FERRARI 410 S
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1956 |
Počet vyrobených vozů | 4 |
Původní cena | |
Určení | závodní speciál |
Motor | |
Typ | Tipo 126 - soukromé vozyTipo 126 C - tovární vozy |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání se suchou vanou |
Zdvihový objem | 4963 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 88 / 68 mm |
Kompresní poměr | 8,5:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 42 DCZ/33 karburátory Weber 46 DCF/3 - č.p. 0594CM |
Zapalování | - dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec - soukromé vozy - čtyř-cívkové zapalování se čtyřmi rozdělovači , dvě svíčky na válec - tovární vozy |
Výkon | 250 kW (340 k) při 6200 ot/min - soukromé vozy 280 kW (380 k) při 7000 ot/min - tovární vozy |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 5° |
1.st | ? |
2.st | ? |
3.st | ? |
4.st | ? |
5.st | ? |
R.st | ? |
Spojka | tří-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 514 - č.p. 0592CMTipo 519 - ostatní |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Zadní náprava | náprava DeDion , zdvojené podélné ramena , příčné listové pero , pákové hydraulickétlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | bubnové |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Scaglietti - 4 ks |
Materiál | hliníková |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | |
Rozvor náprav | 2410 mm - č.p. 0592CM2420 mm - ostatní |
Rozchod kol (p/z) | 1455 / 1450 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 120 až 195 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | 1200 kg |
Celková hmotnost | |
Kola (p/z) | drátěné Borrani16" |
Pneumatiky (p/z) | 6,00-16 , 7,50-16 |
Výkony | |
Maximální rychlost | 280 až 303 km/h | Zrychlení z 0 na 100 |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
0592CM , 0594CM , 0596CM , 0598CM | |
Poznámky | |
0592CM - soukromý závodní vůz spyder , postavený na zkráceném podvozku typu 410 Superamerica 0594CM - soukromý závodní vůz berlinetta 0596CM - tovární závodní vůz spyder 0598CM - tovární závodní vůz spyder |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail