , 0493SA ,
0495SA , 0497SA , 0499SA , 0501SA

II. série:
0671SA , 0713SA , 0715SA , 0717SA , 0721SA

III. série:
1015SA , 1265SA , 1285SA , 1305SA , 1311SA , 1323SA , 1355SA , 1387SA , 1423SA , 1449SA , 1477SA , 1495SA
Poznámky
Výstavní vůz z roku 1955 č.p. 0423SA byl v roce 1956 přečíslovaný na č.p. 0471SA a prodaný jako první vůz.


home

Copyright © 2012-2019   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail