FERRARI 400 Superfast II , III a IV
|
|
Základní údaje | |
Období výroby | 1960 - Superfast II1962 - Superfast III1962 - Superfast IV |
Počet vyrobených vozů | 1 |
Původní cena | |
Určení | cestovní |
Motor | |
Typ | Tipo 163 |
Uložení | vpředu podélně |
Konstrukce | V12 , 60° , z lehké slitiny |
Rozvody ventilů | OHC , 2 ventily na válec , poháněné řetězem |
Mazání | mazání s mokrou vanou - 10,0 litrů |
Zdvihový objem | 3967 cm3 |
Vrtání / Zdvih | 77 / 71 mm |
Kompresní poměr | 9,1:1 |
Příprava směsi | 3 karburátory Weber 40 DCL/6 |
Zapalování | dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec |
Výkon | 250 kW (340 k) při 7000 ot/min |
Točivý moment | |
Maximální otáčky + ostatní | |
Pohon | |
Převodovka | 4° synchronizovaná |
1.st | 2,450:1 |
2.st | 1,720:1 |
3.st | 1,240:1 |
4.st | 1:1 |
R.st | 2,600:1 |
Spojka | jedno-kotoučová suchá |
Diferenciál | konvenční diferenciál , pohon zadních kol |
Stálé převody | |
Podvozek | |
Typ šasi | Tipo 538 |
Rám | eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek |
Přední náprava | nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulickétlumiče Houdaille , zkrutná tyč |
Zadní náprava | tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera s přidanými vinutýmipružinami , pákové hydraulické tlumiče Houdaille |
Brzdy (p/z) | kotoučové , Dunlop , 314 / 298 mm |
Řízení | šnekové se segmentem |
Karoserie | |
Počet sedadel | 2 |
Design / Výroba | Pininfarina |
Materiál | |
Rozměry a hmotnosti | |
Délka x Šířka x Výška | 4680 x 1750 x 1290 mm - Superfast II |
Rozvor náprav | 2420 mm |
Rozchod kol (p/z) | 1380 / 1375 mm |
Objem kufru | |
Nádrž | 125 litrů |
Suchá hmotnost | |
Hmotnost bez paliva | |
Pohotovostní hmotnost | |
Celková hmotnost | |
Kola (všechny) | drátěné Borrani15" |
Pneumatiky (všechny) | |
Výkony | |
Maximální rychlost | |
Zrychlení z 0 na 100 | |
Zrychlení z 0 na 160 | |
Zrychlení z 0 na 200 | |
Pevný start 400 m | |
Pevný start 1 km | |
Čísla podvozků | |
2207SA | |
Poznámky | |
Byly to výstavní studie Pininfariny , všechny postavené na jednom podvozku z typu 400 Superamerica. |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail